Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik krijg dus een groen-zwart en heel klein beetje witte hond mee naar huis? Die van mij springt namelijk overal in en gaat snel op zijn rug voor een andere hond. Zal de auto nog maar even niet wassen dus?
Tot zaterdag, Petra & Bayo
Bayo schreef:Ik krijg dus een groen-zwart en heel klein beetje witte hond mee naar huis? Die van mij springt namelijk overal in en gaat snel op zijn rug voor een andere hond. Zal de auto nog maar even niet wassen dus?
Tot zaterdag, Petra & Bayo
Wat mij betreft mag ze mee, ik heb toch een gecastreerde onderdanige reu. Ligt er meer aan of zij zelf ander gedrag vertoond en hoe aantrekkelijk ze is voor andere honden. Het risico bestaat natuurlijk dat andere honden anders reageren op elkaar omdat er een "loopsluchtje" in de buurt hangt. Dit kan je volgens mij zelf het beste inschatten.
En de rest van de reuen? Ik blijf juist thuis omdat Brenda deze week loops is geworden. Er kan nog wel niets gebeuren in de eerste paar dagen, maar het lijkt me niet zo prettig voor de heren.
Mij maakt het niets uit, maar vindt het baasje het niet erg als er reutjes zijn die misschien opdringerig zijn? Hier zijn ze nog "compleet".
Zolang Max los mag vind ik het allemaal ok
Zolang de bazen van de betreffende dames geen bezwaar hebben tegen een file achter hun hond maakt het mij al helemaal niets uit.
Maar misschien, zoals Petra zegt, zijn er heren die dan wat hebberig worden tegenover elkaar
Van de andere kant hebben ze wel de keuze tussen Brenda, Myrka en Franneke
Begrijp ik nu goed dat er twee loopse teven meegaan? Ik had al besloten om niet mee te gaan omdat die van mij ook loops is. Gaat dat wel goed denken jullie?
johan schreef:Begrijp ik nu goed dat er twee loopse teven meegaan? Ik had al besloten om niet mee te gaan omdat die van mij ook loops is. Gaat dat wel goed denken jullie?
Een is net loops geweest en de ander op het einde van de loopsheid.
Ik verwacht geen problemen daarmee.Wat mij betreft kan Brenda ook mee maar ja, het is wel een losloopgebied dus misschien dat andere reuen moeilijk komen doen?
Ik laat het aan jou over
En aan Pascal met zijn heren.
Ik ga de volgende keer wel weer mee. Brenda duldt geen opdringerige reuen in haar buurt, en is dan aardig fel. Dat is vragen om een vechtpartij denk ik. Fijne wandeling straks!
johan schreef:Ik ga de volgende keer wel weer mee. Brenda duldt geen opdringerige reuen in haar buurt, en is dan aardig fel. Dat is vragen om een vechtpartij denk ik. Fijne wandeling straks!
Dat kun je idd zelf het beste inschatten.Over drie weken dan maar weer?
Als niemand zich af laat schrikken door het aangekondigde weer zijn we met een gezellig grote groep. Ik heb er heel veel zin in. Bayo ligt al voor te slapen. Tot straks.
johan schreef:Ik ga de volgende keer wel weer mee. Brenda duldt geen opdringerige reuen in haar buurt, en is dan aardig fel. Dat is vragen om een vechtpartij denk ik. Fijne wandeling straks!
Dat kun je idd zelf het beste inschatten.Over drie weken dan maar weer?