Onze muren van ons huis, zijn een aantal maanden geleden overnieuw gestuct. Hier zijn wij erg blij mee.
Lu schijnbaar ook. aangezien ze een maand geleden is begonnen bij haar plaats de stuc van de muren af te schapen. Lu heeft hiervoor nooit gesloopt, terwijl ze altijd los loopt en al 3 jaar is.
Opvallend is dat ze hier veel moeite voor moet doen om zowiezo dit voor elkaar te krijgen aangezien onze muren strak gestuct zijn. hiernaast eet ze al het stucwerk op er is geen kruimeltje terug te vinden.
Nu vraag ik me af of lu dit nu doet omdat ze bepaalde stoffen mist in haar voeding? zoals bv. kalk.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en zo ja wat heb je ermee gedaan.
Ik ga dinsdag naar de dierenarts en ga meteen bij haar ook ff vragen wat ze ervan denkt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
te kort aan.............
Moderator: moderatorteam
- greylu
- Vaste gebruiker
-
miekmiek
Ik zou het vrij bijzonder vinden als ze het zou doen omdat ze een tekort aan voedingsstoffen zou hebben. Wel mogelijk hoor, maar toch ook wel typisch. Dan zou je voor die tijd aan haar gezien moeten hebben dat het niet goed met haar ging.
Heeft ze niet veel stress door de verbouwing? Zijn er bepaalde dingen veranderd in jullie leefsituatie? Verveelt ze zich?
Of misschien is het gewoon heel simpel, en heeft jullie stucwerk een bijzonder lekker smaakje/geur.
Heeft ze niet veel stress door de verbouwing? Zijn er bepaalde dingen veranderd in jullie leefsituatie? Verveelt ze zich?
Of misschien is het gewoon heel simpel, en heeft jullie stucwerk een bijzonder lekker smaakje/geur.