Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Niet goed met Kaya (updat pag.3)
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
chrico
- Zeer actief
Hopelijk is het niets ernstigs en is ze er met lijnrust snel vanaf. Maar vreemd blijft het wel dat ze zo heftig reageerd.
Misschien handig als je elke dag een filmpje maakt als ze opstaat en net begint te lopen. Je weet maar nooit waar dat goed voor zal zijn
Misschien handig als je elke dag een filmpje maakt als ze opstaat en net begint te lopen. Je weet maar nooit waar dat goed voor zal zijn
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
]Daisy@ schreef:Pfff, gelukkig zeg.
Zal alleen weer niet meevallen voor haar.... rust.... sterkte ermee.
Nou ja, ze stond nog op rust (net opbouwende beweging) vanwege haar voorpoot vanaf afgelopen vrijdag
Dus we gaan nog maar even door.
Moritz nu maar apart uitlaten, want een paar dagen want minder beweging kan wel, maar nu duurt het voor hem natuurlijk wel wat lang.
Hopelijk is het idd een verstuiking/verrekking....... een beetje gerustgesteld ben ik wel dat ze nergens met pijn op reageerde, want het zag er in eerste instantie echt beroerd uit.
Maar goed, eerst nog zien en dan geloven, want een 100% vertrouwen in de dierenarts qua gewrichts/poot-toestanden heb ik niet (met Kaya's voorpoten ook foute diagnose). Hij heeft wel alles echt heel aandachtig gevoeld en bekeken dat moet ik wel zeggen.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja goed ideechrico schreef:Hopelijk is het niets ernstigs en is ze er met lijnrust snel vanaf. Maar vreemd blijft het wel dat ze zo heftig reageerd.
Morgenochtend moet ik bellen voor een afspraak met de orthopeed voor haar voorpoot, dus mocht ze tegen die tijd achter nog zo vreemd lopen dan kan hij dat ook meteen zien en beoordelen.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nou, dat geeft ieder geval goede hoop! Beterschap en ik duim voor je dat het inderdaad meevalt!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Rosa
- Zeer actief
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
-
estelle
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Tjaestelle schreef:Hey Caroline, kan het niks te maken hebben met die rottweiler die toen bovenop Kaya is gesprongen een aantal keren?? Wat je vertelde in de koffiecorner??
Dat die haar misschien toch wat ongelukkig bezeerd heeft????
ik roep maar iets hoor.
Ze loopt vanmorgen niet meer zo enorm scheef, wel hevig mankend/trekkend met haar rechterachterpoot. Vanaf de heup houdt ze de poot naar buiten toe en 'trekt' 'm mee (moeilijk uitleggen).
Desondanks hobbelt ze wel mee met uitlaten en is ze verder vrolijk: ze eet gewoon, pakt mega-stokken in d'r bek (waar ik dan met pijn in m'n hart niet mee gooi natuurlijk) en ze kwispelt alsof het een lieve lust is.
Volgens mij is ze gewoon keihard
Ze krijgt een minimale dosis Rimadyl (2 pillen per dag) omdat ik ook niet wil dat ze eventueel pijnvrij is waardoor ze weer als een gek tekeer gaat.
Bij liggen op de grond, houdt ze haar rechterachterpoot een stukje van de grond af
-
estelle
-
miekmiek
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- *tweety*
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Het sterke vermoeden is inmiddels dat ze iets aan haar voet(zooltje) heeft.
Voor het huis hebben we een grindweggetje en dat stuk loop ze echt vreselijk mank, maar zodra we op het gras zijn aangekomen loopt ze een heel stuk beter! Nog niet 100% goed, maar wel veel en veel beter dan dat ze op het grind loopt.
Aan het voetzooltje is weinig te zien: er zit een 'deukje' in, maar het is niet stuk ofzo. Misschien is er een doorntje of stukje glas ingegroeid en ingekapseld waardoor wij niks zien, maar bij druk op het voetzooltje reageert ze niet met pijn
Toch denken we in die richting, want het is wel heel vreemd dat ze zo vreselijk beroerd loopt op het grind en op gras veel beter
Blijft ze nu dus zo slecht lopen, dan laten we een foto van haar voet maken en dan maar even zien hoe of wat.
Voor het huis hebben we een grindweggetje en dat stuk loop ze echt vreselijk mank, maar zodra we op het gras zijn aangekomen loopt ze een heel stuk beter! Nog niet 100% goed, maar wel veel en veel beter dan dat ze op het grind loopt.
Aan het voetzooltje is weinig te zien: er zit een 'deukje' in, maar het is niet stuk ofzo. Misschien is er een doorntje of stukje glas ingegroeid en ingekapseld waardoor wij niks zien, maar bij druk op het voetzooltje reageert ze niet met pijn
Toch denken we in die richting, want het is wel heel vreemd dat ze zo vreselijk beroerd loopt op het grind en op gras veel beter
Blijft ze nu dus zo slecht lopen, dan laten we een foto van haar voet maken en dan maar even zien hoe of wat.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Kan het niet zijn dat ze een teen gebroken/gekneusd heeft? Heb ik ooit eens met Damien gehad en die liep ook heel erg beroerd toen.Stang schreef:Het sterke vermoeden is inmiddels dat ze iets aan haar voet(zooltje) heeft.
Aan het voetzooltje is weinig te zien: er zit een 'deukje' in, maar het is niet stuk ofzo. Misschien is er een doorntje of stukje glas ingegroeid en ingekapseld waardoor wij niks zien, maar bij druk op het voetzooltje reageert ze niet met pijn![]()
Toch denken we in die richting, want het is wel heel vreemd dat ze zo vreselijk beroerd loopt op het grind en op gras veel beter![]()
Ik hoop maar dat het niks ernstigs is!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Voor het oog zit er niks; geen steentje geen doorntje. Als ik op het voetkussentje druk komt er geen pijnreactie, maar vanmorgen heb ik weer gekeken en gevoeld en als ik nu tussen de voetkussentjes in tegen die teen druk dan trekt ze haar poot weg (dit doet ze bij de andere tenen niet).
Dus ik denk dat er idd iets met die teen aan de hand is.
Dus ik denk dat er idd iets met die teen aan de hand is.