Vanavond tussen 19.00 en 20.00 u kan ik terecht met haar.
Hé bah ik hou hier echt niet van
Ik laat nog wel even weten wat er uit gekomen is..
Moderator: moderatorteam

Het is inderdaad niet levensbedreigend RobTarz schreef:Nee gelukkig lijkt ze geen pijn te hebben. Haar oor is alweer een stuk dikker dus ik denk dat een operatie er toch aan zit te komen.
Maar gelukkig is het niet levensbedreigend en blijft Chaya gewoon Chaya
Ja dat advies gaf de dierenarts ook.. maar vandaag werd er opeens iets anders gezegdSylvi@ schreef:Het advies is toch om minstens 10 dagen (ongeveer 10?)te wachten als het een bloedoor is? Dit omdat eerst de bloeding moet stoppen.
Ik zou me daar even goed over informeren als ik jou was, straks is het nog niet goed
wat fijn!!!!Tarz schreef:Even een nieuwtje voor degenen die er in geïnteresseerd zijn![]()
Vanmorgen zijn de hechtingen uit Chaya's oor gehaald en ze hoeft de kap niet meer op.
Het is vandaag dus feest en eindelijk kon ze weer lekker met de andere honden spelen![]()
![]()
![]()
Het oor ziet er mooi uit! Alleen moet het haar nog teruggroeien, en dan zie je er waarschijnlijk niets meer van

Ja ze heeft die kap twee weken om moeten hebben. Ze mocht niet los en kon dus niet rennen en spelen. Het was echt niet leuk en vandaar dat vandaag (iig voor mijgonnylohken schreef:
wat fijn!!!!heeft ze 2 weken met de kap omgelopen?? ach arme Chaya......wat zal ze dan blij zijn dat ze daar vanaf is!!!!
owww wat zal ze genoten hebben!! (en jij ook!!)Tarz schreef:Ja ze heeft die kap twee weken om moeten hebben. Ze mocht niet los en kon dus niet rennen en spelen. Het was echt niet leuk en vandaar dat vandaag (iig voor mijgonnylohken schreef:
wat fijn!!!!heeft ze 2 weken met de kap omgelopen?? ach arme Chaya......wat zal ze dan blij zijn dat ze daar vanaf is!!!!
) aanvoelt als een feestje! Ik ben lekker met ze weg geweest met de auto (was ook al twee weken geleden) en ze zijn onder de modder weer thuis gekomen