mol

Moderator: moderatorteam
wat praat je nou raar manPei fokker schreef:Dat bedoel ik dus iedereen kan zien waar voor je hier zit ruzie maken en mensen schoffelen mag jij vreemd vinden omdat je alles niet mee hebt gekregen blaas maar lekker verder gum
Volgens mij maak jij je drukker, en ga je meer tekeer dan MolPei fokker schreef:Dat bedoel ik dus iedereen kan zien waar voor je hier zit ruzie maken en mensen schoffelen mag jij vreemd vinden omdat je alles niet mee hebt gekregen blaas maar lekker verder gum
gras-graan-tarwe-kip.....Pei fokker schreef:dat is een feesie waardgefelicteerd klopt dat de licac hoger op hun poten staan overal waar je kijkt eigenlijk of het nou in amerika of rusland is etc ja er lopen heel veel verschillende rond
en er voldoen er maar (ik zeg het heel voorzichtig LOL) weinig aan de rasstandaard
wat voor allergie heeft ie ? ik ken een peitje dat voor graspollen alergies was en zelfs bij water gaf hij een allergiese reactie aan
hoisahulen schreef:Ja leuk he! hij is nu 14 weken..
We hebben hem bij een fokker in België vandaan, vlakbij Antwerpen. Dat is voor ons zuiderlingen dicht bij hè....
Hij maakt al volledig deel uit van de familie, dus dat zit wel snor.....nee, echt schitterend zo'n beesie!
Deze hond komt me heel bekend voor................nan* schreef:Dit is een van mijn lievelings peitjes....
Ze is gewoon super mooi vind ik![]()
Wat vinden de shar-pei kenners van haar?
Horus schreef:Ik weet wie deze hond is en waar deze vandaan komt![]()
Maar niet van Damishar Esther.
Van deze hond heb ik al jaren een a4 foto uit een hondenblad in mijn tas zitten. Vind deze pei qua bouw en kleur geweldig. Toen ik deze foto jaren geleden zag was ik meteen helemaal verliefd en wilde van deze eigenaar/fokker absoluut een pei.
Jaren later is dat dus ook gebeurt.
Het lijkt me niet dezelfde hond als op de grote foto bedoel ik?nan* schreef:nee joh mocht ie willen haha![]()
maar wat bedoel je met " niet dezelfde als in je onderschrift" ??