Ik zou veel en veel ontspannener lopen met Buffy 10 jaar geleden maar waarschijnlijk had ze ook wel eens gaten gehad of een andere hond door haar toedoen nu niet.Tamara en Bowie schreef: Dus mijn vraag, kun je ook teveel weten
Ik kan me nu helemaal niet meer indenken hoe ik tien jaar geleden een katje van vijf weken, het sukkeltje volkomen onderkomen en onder de vlooien uit het nest, in huis heb genomen. Die nam ik gewoon, die kwam in huis en toen die niet bleek te eten ging ik "gewoon" even naar de dierenwinkel voor flesvoeding en sjouwde dat beestje de hele dag mee in mijn armen omdat het beestje nog niet goed kon lopen. Nooit van gehoord dat katjes van hun moeder moesten leren en dat het een neurotische kat kon worden.
Elluk voordeel etc. want het is al 10 jaar een beste kat voor ons en met wat ik nu weet was ik er nooit aan begonnen. Ik kijk wel naar Animal planet en dan zie je daar ook honden waar echt niks mee gedaan wordt en dat worden toch hele leuke beestjes. Ik denk wel dat ik me over Buffy veel te druk maak omdat ik teveel weet en te goed weet wat mis kan gaan.
Anne