Ik wil jullie graag iets voorleggen, tuurlijk ga ik zeker naar de dierenarts maar wil graag weten of jullie hier misschien iets in herkennen. Het gaat over mijn 4 maanden oude pup Bonny. Het is een kruising boerenfox, ik heb beide ouders gezien en ze wordt zo ongeveer 40/45 cm. Eigenlijk vanaf het begin dat zij bij me was viel me op dat ze een raar loopje heeft. Had beter gekeken bij de fokster zou je zeggen, ja dat had ik inderdaad moeten doen. Maar ja, 10 puppies van 7 weken die aan het dollen zijn, daar valt zo'n loopje niet echt op.
Ik zal omschrijven hoe het eruit ziet; Als je haar van de achterkant ziet lopen en ze gaat "in galop" (heb paarden en ik weet eigenlijk niet of deze benaming ook voor honden geldt
Nu heb ik gehoord dat het maken van foto's op deze leeftijd geen zin heeft, maar ik ben bang dat als ik afwacht hoe het zich ontwikkeld er misschien al artrose ontwikkeld is.
Eerst dacht ik nog dat ik misschien spoken zag, maar iedereen die haar ziet lopen zegt dat ze raar loopt.
Heeft iemand iets dergelijks meegemaakt, of weet wat het misschien kan zijn? En wat zal ik doen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast hartelijk dank!
Petra