Hondengek schreef:En ze is eigenlijks ook niet een echte fokker. Maar ik weet 99% zeker dat het daar goed zit.
mag ik weten wie het is of dat niet?
Moderator: moderatorteam
Nee, hij krijgt een showvacht. Dus het is zeker de bedoeling om shows te lopen. Onze Lhasa's komen van El Minja's.rianneke schreef:Dina schreef:de beschrijving kon niet beter zijn.![]()
Ondertussen heb ik twee Lhasa Apso's, één van bijna 7 jaar, en één van bijna 6 maand.
Hieronder een foto van onze jongste aanwinst,
en waar komt de jongste aanwinst vandaan als ik vragen mag? Mooie hond wel. Ga je hem/haar knippen of wil je dat ze/hij een showvacht krijgt.
nou ik noem verder geen namen maar hier een website over haar. en haar lhasa apso's.rianneke schreef:Hondengek schreef:En ze is eigenlijks ook niet een echte fokker. Maar ik weet 99% zeker dat het daar goed zit.
mag ik weten wie het is of dat niet?
Hondengek schreef:Nee omdat ze ook niet met shows meedoet. Eerst wel maar ze liep zelf nooit omdat ze dat niet durfde. Haar vriend deed dat.
Maria schreef:doe ff je bril op. ik heb daaronder gereageerd hoor !!
ik heb nog nooit een lhasa gehad die over de haren viel. dat gebeurd niet.
Maria.
Sorry Fahrah, maar Massam vroeg dat en jij niet. Ik heb antwoord gegeven op de vraag van Massam en jij reageerd dat het geen antwoord op de vraag is. Nou dat was het wel.Fahrah schreef:@Yamie: Bedankt voor je antwoord!![]()
Ik begon al sterk te twijfelen wat ik nu allemaal weer niet begrepen had.De Lhasa apso van mijn schoonouders is nu 11 dus als ik het goed begrijp kan hij nog wel even mee. Behalve dan dat hij problemen met slijtage aan de gewrichten heeft maar dat is dus niet raar op deze leeftijd. Daar krijgt ie ook medicijnen voor.
@ Maria: Maar ik ben inderdaad een korthaarfan en het liefst van die hele grote
Maria schreef:Sorry Fahrah, maar Massam vroeg dat en jij niet. Ik heb antwoord gegeven op de vraag van Massam en jij reageerd dat het geen antwoord op de vraag is. Nou dat was het wel.Fahrah schreef:@Yamie: Bedankt voor je antwoord!![]()
Ik begon al sterk te twijfelen wat ik nu allemaal weer niet begrepen had.De Lhasa apso van mijn schoonouders is nu 11 dus als ik het goed begrijp kan hij nog wel even mee. Behalve dan dat hij problemen met slijtage aan de gewrichten heeft maar dat is dus niet raar op deze leeftijd. Daar krijgt ie ook medicijnen voor.
@ Maria: Maar ik ben inderdaad een korthaarfan en het liefst van die hele groteBelachelijk dat je zo reageert...........
![]()
Maria.
Ik ben gewend om als ik een reactie schrijf terwijl er al een ander bericht boven staat om te quoten zodat iedereen weet waar het over gaat. Omdat jouw reactie onder mijn berichtje stond heb ik gedacht (Maria schreef:Sorry Fahrah, maar Massam vroeg dat en jij niet. Ik heb antwoord gegeven op de vraag van Massam en jij reageerd dat het geen antwoord op de vraag is. Nou dat was het wel.Fahrah schreef:@Yamie: Bedankt voor je antwoord!![]()
@ Maria: Maar ik ben inderdaad een korthaarfan en het liefst van die hele groteBelachelijk dat je zo reageert...........
![]()
Maria.
"twinmamasilvia schreef: gaat daar geen poep in hangen in dat haar? of vraag ik nu iets raars?