Natas. schreef:Bedoel je dat ze meer plast en op meer plekken?
Dan kan het kloppen dat het met de loopsheid te maken heeft........ je wulpse dame wil graag aan reuen laten weten dat ze een lekker ding is

O dan heeft het toch met haar loopsheid te maken

, tja ik vond het zo vreemd, ik dacht eerst nog misschien heeft ze wel een blaasontsteking.
starfleet schreef:Buffy plaste toen ze loops was overal overheen, het was net een hitsige reu. Overal een paar druppeltjes waar een ander hondje gepiest had.
Ja precies dat bedoel ik. Ik hoop alleen niet dat Mizou er zo'n last van zal hebben als Buffy. Ik zal haar ook maar 4 weken aan de lijn houden om zeker te zijn, dus nog maar 3 weken te gaan.
Inge O schreef:ja, idd, ze gaan overal hun geurspoor nalaten, maar dat kan je niet onder 'zindelijkheid' (of het gebrek daaraan) rangeren. zindelijkheid slaat puur op het niet bevuilen van het nest (of bij uitbreiding : het hele huis), maar buiten mag een hond toch gewoon zijn hondse ding doen (binnen het redelijke natuurlijk)?
Ja ik heb het wat raar geformuleerd idd, maar misschien komt dat ook dat er hier vaak poep op de stoep ligt, soms hele sporen. :N:
En natuurlijk mag ze haar dingen doen, ik laat haar ook zwemmen aan de lijn, moet daarbij uitkijken dat ik zelf niet in het water val, want ze gaf al een paar keer een ruk. Ze is het ook niet gewend aldoor aan de riem, dus ik probeer het uiteraard zo leuk mogelijk te maken.
Vandaar ook dat ik hier het eea vraag, want tja ik weet niet hoe een hond zich dan voelt. Al merk ik wel aan haar dat ze er last van heeft en ze is ook onrustig bij tijden of ze ligt op haar kussen en geeft dan een hele diepe zucht.
Vandaag vertelde iemand mij, dat ze juist de eerste week en de laatste 5 dagen het vruchtbaarst zijn en als er wat mis ging, zou ik haar altijd nog kunnen laten spoelen?

Of een hormoneninjectie, dan was ze voor altijd van dit 'gedoe' zoals hij het noemde af. Maar hij bedoelde dan waarschijnlijk toch de prikpil en die werkt toch niet voor altijd? Afgezien van het feit dat het rotzooi is en ik dat niet zal laten doen.