Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

schapig vraagje

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

anubis
Zeer actief

schapig vraagje

Ongelezen bericht door anubis »

Keb een schaap...nou ja deel van de binnenkant zeg maar. Tijd terug gekregen van iemand en nu moest het uit de vriezer omdat ik plek nodig had. Maar wat kan ik hem nou zo geven ik heb het hart er al uit gesneden de ballen :roll: heb ik maar in de kliko gedaan Ramses hoeft geen kauwgum denk ik maar offe..... :denken:
Verder heb ik longen, luchtpijp en slokdarm, veel schapenvet en nog wat ondefineerbaar gedoe en de nieren, deel lever....en een harig oor hahaha gut wat ziet dat er zielig uit een hoop brei en dan een harig oor met nummerplaat :mrgreen:
Hoelang kan je het vet bewaren?
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
Mauyak

Re: schapig vraagje

Ongelezen bericht door Mauyak »

anubis schreef:Keb een schaap...nou ja deel van de binnenkant zeg maar. Tijd terug gekregen van iemand en nu moest het uit de vriezer omdat ik plek nodig had. Maar wat kan ik hem nou zo geven ik heb het hart er al uit gesneden de ballen :roll: heb ik maar in de kliko gedaan Ramses hoeft geen kauwgum denk ik maar offe..... :denken:
Verder heb ik longen, luchtpijp en slokdarm, veel schapenvet en nog wat ondefineerbaar gedoe en de nieren, deel lever....en een harig oor hahaha gut wat ziet dat er zielig uit een hoop brei en dan een harig oor met nummerplaat :mrgreen:
Hoelang kan je het vet bewaren?
Goh dat klinkt smakelijk :kotz:
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Zonde van die ballen! Mijn honden zijn er dol op en het zit vol vitamine E.
Al het andere kan je in de vriezer rustig een paar maanden. Ik zou er elke week wat van geven, alleen long heeft weinig voedingswaarde.
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
anubis
Zeer actief

Sjalot schreef:Zonde van die ballen! Mijn honden zijn er dol op en het zit vol vitamine E.
Al het andere kan je in de vriezer rustig een paar maanden. Ik zou er elke week wat van geven, alleen long heeft weinig voedingswaarde.

Heb ze nog hoor staan in de koeling. Zal er vanavond eens een geven....op het balkon! :mrgreen:

Euh net ff gegeven....eerst wat die deed is pakken en er mee naar binnen racen en op de bank gaan liggen :denken: :jank:
Buiten gezet is het niet meer zo lekker volgens mij hahaha helft op de rest smaakt hem toch niet meer zo....bijt liever in zijn eigenste :eek: :roll:

Afbeelding
AfbeeldingRIP
Afbeelding
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ignit »

:smile: :smile: Misschien moet je de bal even doorsnijden, zodat Ramses een beter houvast heeft en niet in dat glibberige ding hoeft te bijten? En ook geen andere associaties krijgt? :eek: :mrgreen:

Van de rest kun je maaltijden samenstellen - half botten en vet/half vlees, orgaanvlees en ondefinieerbaar. :ok:

Ignit, die bijna van dr stoel viel bij het lezen van je laatste reactie :smile: :smile:
www.barf-natuurlijk.nl - Mogens ELiasen is op ons forum van 24-28 mei a.s.
anubis
Zeer actief

Jaja lach er maar mee maar dat was wel wat hij erna deed hahaha de piel luste hij trouwens ook niet :smile: Toen keek hij me zooooo schapig aan hahahaha "vrouwtje wat geef je me nu toch!" Nieren trekt hij ook zijn neus voor op....tja hij is erg kieskurig. Bal ging goed tot hij door was toen werd hij uitgetuft en hoefde hij het niet meer hahaha maf beest. Longen, hart en de rest gingen er wel goed in. Voor morgern nog een maaltje en dan zit het er weer in en kan hij weer aan de Carnibest haha En hij heeft nog een joekel van een recreatie bot om op te knauwen....volgens mij barst hij dadelijk, de vreetzak :mrgreen:
Zal zo snel niet meer voorkomen denk ik want deze resten kwamen van een turkse collega die ontslagen is :wink:

Hier Ramses met de ballen die hij wel lekker schijnt te vinden :roll:
Afbeelding
AfbeeldingRIP
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

anubis schreef: Bal ging goed tot hij door was toen werd hij uitgetuft en hoefde hij het niet meer hahaha maf beest. Longen, hart en de rest gingen er wel goed in. Voor morgern nog een maaltje en dan zit het er weer in en kan hij weer aan de Carnibest haha En hij heeft nog een joekel van een recreatie bot om op te knauwen....volgens mij barst hij dadelijk, de vreetzak :mrgreen:
Zal zo snel niet meer voorkomen denk ik want deze resten kwamen van een turkse collega die ontslagen is :wink:
ik knip de ballen meestal even door :mann: :mrgreen: in stukjes voor kieskauwer hier [ehh..Blanca dan]dan lukt het wel

verder een heerlijk verhaal :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”