Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
maak ik me nu onnodig ongerust?
Moderator: moderatorteam
- markdh
- Zeer actief
maak ik me nu onnodig ongerust?
Hallo,of ik me onnodig zorgen maak weet ik niet vandaar dat ik bij jullie te rade ga.
Zal even in t kort vertellen wat Dennis mankeert sinds een jaar of 2 nu.Dennis heeft artrose in de rechtervoorpoot(knie).voor de Artrose gebruikt Dennis na eerst Rimadyl gebruikt te hebben nu Previcox.
Nu is mijn vraag:Ik wilde Dennis gisteravond voor t naar bed gaan nog even uitlaten en toen ik mijn jas aan ging doen en ik Dennis riep kwam ie wel maar merkte gelijk aan Dennis dat er iets niet goed was aan hem,het leek net of hij aan de achterhand zo slap was dat hij de kracht niet had om op zijn 2 achterpoten te blijven staan(leek ook een beetje of hij op zijn poten swabberde)Dennis ging liggen en ik kreeg hem niet meer zover om mee naar buiten te gaan zodat ik Dennis maar even met rust liet.Ik ben even tv gaan kijken en een sigaretje gaan roken toen Dennis inene de kamer binnenkwam(net of er niets aan de hand was) Dennis ging bij me liggen bij de bank en wilde toch nog even proberen of ie zin had om naar buiten te gaan.Helaas was dat niet t geval en heb niet verder aangedrongen.
Vanmorgen na t bijkomen van baasje ben ik Dennis gaan begroeten en Dennis likte me gezicht en zwaaide met de staart terwijl hij lag,hij stond op en ging water drinken en ging weer liggen.Na me gewassen en aangekleed te hebben wilde ik met Dennis naar buiten omdat hij de avond ervoor niet uit geweest was,dennis stond normaal op en ik liep met Dennis de 5 treden af.Nadat Dennis zijn behoefte gedaan had( ben niet ver gaan lopen met hem n.a.v. gisteravond)en bij terugkomst bleef Dennis bij de 5 treden staan en kon/wilde niet die paar treden op.Na hem liefdevol toegesproken te hebben is t me eindelijk gelukt dat Dennis uitzichzelf naar boven liep.
vanaf Dennis uitgeweest is met me(vanmorgen) heeft ie zowat de hele dag bij me naast de bank gelegen met af en toe even te gaan drinken in de keuken.
Na t eten ben ik weer met Dennis naar buiten geweest(kort stukje gelopen) en wederom bij terugkomst bij de 5 treden vertikte hij t om naar boven te gaan.
Nu is mijn vraag,maak ik me nu onnodig ongerust of is t zo dat omdat Dennis 11 1/2 jaar is ik moet gaan verwachten dat ie nu meer gaat mankeren?
Heb vanmiddag wel even de weekend DA gebeld en die heeft me het advies gegeven het vandaag nog even aan te zien en anders morgen even contact opnemen met mijn eigen DA.
Iemand bekend ermee met bovenstaande?
Zal even in t kort vertellen wat Dennis mankeert sinds een jaar of 2 nu.Dennis heeft artrose in de rechtervoorpoot(knie).voor de Artrose gebruikt Dennis na eerst Rimadyl gebruikt te hebben nu Previcox.
Nu is mijn vraag:Ik wilde Dennis gisteravond voor t naar bed gaan nog even uitlaten en toen ik mijn jas aan ging doen en ik Dennis riep kwam ie wel maar merkte gelijk aan Dennis dat er iets niet goed was aan hem,het leek net of hij aan de achterhand zo slap was dat hij de kracht niet had om op zijn 2 achterpoten te blijven staan(leek ook een beetje of hij op zijn poten swabberde)Dennis ging liggen en ik kreeg hem niet meer zover om mee naar buiten te gaan zodat ik Dennis maar even met rust liet.Ik ben even tv gaan kijken en een sigaretje gaan roken toen Dennis inene de kamer binnenkwam(net of er niets aan de hand was) Dennis ging bij me liggen bij de bank en wilde toch nog even proberen of ie zin had om naar buiten te gaan.Helaas was dat niet t geval en heb niet verder aangedrongen.
Vanmorgen na t bijkomen van baasje ben ik Dennis gaan begroeten en Dennis likte me gezicht en zwaaide met de staart terwijl hij lag,hij stond op en ging water drinken en ging weer liggen.Na me gewassen en aangekleed te hebben wilde ik met Dennis naar buiten omdat hij de avond ervoor niet uit geweest was,dennis stond normaal op en ik liep met Dennis de 5 treden af.Nadat Dennis zijn behoefte gedaan had( ben niet ver gaan lopen met hem n.a.v. gisteravond)en bij terugkomst bleef Dennis bij de 5 treden staan en kon/wilde niet die paar treden op.Na hem liefdevol toegesproken te hebben is t me eindelijk gelukt dat Dennis uitzichzelf naar boven liep.
vanaf Dennis uitgeweest is met me(vanmorgen) heeft ie zowat de hele dag bij me naast de bank gelegen met af en toe even te gaan drinken in de keuken.
Na t eten ben ik weer met Dennis naar buiten geweest(kort stukje gelopen) en wederom bij terugkomst bij de 5 treden vertikte hij t om naar boven te gaan.
Nu is mijn vraag,maak ik me nu onnodig ongerust of is t zo dat omdat Dennis 11 1/2 jaar is ik moet gaan verwachten dat ie nu meer gaat mankeren?
Heb vanmiddag wel even de weekend DA gebeld en die heeft me het advies gegeven het vandaag nog even aan te zien en anders morgen even contact opnemen met mijn eigen DA.
Iemand bekend ermee met bovenstaande?

- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
ben er bekent mee met het bovenstaande en je kent mijn verhaal onderhand wel van ashley
Ashley had dit ook het bleek toen we ashley lieten inslapen dat zij helemaal geen spier massa meer had in haar achterpoten mischien breekt de spiermassa bij Dennis ook af ik raad je aan om contact tegaan opnemen met je DA misschien kan het ook zijn dat de previcox zijn werk ook niet goed doet
Ik wil je veel sterkte en beterschap met dennis wensen
Ashley had dit ook het bleek toen we ashley lieten inslapen dat zij helemaal geen spier massa meer had in haar achterpoten mischien breekt de spiermassa bij Dennis ook af ik raad je aan om contact tegaan opnemen met je DA misschien kan het ook zijn dat de previcox zijn werk ook niet goed doet

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- markdh
- Zeer actief
wilde al via zoeken kijken of ik er iets over kon vinden maar wist even niet hoe ik dat moest zoeken qua onderwerp.schotse collie schreef:ben er bekent mee met het bovenstaande en je kent mijn verhaal onderhand wel van ashley
thnx anyway ben er niet gerust over dus neem zeker morgen contact met mijn DA op

- Jacan
- Zeer actief
- markdh
- Zeer actief
- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Dennis blijft een beetje tobben nu.markdh schreef:Euh ik ga van t positiefste uit,maar toch denk ik steeds,t is al echt een opa en dan kan je alles verwachten(al ga ik niet van t ergste uit hoor)
Is zijn eetlust wel weer helemaal terug Mark?
Groetjes van Maureen en een natte neus van Beau en Nanou!
- markdh
- Zeer actief
Hai Maureen,Dennis was weer zo goed als helemaal terug wat eten betreft al moest ik wel steeds koolvis bij zijn eten doen dan at ie t wel op.Sinds vandaag heeft ie nog maar weinig gegeten en niet echt uitzichzelf maar uit mijn hand,wel drinkt ie heel goed,is niet meer aan de spuitpoep(weer normaal).en ja t klopt wat je typte krijg dus ook de indruk dat Dennis nu een beetje gaat tobben.Het is een vrij lange tijd goed gegaan.Maureen en de meiden schreef:Dennis blijft een beetje tobben nu.markdh schreef:Euh ik ga van t positiefste uit,maar toch denk ik steeds,t is al echt een opa en dan kan je alles verwachten(al ga ik niet van t ergste uit hoor)![]()
Is zijn eetlust wel weer helemaal terug Mark?

- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Jacan
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hè wat rot, net nou het weer wat beter ging met Dennis.
Ik zou met hem naar je DA gaan.
Ik heb zelf met een oude hond geen goed voorbeeld van tijdelijk verlamd/verzwakt raken aan de achterhand. Ik reageer er dus een beetje 'panisch' op, kan ook goed zijn dat er niets aan de hand is maar ik zou het zeker willen weten.
Ik zou met hem naar je DA gaan.
Ik heb zelf met een oude hond geen goed voorbeeld van tijdelijk verlamd/verzwakt raken aan de achterhand. Ik reageer er dus een beetje 'panisch' op, kan ook goed zijn dat er niets aan de hand is maar ik zou het zeker willen weten.

-
Melanie 74
- markdh
- Zeer actief
Zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden n.a.v. mijn telefonisch contact met de DA over Dennis en t swabberen c.q. niet de 5 treden op kunnen/willen gaan.
De DA vertelde me dat t waarschijnlijk door Dennis zijn Artrose komt en dat ie op dat moment even zo'n pijn heeft dat ie gaat swabberen c.q. de 5 treden niet durft op te gaan.Ook kan t volgens de DA zijn dat er op dat moment tussen t swabberen en t niet durven betreden van de 5 treden dat er even een zenuw bekneld is geraakt,al denkt de DA dat t toch de Artrose is die Dennis nu meer parten gaat spelen.
De DA gaf me het advies t nog t/m donderdag aan te kijken en mocht Dennis t weer krijgen dan wil de DA Dennis graag Vrijdag zien.
Oja,moet er nog wel bijvermelden dat t vreemde eraan is dat wanneer Dennis swabbert c.q. niet naar boven wil/kan hij de volgende ochtend zowel bij t uitlaten als de 5 treden opgaan niks aan de hand is alsof er niets is gebeurd.
De DA vertelde me dat t waarschijnlijk door Dennis zijn Artrose komt en dat ie op dat moment even zo'n pijn heeft dat ie gaat swabberen c.q. de 5 treden niet durft op te gaan.Ook kan t volgens de DA zijn dat er op dat moment tussen t swabberen en t niet durven betreden van de 5 treden dat er even een zenuw bekneld is geraakt,al denkt de DA dat t toch de Artrose is die Dennis nu meer parten gaat spelen.
De DA gaf me het advies t nog t/m donderdag aan te kijken en mocht Dennis t weer krijgen dan wil de DA Dennis graag Vrijdag zien.
Oja,moet er nog wel bijvermelden dat t vreemde eraan is dat wanneer Dennis swabbert c.q. niet naar boven wil/kan hij de volgende ochtend zowel bij t uitlaten als de 5 treden opgaan niks aan de hand is alsof er niets is gebeurd.

- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- markdh
- Zeer actief
Yep,naar aller waarschijnlijkheid is de Artrose naar mijn mening aan t verergeren alhoewel Dennis niet mank meer loopt,beetje vreemd vind ik dat wel eerlijk gezegd.De DA had ook nog gezegd dat wanneer Dennis toch weer niet de 5 treden wil/kan nemen om dan een handdoek onder zijn buik te wringen om m dan ermee te helpen dat er wat minder gewicht gebruikt hoeft te worden door Dennis.Komt me ook wel beetje goed uit dat ik toch met Dennis deze week voor zijn enting naar de DA moet zal ik t er met de DA over dit voorval nog een keer hebben misschien dat Dennis andere medicijnen kan krijgen c.q. of eventueel verhoging van zijn Previcox die die slikt.Zal Dennis zeker een knuff geven namens jouMaureen en de meiden schreef:Toch waarschijnlijk de artrose, he jakkes.
Afwachten dus weer deze week.
Geef Dennis maar een dikke knuffel!
Toch nog 1 ding ter vermelding:merk wel vanmezelf nu dat ik wat angstiger ga worden over dat swabberen van Dennis wanneer ik met 'm buitenloop,misschien onterecht maar durf niet meer echt grote wandelingen te maken,ik wacht totdat Dennis zijn behoefte heeft gedaan(gebeurd gelukkig vrij snel) en zijn plas en weet dan niet zo snel hoe ik weer thuis moet zijn met Dennis,bang dat er wat gebeurd.

- Maureen en de meiden
- Zeer actief
Je wordt een stuk voorzichtiger en alerter op je mannetje. En wat vaker een klein rondje dan een grote wandeling is helemaal niet verkeerd.Markdh schreef:Toch nog 1 ding ter vermelding:merk wel vanmezelf nu dat ik wat angstiger ga worden over dat swabberen van Dennis wanneer ik met 'm buitenloop,misschien onterecht maar durf niet meer echt grote wandelingen te maken,ik wacht totdat Dennis zijn behoefte heeft gedaan(gebeurd gelukkig vrij snel) en zijn plas en weet dan niet zo snel hoe ik weer thuis moet zijn met Dennis,bang dat er wat gebeurd.
- markdh
- Zeer actief
- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Jacan
- Zeer actief
- markdh
- Zeer actief
Ja, zit wel wat in wat je zegt,kan t natuurlijk wel enigzins inschatten hoever ik met Dennis kan lopen.Nee eerlijk gezegd is er niemand die met me mee kan lopen in geval van 'nood' is niet zo erg,denk dat ik me over die angst heen moet zetten.Maureen en de meiden schreef:Ik denk dat je dat wel in kunt schatten hoever je met Dennis kan gaan. En als je het niet vertrouwd, is er dan niet iemand die met je mee kan lopen?

- markdh
- Zeer actief
thnx schotse collie,zoals ik al bij maureen vermelde moet ik me over de angst heen zetten en dat zal me ook wel lukken hoor.Klopt ken Dennis door en door en die geeft vaak zelf aan of ie verder wil of niet maar omdat t pas gebeurd is durf ik niet zo goed wat verder met m te lopen dan alleen van de ene hoek naar halverwege andere hoek.schotse collie schreef:oh mark ik weet precies wat je voelt die angst
Je moet doen wat jouw gevoel je ingeeft jij weet wat het beste is voor dennis jij kent hem door en door
geef hem maar een knuffel van mij

- Jacan
- Zeer actief
- markdh
- Zeer actief
Mijn grootste angst is eerlijk gezegd dat ik 'bang' ben dat Dennis inene ineen zakt op straat en ik toch wel even in paniek raak(even niet weten wat te doen)Ik realiseer me terdege dat Dennis geen puppy meer is maar al 11 1/2 jaar maar hoop 'm toch nog wel effe bij me te mogen houden,al zou ik nooit en te nimmer Dennis een lijdensweg gunnen mocht t te erg gaan wordenschotse collie schreef:ik kan me daar helemaal invinden hoor wat jij net beschrijft

- Jacan
- Zeer actief
deze lijdensweg ging Ashley zakte geregeld door de achterpoten zondere zich steeds meer af van ons
Ashley had al arthose toen ze 5 was maar op haar achtste werd het steeds minder .
Vorig jaar zomer is ze tijdens het uitlaten ineen gezakt ze kwam weer overeind maar elke keer was ik weer zo bang dat ze zou omvallen.
vandaar dat ik jouw angst heel herkenbaar vind als ik er weer aan denk voel ik die angst weer opkomen
Ashley had al arthose toen ze 5 was maar op haar achtste werd het steeds minder .
Vorig jaar zomer is ze tijdens het uitlaten ineen gezakt ze kwam weer overeind maar elke keer was ik weer zo bang dat ze zou omvallen.
vandaar dat ik jouw angst heel herkenbaar vind als ik er weer aan denk voel ik die angst weer opkomen

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- markdh
- Zeer actief
Dennis heeft pas op latere leeftijd Artrose gekregen waarbij ik wel moet zeggen dat t de laatste jaar verergert is. en dat door de achterhand zakken is niet constant noem het zelf een goede periode en een wat slechtere.Jammer genoeg kan ik niet meer met Dennis naar t park waar ik vlakbij woon dat red Dennis niet meeren dat vond ie zo lekker wandelen met de baas en op t hondenveldje spelen met de andere honden of wanneer t warm weer was even pootje baden wat ie graag deedschotse collie schreef:deze lijdensweg ging Ashley zakte geregeld door de achterpoten zondere zich steeds meer af van ons

- Femmel
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mark ook ik vind je angst heel begrijpelijk hoor!!
Je zou eens kunnen overwegen om een mobiele telefoon mee te nemen als je wat verder wil lopen? Spreek dan gewoon met iemand af die op dat moment thuis is dat je kan bellen als het met Dennis niet meer gaat en je met de auto opgehaald moet/wil worden. Ook zou je het telefoonnummer van de dierenambulance in je telefoon kunnen zetten.
Wat ik zelf met Joy nog weleens deed als ze erg veel last had van haar heupen was met de auto naar haar lievelings uitlaatplek rijden. Daar eerst even een minuutje of 10-15 rustig "warm lopen" en dan lekker zwemmen en met vriendjes snuffelen. Als er dan iets zou gebeuren dan was er altijd wel iemand in de buurt die haar mee naar de auto kon tillen (is gelukkig nooit nodig geweest).
Vorig jaar hebben we zelfs een Doggy Ride'n Run voor Joy aangeschaft omdat we bang waren voor dezelfde situatie als jij nu. Het is een fietskar, die ook als wandelwagen voor de hond gebruikt kan worden! Ik ben wat dat betreft erg eigenwijs en laat de mensen gewoon lachen hoor
. Mijn hondje komt op de eerste plaats, wat anderen daar ook van mogen denken.
Jammer dat je niet bij ons in de buurt woont anders hadden we wellicht samen op kunnen lopen.
Je zou eens kunnen overwegen om een mobiele telefoon mee te nemen als je wat verder wil lopen? Spreek dan gewoon met iemand af die op dat moment thuis is dat je kan bellen als het met Dennis niet meer gaat en je met de auto opgehaald moet/wil worden. Ook zou je het telefoonnummer van de dierenambulance in je telefoon kunnen zetten.
Wat ik zelf met Joy nog weleens deed als ze erg veel last had van haar heupen was met de auto naar haar lievelings uitlaatplek rijden. Daar eerst even een minuutje of 10-15 rustig "warm lopen" en dan lekker zwemmen en met vriendjes snuffelen. Als er dan iets zou gebeuren dan was er altijd wel iemand in de buurt die haar mee naar de auto kon tillen (is gelukkig nooit nodig geweest).
Vorig jaar hebben we zelfs een Doggy Ride'n Run voor Joy aangeschaft omdat we bang waren voor dezelfde situatie als jij nu. Het is een fietskar, die ook als wandelwagen voor de hond gebruikt kan worden! Ik ben wat dat betreft erg eigenwijs en laat de mensen gewoon lachen hoor
Jammer dat je niet bij ons in de buurt woont anders hadden we wellicht samen op kunnen lopen.
Groetjes,
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Femke

- Maureen en de meiden
- Zeer actief
Daar heb ik ook aan zitten denken, een karretje voor Dennis of de auto pakken, dat in geval van nood je de middelen bij de hand hebt.
Maar in de allereerste plaats puur alleen voor het comfort van Dennis.
Het is idd jammer dat je aan de andere kant vh land woont want de dames hier zijn gek op goldenmannetjes.
Hoe gaat het nu met Dennis?
Het is idd jammer dat je aan de andere kant vh land woont want de dames hier zijn gek op goldenmannetjes.
- markdh
- Zeer actief
Femmel schreef:Mark ook ik vind je angst heel begrijpelijk hoor!!
Thnx voor je steun/begrip. Heb altijd mijn mobiele telefoon bij me en heb ook het nummer vd Dierenambulance bij me.Wat je eerdere optie betreft het met iemand iets afspreken wanneer t met Dennis niet meer wil ligt een stuk lastiger daar ik niet echt iemand ken die een auto heeft.Zelf helaas ook geen rijbewijs c.q. auto.
Maar brengt de Dierenambulance een hond dan ook thuis? dacht altijd dat die er waren om wanneer er iets is met een hond(niet kunnen lopen e.d.) naar een DA te brengen?
Wil graag met 'm naar het park(zit er nog geen 5 minuten vandaan) maar ik moet nog wel een laan over waar veel verkeer rijd en ben te bang dat Dennis inene op het zeebrapad door de achterhand zakt,vandaar dat ik dat maar even niet meer doe.
Vanmorgen toen ik Dennis ging uitlaten ben ik van hoek naar hoek gelopen met 'm dat ging vrij redelijk en na enige wijgering is Dennis toch de 5 treden opgelopen.
Vorig jaar hebben we zelfs een Doggy Ride'n Run voor Joy aangeschaft omdat we bang waren voor dezelfde situatie als jij nu. Het is een fietskar, die ook als wandelwagen voor de hond gebruikt kan worden! Ik ben wat dat betreft erg eigenwijs en laat de mensen gewoon lachen hoor. Mijn hondje komt op de eerste plaats, wat anderen daar ook van mogen denken.

- markdh
- Zeer actief
Ja,zeker jammer dat we te ver uit de buurt zitten,maar helaas niets aan te doen.Dennis is altijd wel gecharmeerd van DamesMaureen en de meiden schreef:Daar heb ik ook aan zitten denken, een karretje voor Dennis of de auto pakken, dat in geval van nood je de middelen bij de hand hebt.
Om kort te zijn het gaat met Dennis,hij heeft nog steeds moeite de 5 treden te nemen en moet dan wat hulpmiddelen gebruiken zoals even bellen aan de deurbel of op 'm inpraten en dan wil t wel lukken alhoewel ie langzaam naar bovengaat.
Gisteravond tijdens de laatste ronde uitlaten was Dennis weer aan de diarree dus geef 'm vandaag maar weer gekookte rijst met boullion met stukjes kip.Het eten op zich is wat problematisch heb ik bemerkt. Hij eet wel wat maar niet wat ik gewend ben van Dennis.Zelf verrekt hij t zelf naar zijn etensbak te gaan en dan geef ik 'm een handvol brokken en dat eet ie dan wel op,maar krijg ook t idee dat het gemakzucht van 'm is.Na t uitlaten loopt ie wel naar zijn waterbak en drinkt dan en Dennis ruikt wel aan zijn eten maar haalt er zijn neus voor op terwijl hij normaal gesproken een moord zou doen voor zijn eten(is dan hap slik en foetsie)
Heb Dennis gisteravond Lamshart van Rodi gegeven en daar heeft ie wel wat van gegeten(circa helft van laten staan)normaal eet hij t laatste kruimeltje nog op.Dus tja,krijg de indruk dat Dennis toch niet helemaal is zoals ie behoort te zijn/voelen

- Femmel
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Jammer dat je zelf geen rijbewijs hebt Mark, dat zou alles vergemakkelijken natuurlijk!
Neem gewoon eens kontakt op met de dierenambu en vraag wat zij voor je kunnen betekenen in zo'n situatie. Ik snap dat je gewoon alles voor de zekerheid afgedekt wil hebben.
Krijgt Dennis nu veel minder beweging dan vroeger? (dat zou zijn gebrek aan eetlust kunnen verklaren?) Toch moet ik zeggen dat ik het allemaal niet zo lekker vind klinken. Zeker als Dennis eigenlijk net zo'n schrokop is als onze Joy, als Joy niet of minder eet dan weet ik zeker dat ze ECHT ziek is.
Misschien is een bloedtest (algeheel onderzoek, nieren?) toch geen overbodige luxe hoor.
Sterkte met het manneke!!
Neem gewoon eens kontakt op met de dierenambu en vraag wat zij voor je kunnen betekenen in zo'n situatie. Ik snap dat je gewoon alles voor de zekerheid afgedekt wil hebben.
Krijgt Dennis nu veel minder beweging dan vroeger? (dat zou zijn gebrek aan eetlust kunnen verklaren?) Toch moet ik zeggen dat ik het allemaal niet zo lekker vind klinken. Zeker als Dennis eigenlijk net zo'n schrokop is als onze Joy, als Joy niet of minder eet dan weet ik zeker dat ze ECHT ziek is.
Misschien is een bloedtest (algeheel onderzoek, nieren?) toch geen overbodige luxe hoor.
Groetjes,
Femke

Femke

- markdh
- Zeer actief
Zal wel eens contact op kunnen nemen met de Dierenambulance zoals je zegt.Femmel schreef:Jammer dat je zelf geen rijbewijs hebt Mark, dat zou alles vergemakkelijken natuurlijk!
Klopt Dennis krijgt nu eerlijk gezegd minder beweging dan wat ie altijd gewend is geweest,omdat Dennis de laatste tijd toch wel aan t sukkelen is met zijn Artrose e.d.Zoals ik al eerder vermelde had Dennis nooit probs met eten(noem hem wel eens een allesvreter,wat voor zijn neus staat/stond at ie helemaal op en likte zijn bek ook nog af
Maar moet Vrijdag toch naar de DA voor eventueel zijn enting en zal t met mijn DA erover hebben wat hij t beste vind en zal zeker de optie naar voren gooien over bloedafname bij Dennis.