Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Diesel

In dit subforum komen alle topics van de honden die overgeplaatst zijn of om een andere reden niet meer beschikbaar zijn voor overplaatsing.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Gebruikersavatar
alm@
moderator
Berichten: 32068
Lid geworden op: 23 nov 2006 21:04
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Diesel

Ongelezen bericht door alm@ »

Diesel, Berner Senner reu , 6 jaar geënt volgens schema, gezond, geen kinderen onder de 12 jaar gewend maar hij heeft nooit naar gedaan tegen welk kind dan ook, alleen in huis is hij het niet gewend.
Diesel is niet een hond die de hele dag binnen wil ,liggen hij is veel vrijheid gewend en kiest veel voor buiten, hij wandelt wel heel erg graag is dan ook prima met andere honden, loopt ook goed aan de lijn.
Ook voor mensen is hij erg lief en een goedsul.
Diesel heeft wel een verlatingsangst en dat uit zich in blaffen, in de opvang met andere honden ging dit overigens wel prima, weet dus niet of het ligt aan nooit geleerd of echt niet alleen kunnen zijn..


Diesel zijn bazinnetje is kort geleden overleden en nu zit hij bij haar ouders die echt al op flinke leeftijd zijn en de hond niet kunnen geven wat hij nodig heeft bv veel buiten zijn en lekkere wandelingen maken, aan liefde geen gebrek maar dan zouden ze hem te kort doen, zij zoeken voor hem dan ook een fijn huisje waar hij zijn laatste jaren mag wonen en mag genieten van het buiten zijn.


Voor meer info of serieuze interesse mail naar janenjacq@gmail.com.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Diesel

Ongelezen bericht door Machie »

Wat heeft ie met zijn nagels? Of ligt het aan mij dat ze er zo raar uit zien?

iig een rotverhaal, hopelijk is er snel een juist baasje voor deze hond.
Gebruikersavatar
Tamara/Bayko
Zeer actief
Berichten: 5695
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:50
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Re: Diesel

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Machie schreef:Wat heeft ie met zijn nagels? Of ligt het aan mij dat ze er zo raar uit zien?
Dat viel mij dus ook meteen op.
iig een rotverhaal, hopelijk is er snel een juist baasje voor deze hond.
Mee eens. Een verdrietige situatie. Hopelijk dient zich snel een goed nieuw thuis aan.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Gesloten

Terug naar “Overplaatsing geslaagd.”