Na vorige week al een 8-daagse kuur contralac gehad te hebben geeft ze nog steeds melk, met name de achterste 4 tepels zijn nog steeds erg gezwollen. Nog geen verhardingen, dus nog geen melkklierontsteking waarschijnlijk.
Maar wel het volgende:
Een geïrriteerd (pussig) bultje onder haar ene tepel
En op de rest van haar onderbuik kleine bloedige wondjes
Waarschijnlijk veroorzaakt door het vele likken. Dat mag ze niet als ik erbij ben, maar 's nachts en overdag als ik aan het werk ben doet ze het natuurlijk toch.
Ik heb de boel maar weer gekoeld met kamferspiritus en ga morgen denk ik maar calendulan halen (tube die ik had is weer eens kapot gebeten laatst door 1 van de dames, calendulanzalf schijnt toch erg lekker te zijn
Pfff....waarschijnlijk heb ik over 3 weken een aantal dagen vrij van mijn werk (woensdag t/m vrijdag) zodat ik haar kan laten opereren en de eerste dagen bij haar kan zijn. Ze moet dan natuurlijk ook van de hechtingen afblijven en mijn ouders durven dat de eerste paar dagen niet aan, zijn veel te bang dat er iets fout gaat als ze bij hen is of dat ze "raar" reageert op de narcose en Danco of Snoepie aan zal vliegen.
Wat een ellende, zo'n schijnzwangere teef. Ik zal blij zijn als alles straks achter de rug is.