Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dagopvang / oppas omgeving 't Harde

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Lucia
Zeer actief
Berichten: 2871
Lid geworden op: 18 sep 2006 15:15
Aantal honden: 1

Dagopvang / oppas omgeving 't Harde

Ongelezen bericht door Lucia »

Inmiddels is Zazoe ons huishouden komen vergezellen.
Nu hebben we altijd de luxe dat mijn ouders heel graag oppas zijn voor de honden. Nu waren de vorige 2 eigenlijk niet elders onder te brengen en daarom waren we er extra blij mee, maar ik wil nu eigenlijk wel een 'back up' hebben waar hij aan went. Puur dat het kan indien nodig.
Ik werk 3 dagen, waarvan hij er 1 sowieso mee gaat. Wellicht vanaf half september nog een periode dagopvang. Het heeft geen nood en het gaat niet om wekelijks oid, maar gewoon af en toe.

Zazoe is een border collie, nu 8,5 weken oud. Heerlijk ventje, sociaal nog naar mens en dier, maar ja het is natuurlijk wel een pup die nog veel moet leren.

Misschien is er hier iemand die eventueel wel wil, of iemand kent die het zou willen, of een dagopvang kan aanraden?

Wij wonen in 't Harde. Ik werk in Zwolle, dus een beetje in de omgeving is wel fijn.
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”