Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bruno

In dit subforum komen alle topics van de honden die overgeplaatst zijn of om een andere reden niet meer beschikbaar zijn voor overplaatsing.

Moderator: moderatorteam

Sandra&co

Re: Bruno

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Denk dat hij best op zijn plek zit bij je. Beetje begrip over en weer en je hebt er nog jaren lol van. Veel plezier samen.
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: Bruno

Ongelezen bericht door crutz »

Cleva schreef:Wat heb je in godesnaam allemaal aan?
Is dit een kreet om hulp?
Dat vroeg ik me dus ook af...
Gebruikersavatar
billy
Zeer actief
Berichten: 12510
Lid geworden op: 22 apr 2002 06:04
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Re: Bruno

Ongelezen bericht door billy »

Leuk en veel plezier met Bruno :cheer: :cheer:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gollum
Zeer actief
Berichten: 18076
Lid geworden op: 06 apr 2007 02:33
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1
Locatie: Okkenbroek

Re: Bruno

Ongelezen bericht door Gollum »

crutz schreef:
Cleva schreef:Wat heb je in godesnaam allemaal aan?
Is dit een kreet om hulp?
Dat vroeg ik me dus ook af...
Het is een hondenforum hoor geen modeshow.

Veel geluk met Bruno! Het klinkt als een karaktertje :mrgreen:
Ik zou ook eerst zo'n chip proberen als ik jou was. Voor hetzelfde geld heeft castratie een heel ander effect dan je wil.
Gebruikersavatar
ellen en de birmanen
Zeer actief
Berichten: 5181
Lid geworden op: 30 nov 2010 15:39
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4
Locatie: voorburg

Re: Bruno

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

stoffeltje schreef:Wat is dat nou voor gemekker? Als wolfsblut Bruno wil laten castreren omdat hij ook nog twee intacte teven heeft mag hij dat toch zelf weten?
ik heb 5
6 weken een hond terug gekregen wegens "agressie naar honden" hond is nu 17 maanden en gecastreerd met 13 maanden. het "agressie probleem" is alleen maar erger geworden volgens de oude eigenaar. hond zit nu bij mij, is beoordeelt door een GT die haar vak verstaat. haar conclusie, net als de mijne is dat de hond onzekere angst agressie laat zien. doordat deze hond is gecastreerd is ook de productie van testosteron te niet gedaan en laten ze nu juist testosteron nodig hebben om zich wat zekerder te voelen. conclusie deze hond is juist uit gaan vallen door de castratie. als deze hond de implantaat had gehad was deze nu uitgewerkt en hadden we geweten hoe of wat.

dat hij de hond wil castreren omdat hij nog teven heeft snap ik heel goed. ik heb 5 open teven lopen en 1 reu die niet is gecastreerd. de laatste loopsheid waren er 3 van de 5 tegelijk loops, dus zodra er 1 door de dekrijpe periode was begon de ander. maar ook daar is wat aan te doen zoals scheiden en bench werk.

ellen
Afbeelding
Gebruikersavatar
ellen en de birmanen
Zeer actief
Berichten: 5181
Lid geworden op: 30 nov 2010 15:39
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4
Locatie: voorburg

Re: Bruno

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

Cleva schreef:
ellen en de birmanen schreef:weet je wel zeker of hij dominante agressie vertoont of dat het niet angst agressie is die wordt veroorzaakt door onzekerheid? want dan maak je een erg grote fout, spreek ik uit ervaring. ik zou zelf eerst eens een suprelorin-implantaat er in zetten en kijken wat voor uitwerking deze heeft op Bruno.
ellen

Dat beest is net na veel gezeik verhuist. Wat dacht je er van om gewoon even helemaal niets meer te veranderen?
Ik verwed er een kist wijn om dat die hele hond alleen maar markeert omdat hij gestresst is.

Niet dat WB een kist wijn van me krijgt want ik krijg nog 25000 piek van hem.
soory cleef, ik wed niet om wijn. ik jan daar niet zo goed tegen :mrgreen: . dat niet veranderen ben ik met je eens maar soms moet je wel. in dit geval zou ik dan kiezen voor de implantaat. ook omdat hij met 2 open teven zit die loops gaan worden.

ik heb "mijn" herplaatser ook eerst tot rust laten komen voor ik "eisen" aan hem ging stellen. in het begin durfde hij niet te slapen, ik heb hem in een bench gedaan met een doek erover heen. na 2 dagen ging hij uit zichzelf in de bench en nu als het hem teveel wordt, veel prikkels dus, gaat hij uit zichzelf in de bench slapen, hij slaapt nu echt en niet van die dutjes. rust en regelmaat.

ellen
Afbeelding
Gebruikersavatar
runninggirl
Zeer actief
Berichten: 5995
Lid geworden op: 31 mar 2012 10:22
Aantal honden: 3
Locatie: Friesland

Re: Bruno

Ongelezen bericht door runninggirl »

Wat een leuke hond heb je er zo bij! En ja ik vond het ook even wennen met een reu bij twee teven. Wij hebben hem een paar maand geleden ook laten castreren. Geen moment spijt van gehad dus ik hoop dat het bij Bruno ook zo goed uitpakt.
Gesloten

Terug naar “Overplaatsing geslaagd.”