Als dit het inderdaad is; is het reden om te juichen. Ben alleen nog wat aarzelend daarin omdat het geen diagnose is met 'harde bewijzen' (zoals foto of zo). Dus voorzichtig optimistisch
Gr. Marijke
Moderator: moderatorteam

Het mocht wel maar met zoveel 'mitsen en maren' dat ik er toch van af zie. Hij zou dan zooo rustig te water moeten gaan dat ik niet denk dat dat haalbaar is. Ik hoopte eigenlijk dat ik de rust te streng toepaste, maar dat is niet het geval, eigenlijk het tegendeelInge O schreef:als het echt die spier is betwijfel ik of zwemmen aangeraden zal zijn.
ik duim dat het idd op deze manier (met rust) op te lossen is, en dat het ook echt verdwijnt.

Hij benoemde echt de latijnse naam van een bepaalde spierInge O schreef:daar liggen uiteraard verschillende spieren (een heleboel zelfs :N:Moon schreef:Weet jij trouwens hoe die spier heet; ben het alsnog vergeten te vragen?Inge O schreef:als het echt die spier is betwijfel ik of zwemmen aangeraden zal zijn.
), maar door de ligging mag je er van uitgaan dat ze zo goed als zeker ook in aktie komen bij het zwemmen.
waren het soms de adductoren?
zonde, hem zo bewegingsloos moeten houden, daar zou ik het zelf ook heel, heel moeilijk mee hebben.