Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HELP SIMBA STAAT NOG STEEDS NIET OP (24u later)
Moderator: moderatorteam
- Simbake
- Vaste gebruiker
HELP SIMBA STAAT NOG STEEDS NIET OP (24u later)
Wat is dat nu. Simba staat nog steeds niet op. Ik geef haar af en toe water en gemixt blikvoer met een papfles, dat neemt ze wel aan. Maar we zijn 24u later en ze is nog steeds niet opgestaan en ligt nog in dezelfde positie sinds gisteren. Is ze in een shock aan het geraken? Wat scheelt er toch, want dit is toch niet normaal
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Femmel
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
gerritte
- Actief
- Mijn ras(sen): Labrador
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
jee ik had al veel eerder aan de phone gehangen. Ik hoop dat je inmiddels gebeld hebt
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Watdehek
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Tineke en Chicca
- Actief
- Mijn ras(sen): Ik heb Chica dat is een kruising labrador, golden en friese stabij.
En per 8 april 2011 komt pupje Nena bij ons wonen dit is een kruising cocker spaniel met friese stabij - Locatie: Boskoop
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- starfleet
- Erelid
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb Kaya ook meegekregen toen ze nog niet kon opstaanjip007 schreef:eigenlijk had de DA haar nog niet mee mogen geven gister, toen ze niet in de benen wilde komen. sterkte..
Maar moet er wel bij zeggen dat ze me goed kennen en weten dat ik bij het minste geringste wat ik niet vertrouw aan de telefoon hang of langskom (ze zitten hier 3 minuten lopen vandaan). Ze wisten ook dat ik iedere seconde bij haar zou blijven die dag.
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- jip007
- Erelid
ik heb met kees afgesproken dat ik alleen een hond mee terug neem als ze weer in de benen zijn. En hij zeker weet dat er geen kans op nabloedingen zijn. Ben mijn exciting lady verloren aan een bloeding en dino ook bijna , ik neem geen enkel risico meer.Stang schreef:Ik heb Kaya ook meegekregen toen ze nog niet kon opstaanjip007 schreef:eigenlijk had de DA haar nog niet mee mogen geven gister, toen ze niet in de benen wilde komen. sterkte..![]()
Maar moet er wel bij zeggen dat ze me goed kennen en weten dat ik bij het minste geringste wat ik niet vertrouw aan de telefoon hang of langskom (ze zitten hier 3 minuten lopen vandaan). Ze wisten ook dat ik iedere seconde bij haar zou blijven die dag.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- Rea
- Zeer actief
- Contacteer:
Ook al zijn ze weer in de benen dan nog kan er een nabloeding komen hoor dat heb ik met Sproet meegemaakt. 24 uur nadien.jip007 schreef:ik heb met kees afgesproken dat ik alleen een hond mee terug neem als ze weer in de benen zijn. En hij zeker weet dat er geen kans op nabloedingen zijn. Ben mijn exciting lady verloren aan een bloeding en dino ook bijna , ik neem geen enkel risico meer.Stang schreef:Ik heb Kaya ook meegekregen toen ze nog niet kon opstaanjip007 schreef:eigenlijk had de DA haar nog niet mee mogen geven gister, toen ze niet in de benen wilde komen. sterkte..![]()
Gelukkig begon de wond te lekken en was ik in no-time bij de Da die gelijk een andere hond aan de kant kon schuiven en haar meteen weer open kon maken. En dan ook nog geluk had om op de juiste plek te zoeken. Maar 't was toen op 't randje.

- jip007
- Erelid
ik weet het niet hoor , kees is zo'n pietje precies , dat hij altijd zegt dat ik beslist niet bang hoef te zijn voor bloedingen. Ex en dino zijn ook niet bij hem geopereerd.Rea schreef:Ook al zijn ze weer in de benen dan nog kan er een nabloeding komen hoor dat heb ik met Sproet meegemaakt. 24 uur nadien.jip007 schreef:ik heb met kees afgesproken dat ik alleen een hond mee terug neem als ze weer in de benen zijn. En hij zeker weet dat er geen kans op nabloedingen zijn. Ben mijn exciting lady verloren aan een bloeding en dino ook bijna , ik neem geen enkel risico meer.Stang schreef:Ik heb Kaya ook meegekregen toen ze nog niet kon opstaanjip007 schreef:eigenlijk had de DA haar nog niet mee mogen geven gister, toen ze niet in de benen wilde komen. sterkte..![]()
Gelukkig begon de wond te lekken en was ik in no-time bij de Da die gelijk een andere hond aan de kant kon schuiven en haar meteen weer open kon maken. En dan ook nog geluk had om op de juiste plek te zoeken. Maar 't was toen op 't randje.

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat ik van mijn da begreep, is dat de eerste 24 uur kans is op nabloedingen. Dus de hond eigenlijk 24 uur lang in de gaten houden.jip007 schreef:ik weet het niet hoor , kees is zo'n pietje precies , dat hij altijd zegt dat ik beslist niet bang hoef te zijn voor bloedingen. Ex en dino zijn ook niet bij hem geopereerd.Rea schreef:Ook al zijn ze weer in de benen dan nog kan er een nabloeding komen hoor dat heb ik met Sproet meegemaakt. 24 uur nadien.jip007 schreef:ik heb met kees afgesproken dat ik alleen een hond mee terug neem als ze weer in de benen zijn. En hij zeker weet dat er geen kans op nabloedingen zijn. Ben mijn exciting lady verloren aan een bloeding en dino ook bijna , ik neem geen enkel risico meer.Stang schreef: Ik heb Kaya ook meegekregen toen ze nog niet kon opstaan![]()
Het wel of niet op kunnen staan na de operatie heeft volgens mij dus weinig met nabloedingen te maken. Uiteraard wel of de hond goed genoeg uit de narcose is gekomen en volgens mij geeft mijn da normaal gesproken ook geen hond mee die nog niet kan staan en was ik dus een uitzondering.
- Rea
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben ook niet meer bij de Da die toen geopereerd heeft die vertrok meteen na de operatie op vakantie en ik was toen blij bij een arts hier om de hoek meteen terecht te kunnen. Deze vertelde dat er een hechting was los geraakt van een behoorlijk bloedvat dus we hadden gewoon geluk gehad, dat de wond was gaan lekken anders zie je niets en zijn ze zo weg.jip007 schreef:ik weet het niet hoor , kees is zo'n pietje precies , dat hij altijd zegt dat ik beslist niet bang hoef te zijn voor bloedingen. Ex en dino zijn ook niet bij hem geopereerd.Rea schreef:Ook al zijn ze weer in de benen dan nog kan er een nabloeding komen hoor dat heb ik met Sproet meegemaakt. 24 uur nadien.jip007 schreef:ik heb met kees afgesproken dat ik alleen een hond mee terug neem als ze weer in de benen zijn. En hij zeker weet dat er geen kans op nabloedingen zijn. Ben mijn exciting lady verloren aan een bloeding en dino ook bijna , ik neem geen enkel risico meer.Stang schreef: Ik heb Kaya ook meegekregen toen ze nog niet kon opstaan![]()
Maar bij Simba is er geen nabloeding anders was ze er gewoon niet meer geweest nu.
Maar ben wel erg benieuwd hoe 't met haar is???????

- jip007
- Erelid
onze ex kon dus niet meer staan omdat ze bloedingen had , ze hadden haar nooit mee mogen geven. De DA heeft niet voor niets een berisping van het tucht colege gekregen voor onzorvuldig en nalatig handelen.Stang schreef:Wat ik van mijn da begreep, is dat de eerste 24 uur kans is op nabloedingen. Dus de hond eigenlijk 24 uur lang in de gaten houden.jip007 schreef:ik weet het niet hoor , kees is zo'n pietje precies , dat hij altijd zegt dat ik beslist niet bang hoef te zijn voor bloedingen. Ex en dino zijn ook niet bij hem geopereerd.Rea schreef:Ook al zijn ze weer in de benen dan nog kan er een nabloeding komen hoor dat heb ik met Sproet meegemaakt. 24 uur nadien.jip007 schreef: ik heb met kees afgesproken dat ik alleen een hond mee terug neem als ze weer in de benen zijn. En hij zeker weet dat er geen kans op nabloedingen zijn. Ben mijn exciting lady verloren aan een bloeding en dino ook bijna , ik neem geen enkel risico meer.
Het wel of niet op kunnen staan na de operatie heeft volgens mij dus weinig met nabloedingen te maken. Uiteraard wel of de hond goed genoeg uit de narcose is gekomen en volgens mij geeft mijn da normaal gesproken ook geen hond mee die nog niet kan staan en was ik dus een uitzondering.

- Femmel
- Zeer actief
- Contacteer:
- mitmig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Is zeker niet normaal en ik hoop dat je inmiddels bij de dierenarts bent geweest?! Toen we onze JRT-teef na haar baarmoederverwijdering gingen ophalen, stond ze gelijk op en wilde naar ons toekomen! Eigenlijk was ze direct na de operatie, al veel beter dan ervoor, zo ziek was ze!Daarna is het heel snel beter gegaan, dus dit klinkt helemaal niet goed!
Groetjes, Monique

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Afschuwelijk Jipjip007 schreef:onze ex kon dus niet meer staan omdat ze bloedingen had , ze hadden haar nooit mee mogen geven. De DA heeft niet voor niets een berisping van het tucht colege gekregen voor onzorvuldig en nalatig handelen.Stang schreef:Wat ik van mijn da begreep, is dat de eerste 24 uur kans is op nabloedingen. Dus de hond eigenlijk 24 uur lang in de gaten houden.jip007 schreef:ik weet het niet hoor , kees is zo'n pietje precies , dat hij altijd zegt dat ik beslist niet bang hoef te zijn voor bloedingen. Ex en dino zijn ook niet bij hem geopereerd.Rea schreef: Ook al zijn ze weer in de benen dan nog kan er een nabloeding komen hoor dat heb ik met Sproet meegemaakt. 24 uur nadien.