Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

sterilisatie

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

geertje1978
Zeer actief

sterilisatie

Ongelezen bericht door geertje1978 »

wij wilen ebony laten steriliseren, maar de diernarts vertelde mij dat ze een nachtje moet blijven dan, hebben jullie dit vaker gehoord?
Afbeelding
Lieve Jack,het gaat je goed *29-01-09* En opa Sjonnie *17-06-2011*
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Nee, ik heb dat nog nooit eerder gehoord. Zei de dierenarts ook waarom dat is?
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
geertje1978
Zeer actief

ja om het in de gaten te houden :denken: maar goed neem aan dat ze gewoon in dr eigen bed slaapt, de da dan.
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi Geertje,

Dat heb ik ook nog nooit gehoord en lijkt me ook helemaal niet nodig, eerlijk gezegd. Brengt alleen maar meer stress met zich mee voor de hond, lijkt mij?
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Nog nooit gehoord!
Nettie
geertje1978
Zeer actief

Scooby schreef:Hoi Geertje,

Dat heb ik ook nog nooit gehoord en lijkt me ook helemaal niet nodig, eerlijk gezegd. Brengt alleen maar meer stress met zich mee voor de hond, lijkt mij?

ja dat vinden wij ook, maar we gaan nog eens ff met d'r praten
Afbeelding
kim bloemen
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim bloemen »

ik heb nog nooit gehoord dat een hondje daar moet blijven, misschien is ze nog niet helemaal wakker uit de narcose en willen ze haar daarom even in de gaten houden. zal wel niks geks zijn.
Dayenne
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dayenne »

Ik heb het ook nog nooit gehoord hoor toen ik mijn hond liet helpen moesten we haar om 8 uur brengen en mochten we haar om 5 uur weer ophalen ze werd erg vroeg geholpen en hij heeft haar de hele dag in de gaten kunnen houden (vond ie wel prettig even af en toe naar de wond enzo kijken).

Lijkt me niet nodig om een hond dan de nacht nog te houden hoor net wat er al is gezegd dat berngt alleen stress met zich mee.

Of ze moet erg laat geopereerd worden dan is het wel logisch dat ie de hond even een nachtje wil houden.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Dayenne schreef:Lijkt me niet nodig om een hond dan de nacht nog te houden hoor net wat er al is gezegd dat berngt alleen stress met zich mee.

Of ze moet erg laat geopereerd worden dan is het wel logisch dat ie de hond even een nachtje wil houden.
Volgens mij is er bij een gemiddelde kliniek 's nachts ook niemand aanwezig, maar komt de dienstdoende arts 's nachts een aantal keer kijken. Dan heb ik persoonlijk liever dan een hond lekker thuis in zijn vertrouwde omgeving ligt en dan lig ik er wel naast om de boel in de gaten te houden! :wink:
Suzan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzan »

Ons hondje van nu 10 jaar had twee jaar geleden een baarmoederontsteking, medicijnen hielpen niet dus de baarmoeder er uit. Om 2 uur heb ik haar gebracht, ze is meteen in mijn bijzijn onder narcose gebracht en om half 5 heb ik haar weer opgehaald. Zo kan het ook.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Suzan schreef:Ons hondje van nu 10 jaar had twee jaar geleden een baarmoederontsteking, medicijnen hielpen niet dus de baarmoeder er uit. Om 2 uur heb ik haar gebracht, ze is meteen in mijn bijzijn onder narcose gebracht en om half 5 heb ik haar weer opgehaald. Zo kan het ook.
Zo is het ook gebruikelijk, volgens mij? Tenminste; ik heb nog nooit anders meegemaakt (en zou dat ook niet willen!).
Dayenne
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Dayenne »

Scooby schreef:
Dayenne schreef:Lijkt me niet nodig om een hond dan de nacht nog te houden hoor net wat er al is gezegd dat berngt alleen stress met zich mee.

Volgens mij is er bij een gemiddelde kliniek 's nachts ook niemand aanwezig, maar komt de dienstdoende arts 's nachts een aantal keer kijken. Dan heb ik persoonlijk liever dan een hond lekker thuis in zijn vertrouwde omgeving ligt en dan lig ik er wel naast om de boel in de gaten te houden! :wink:
Ow ja ik zou het zelf ook fijner vinden als ze gewoon lekker thuis komen hoor,heb het ook nog nooit gehoord dat er een hond moest blijven,meestal mogen ze na een paar uur weer lekker mee naar huis.
biancadebruijn
Actief

Ongelezen bericht door biancadebruijn »

Kayleigh en Dusty heb ik 's morgens om 9 uur gebracht en Kayleigh heb ik om 1 uur alweer opgehaald ze was goed wakker en kon weer lopen.Dusty deed hier wat langer over en die kon ik om half 4 halen.Maar een nachtje blijven :denken: nooit van gehoord
Afbeelding

Kayleigh & Dusty
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

21 juni gaat Marouck onder het mes....half 2 brengen, rond 4 uur weer ophalen. Niks nachtje blijven :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”