Boomer at ook vrijwel niet, terwijl hij hetzelfde voer kreeg als bij zn fokker.
Tips als; aanbieden en na een kwartier weghalen, heb ik opgevolgd, maar meneer at echt niet, desnoods dagen niet.
Yoghurt erover; hij at het niet.
En dit heeft maanden geduurd, ik laat zn voer al maanden gewoon de hele dag staan, dan at hij tenminste.
Vorige week heb ik ontdekt dat hij vrijwel niet eet 's ochtends (dat wist ik dan al), maar hij eet wel zodra we of een grote wandeling gemaakt hebben, of als we gefietst hebben (ik fietsen, hij in het mandje).
Dus voortaan krijgt hij de helft van wat hij op een dag zou mogen, 's middags in zn bak, ipv 's ochtends. Als hij dat op heeft, krijgt hij de andere helft. Maar dat gebeurt niet vaak. Vaak is pas de volgende ochtend de eerste helft opgegeten.
Boomer houdt gewoon niet van eten. OOk niet las ik m alleen maar Duck of Rodi geef, dat wil hij na een paar dagen ook niet meer eten.
Hij heeft nu een mergpijp, daar knaagt hij een uurtje op en dan moet hij m ook niet meer, tot de volgende dag.
Ik vind het prima, hij is niet te dik, niet te dun, eet niet van straat en bedelt alleen bij mn man..
Beloningssnoepjes moet hij vaak ook niet.
Maar zolang hij lekker in zn vel zit en speelt en actief is, vind ik het goed.