Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moosie mankt.
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
Moosie mankt.
Net in het bos kwam hij opeens mankend de hoek om. Ik heb hem naar huis moeten dragen, want na een paar passen lopen bleef hij heel gedrukt stil staan met zijn rechter voorpootje in de lucht...
Nu wil hij slapen, maar hij kan geen fijne manier vinden om te liggen. Hij is steeds aan het woelen en ligt dan te bibberen met zijn pootje in de lucht. Voor zover ik kan zien zit er niks in, het lijkt ook echt een beetje bij zijn pols te zitten.
De laatste tijd had ik al wel heeeeel soms het idee dat hij even niet soepel liep. Maar niemand zag het verder, en ik kon ook totaal niet de vinger erop leggen wat het was. Het was ook maar een fractie van een seconde op een dag, en je merkte verder helemaal niks aan hem (en Moos is heel snel met pijn of ongemak aangeven).
Vanmiddag toch maar even langs de dierenarts. Want zelfs als het dan alweer beter gaat; er klopt iets niet...
Nu wil hij slapen, maar hij kan geen fijne manier vinden om te liggen. Hij is steeds aan het woelen en ligt dan te bibberen met zijn pootje in de lucht. Voor zover ik kan zien zit er niks in, het lijkt ook echt een beetje bij zijn pols te zitten.
De laatste tijd had ik al wel heeeeel soms het idee dat hij even niet soepel liep. Maar niemand zag het verder, en ik kon ook totaal niet de vinger erop leggen wat het was. Het was ook maar een fractie van een seconde op een dag, en je merkte verder helemaal niks aan hem (en Moos is heel snel met pijn of ongemak aangeven).
Vanmiddag toch maar even langs de dierenarts. Want zelfs als het dan alweer beter gaat; er klopt iets niet...

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
miekmiek
- Moos
- Zeer actief
Mwa, Moos valt opzich wel mee qua drama queen gehaltemiekmiek schreef:Hopelijk is het een simpele verzwikking, dat hebben ze hier ook wel eens gehad. Die van mij houden het overigens erg lang vol als ze merken dat ze daardoor meer aandacht krijgen, vooral wanneer ik ze ga tillen enzo.![]()
Hopelijk is Moos niet zo'n dramaqueen.
Waarom ik er nu toch niet helemaal gerust op ben is omdat ik dus al een tijdje soms dacht dat er iets niet helemaal lekker zat, maar het steeds maar niet zeker wist omdat die momenten te kort duurden.

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Ari@ne
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
arme vent, geef hem een dikke knuf, ik hoop dat het allemaal mee valt
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Moos
- Zeer actief
Eenmaal daar aangekomen was Moos zo gefocussed op koekieeeeeees dat hij vrijwel niet mankteStang schreef:Hoe is het gegaan bij de da?
Toen ik af stond te rekenen stond hij weer met zijn voorpootje omhoog, maar binnen bij de da ho maar.
Hij heeft heel erg getrokken en gekneed aan zijn pootje, en kon er eigenlijk niet zoveel van zeggen. Moos piepte niet, dat doet hij eigenlijk nooit om pijn aan te geven, dus dat maakt het allemaal niet makkelijker.
Ik moet het nog even aankijken, en hij mag ook wel gewoon los rennen enzo, maar als ik het idee heb dat hij soms 'raar' blijft lopen moet ik terugkomen.
Voor Moos zelf was het schijnbaar wel erg heftig allemaal. Op de behandeltafel stond hij al te bibberen, en dat heeft hij gedaan tot een paar uur na thuiskomst. Hij heeft ook al zijn eten er uitgekotst toen we eenmaal thuis waren, en kreeg opeens koorts
Hte rillen is nu gestopt en hij wilde wel weer een koekje aannemen, maar zijn temp is nog steeds te hoog voor zijn doen.
Ik denk dat de da hem toch heel erg pijn gedaan heeft, maar Moos laat het dan allemaal maar gebeuren meestal.

- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Nou 'join the club'
; neeee, toch maar niet! Waarschijnlijk ben ik er op gefocussed want ik hoor steeds maar van hondjes die mank lopen..
Zou het zo zijn dat Moos bij de da. gewoon niets laat blijken als hij pijn heeft? Erg lastig is dat zeg. Als ik jouw verhaal hoor lijkt het me toch dat hij zich op een of andere manier verstapt heeft; omdat het zo acuut begon. En dat hij nu koorts heeft; zou hij zich zo 'opgenaaid' hebben bij de da? Wat maken ze het zichzelf toch moeilijk hè, Dante is ook zo'n held..
Sterkte met het kleine ventje,
Gr. Marijke
Zou het zo zijn dat Moos bij de da. gewoon niets laat blijken als hij pijn heeft? Erg lastig is dat zeg. Als ik jouw verhaal hoor lijkt het me toch dat hij zich op een of andere manier verstapt heeft; omdat het zo acuut begon. En dat hij nu koorts heeft; zou hij zich zo 'opgenaaid' hebben bij de da? Wat maken ze het zichzelf toch moeilijk hè, Dante is ook zo'n held..
Gr. Marijke
Gr. Marijke

- Moos
- Zeer actief
Moos laat blijken dat hij pijn heeft door een 'Saar-houding en blik' aan te nemen zeg maarMoon schreef:
Gr. Marijke
Moos is geen onderdanig of onzeker hondje, maar als hij pijn heeft gaat zijn rug krom, staart uit de krul, oortjes plat in de nek en kijkt hij zo van 'doe me niks'. Hij heeft nog nooit pijn aangegeven door te piepen, maar hij staat dus gewoon het hele onderzoek zo sneu te staan; en daar kan je ook niet zoveel mee...
Hij stond nu voor het eerst echt te bibberen op de tafel, dus ik denk dat hij echt helemaal zichzelf gek heeft gemaakt...
Maar het gaat nu al wel weer wat beter dan vanmiddag gelukkig

- markdh
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer: