Moderator: moderatorteam
Een uur bezig**Tamara** schreef:Ik stop hem vol met het versvlees. Dus hun maaltijd eten ze uit de kong. Ze zijn er dan een uur mee bezig en ze vinden het geweldig
Welke heb jij dan als ze er een uur mee doen?**Tamara** schreef:Moet je een grotere kong kopen
Dat wordt dan toch een keer de extra large**Tamara** schreef:Ik heb voor chika de large en voor kami de extra large. Ik stop de duck erin en dan is hij echt een uur bezig om hem helemaal leeg te krijgen. chika doet er iets korter over. Kami had eerst ook een Large maar die was inderdaad met 10 minuten leeg...
ik wist dat dus ook niet tot ik hier op het forum er iets over las. Toen zag ik hem ook terug op de hondenschool waar we nu op school zitten en toen was er een studie maatje, die zei dat zij ook zo'n ding had. zij deed er niets in, maar door de gekke vorm van dat ding springt die alle kanten op als je hondje er mee speeltboonbeest schreef:wat is eigenlijk een kong?
ik heb dit al paar keer gehoord maar ik heb het nog nooit gezien
zelfs niet in de dierenshop hier in de buurt
heeft iemand een pic?
Edwin Fagnano schreef:Wel een koopje, ik geloof dat de onze 25 euro of zo koste???