Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

glucosamine extract vind hij vies

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

myriam1
Actief

glucosamine extract vind hij vies

Ongelezen bericht door myriam1 »

Hoi,
Mijn hond heeft nu 2 operaties achter de rug en mag geen pijnstillers.Dus ik heb ook duivelsklauw besteld.Maar nu mijn vraag ,mijn hond krijg ook Glucosamine-extract,maar vind het vies :pffff: Ook al rol ik het in een tartaartje hij vreet het niet.Maar het moet wel naar binnen.Hebben jullie misschien een idee of het ook in capsules te krijgen is?Dan kan ik het zelf gewoon naar binnen duwen.Nu gaat het met heel veel moeite maar er blijft nog steeds erg veel in zijn bak liggen.
Bedankt
Groetjes Myriam
Femia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femia »

Afbeelding
myriam1
Actief

:cheer: Hartstikke bedankt.Ik wilde er anders zelf bij de apotheek capsules van laten maken.Maar als dit ook helpt waarom niet.
Groetjes Myriam
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Cocochanel

glucosamine

Ongelezen bericht door Cocochanel »

http://www.nutri-science.nl/nl/canart.html ---deze gebruik ik voor mijn honden,is vloeibaar...met een lekker smaakje(car.) ...is wel wat duurder,maar wel kwalitatief zeer goed...
Succes !
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Re: glucosamine

Ongelezen bericht door Geer »

Cocochanel schreef:http://www.nutri-science.nl/nl/canart.html ---deze gebruik ik voor mijn honden,is vloeibaar...met een lekker smaakje(car.) ...is wel wat duurder,maar wel kwalitatief zeer goed...
Succes !
Er zit geen Chondroitine in :denken:
Cocochanel

Er zit wel in...maar ik zie dat op hun site een ander verpakking te zien is...
ik ben net bezig met het etiketje eraf te halen dan ga ik straks effe plaatsen...
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

myriam1 schreef::cheer: Hartstikke bedankt.Ik wilde er anders zelf bij de apotheek capsules van laten maken.Maar als dit ook helpt waarom niet.
Groetjes Myriam

Hoi Myriam,

Glucobest is er ook in tabletvorm, zie: www.glucobest.nl
Cocochanel

Geer schreef:
Cocochanel schreef:http://www.nutri-science.nl/nl/canart.html ---deze gebruik ik voor mijn honden,is vloeibaar...met een lekker smaakje(car.) ...is wel wat duurder,maar wel kwalitatief zeer goed...
Succes !
---Nou ik net gebeld (winkelier thuis)waar ik altijd koop...het blijkt dat ze dat vergeten zijn te vermelden bij product info,maar blijkbaar ...als je rechtsboven(bij bestelwagen) aanklikt op hun site op de PRODUCT SHEETS...en dan weer op ARTHRI AID dan is wel te lezen volledige analyse...dus dat ook chondroitine erin zit...240 mg/5ml.En nog een tip erbij...wat je ook moet geven is Omega 3/6/9,in verhouding 2:1:1.;schijnbaar helpt aan glucosamine om nog beter te werken in het lichaam.
Naar mijn mening,er is geen ander kwalitatief beter product ,waar glucosamine in zit...en dan NL verkrijgbaar...lees analyse maar.
Maar wat ik koop ,ook hun product(zie foto),dat flesje ziet ook anders uit dan op hun siteAfbeelding
Laatst gewijzigd door Cocochanel op 12 jun 2006 02:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Gewoon pillen kopen, pil in een plakje ham, hup in die bek, en dan voor die bek gaan wapperen met nog een plak ham. Nou, al zou er een kiezelsteen in die eerste plak ham hebben gezeten, Jack slikt hem als de sodemieter door om die volgende te kunnen plakken. :mrgreen:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Geer schreef:
Succes !
Inderdaad, glucosamine en chondroitine moeten volgens alle onderzoeken altijd samen gegeven worden, anders werkt het amper tot helemaal niet.
Cocochanel

aanklikt op hun site op de PRODUCT SHEETS...en dan weer op ARTHRI AID dan is wel te lezen volledige analyse...dus dat ook chondroitine erin zit...240 mg/5ml.En nog een tip erbij...wat je ook moet geven is Omega 3/6/9,in verhouding 2:1:1.;schijnbaar helpt aan glucosamine om nog beter te werken in het lichaam.
myriam1
Actief

:ok: Bedankt allemaal voor de reacties,ik heb maar nieuwe capsules gekocht.Het werd me te gek allemaal om mijn hond die het echt nodig heeft om aan te sterken eten te geven waar poeder overheen zat wat hij dus absoluut niet luste.Ik heb het nu dus in capsules en dat gaat goed.
Groetjes Myriam
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”