Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oppas II januari 2020

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Berichten: 21044
Lid geworden op: 25 jan 2006 22:09
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Oppas II januari 2020

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Maar even in een ander topic, naast dat ik oppas zoek voor Apple, zoek ik ook oppas voor Mila in diezelfde periode (medio januari 2020).

Mila is een kruising lab x eurasiër teef (intact) en tegen die tijd ruim 1 jaar oud. Ze is sociaal met mensen, kinderen en honden. Katten is onbekend maar als pup zijnde wel mee in aanraking gekomen.
Ze is gek op spelen en apporteren. Oh en eten, ze doet dan ook alles voor een koekje.
Ze is daarom ook prima gehoorzaam en heeft geen neiging tot weglopen. Ze kent de hondentaal uitstekend en past zich goed aan aan andere honden.
Je kan haar zonder problemen meenemen naar terrasjes, met andere uitjes, in de auto of met OV.
Ze kan wel even alleen zijn maar heeft wel wat vertier en beweging nodig. Zolang ze dat krijgt is ze binnen lekker rustig. Het is verder een lieve knuffelbeer zonder al te grote gebruiksaanwijzing.
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”