96-78-86 totaal 260 met een u'tje voor de dzb .. ik ben een nat maar blij mens
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
IPO III
Moderator: moderatorteam
- Dibbes
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
- Aantal honden: 1
-
estelle
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Viel op zich wel mee maar ze ging lopen bij de zit oefening en bij de sta ..dan gaat het hard met de punten ... normaal ..tsja normaal zijn dit de uitmuntende oefeningen. Maar goed we gaan lekker verder trainen en we gaan nu specifiek op bepaalde dingen trainen..estelle schreef:gefeliciteerd!! wat een dag om examen te doen met dit natte weer!
Ging het appel niet echt lekker??

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
-
estelle
-
estelle
ja dan gaan de punten hard naar beneden, zonde.Ragverp schreef:Viel op zich wel mee maar ze ging lopen bij de zit oefening en bij de sta ..dan gaat het hard met de punten ... normaal ..tsja normaal zijn dit de uitmuntende oefeningen. Maar goed we gaan lekker verder trainen en we gaan nu specifiek op bepaalde dingen trainen..estelle schreef:gefeliciteerd!! wat een dag om examen te doen met dit natte weer!
Ging het appel niet echt lekker??
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ahhh okeestelle schreef:wedstrijden natuurlijk!!! puntjes op de I zetten!!Stang schreef:Heeft ze al ipo IIIzo dat hebben jullie snel voor elkaar zeg
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
Wat ga je nu met haar doen dan, want na IPO III valt er toch weinig meer te behalen?
Speurhond examens doen e.d.
Er is nog zoveel!!
Tja ik ben nooit zover gekomen
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
SPH I en II en VPG III(duitse IPO) en ghp III(belg.IPO ) Aankeuring duitsland en de Magtest nog ..dan heeft ze alles wat er is ...Stang schreef:Heeft ze al ipo IIIzo dat hebben jullie snel voor elkaar zeg
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
Wat ga je nu met haar doen dan, want na IPO III valt er toch weinig meer te behalen?
en dan gaan we de G&G kant op ..hahaha

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Oooo dus jullie zijn nog wel even bezigRagverp schreef:SPH I en II en VPG III(duitse IPO) en ghp III(belg.IPO ) Aankeuring duitsland en de Magtest nog ..dan heeft ze alles wat er is ...Stang schreef:Heeft ze al ipo IIIzo dat hebben jullie snel voor elkaar zeg
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
en dan gaan we de G&G kant op ..hahaha
Alhoewel..... in dit tempo
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat zou zo maar kunnen ja...ik kreeg een beetje op mijn lazer van de keurmeester dat ik dat allemaal in 6 maanden gedaan had. Ze vond het iets te snel. Maar ze was er gewoon klaar voor ...Stang schreef:Oooo dus jullie zijn nog wel even bezigRagverp schreef:SPH I en II en VPG III(duitse IPO) en ghp III(belg.IPO ) Aankeuring duitsland en de Magtest nog ..dan heeft ze alles wat er is ...Stang schreef:Heeft ze al ipo IIIzo dat hebben jullie snel voor elkaar zeg
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
en dan gaan we de G&G kant op ..hahaha![]()
Alhoewel..... in dit tempoIs ze nu de jongste Rottweiler in NL met IPO III ?

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja, als het echt een werkhondje is dan vinden ze het ook gewoon leuk en dan lijkt het me toch geen probleem.Ragverp schreef:Dat zou zo maar kunnen ja...ik kreeg een beetje op mijn lazer van de keurmeester dat ik dat allemaal in 6 maanden gedaan had. Ze vond het iets te snel. Maar ze was er gewoon klaar voor ...Stang schreef:Oooo dus jullie zijn nog wel even bezigRagverp schreef:SPH I en II en VPG III(duitse IPO) en ghp III(belg.IPO ) Aankeuring duitsland en de Magtest nog ..dan heeft ze alles wat er is ...Stang schreef:Heeft ze al ipo IIIzo dat hebben jullie snel voor elkaar zeg
![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
Misschien nu anders een klein beetje 'rust' inbouwen voor de zomer en dan in het najaar weer verder?
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Precies ..ze gaat in juni nog op voor de magtest en dan rustig aan ...Stang schreef:Tja, als het echt een werkhondje is dan vinden ze het ook gewoon leuk en dan lijkt het me toch geen probleem.Ragverp schreef:Dat zou zo maar kunnen ja...ik kreeg een beetje op mijn lazer van de keurmeester dat ik dat allemaal in 6 maanden gedaan had. Ze vond het iets te snel. Maar ze was er gewoon klaar voor ...Stang schreef:Oooo dus jullie zijn nog wel even bezigRagverp schreef: SPH I en II en VPG III(duitse IPO) en ghp III(belg.IPO ) Aankeuring duitsland en de Magtest nog ..dan heeft ze alles wat er is ...
Misschien nu anders een klein beetje 'rust' inbouwen voor de zomer en dan in het najaar weer verder?

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
gefeliciteerd hoor
bij ons worden alles ook in een korte tijd gehaald, zolang de hond er klaar voor is (met Déesse pak ik wel mijn tijd, alhoewel ze al 6 maanden klaar is voor haar eentje, maar ik wil het samen met de andere leden van de club spelen, ze zal toch niet ver geraken in de africhting, dus pak ik mijn tijd. ondertussen kan ik alles perfect aanleren
)
bij ons worden alles ook in een korte tijd gehaald, zolang de hond er klaar voor is (met Déesse pak ik wel mijn tijd, alhoewel ze al 6 maanden klaar is voor haar eentje, maar ik wil het samen met de andere leden van de club spelen, ze zal toch niet ver geraken in de africhting, dus pak ik mijn tijd. ondertussen kan ik alles perfect aanleren
-
Tamara/Bayko
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Nanc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer: