Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oppas januari 2020

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Berichten: 21044
Lid geworden op: 25 jan 2006 22:09
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Oppas januari 2020

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Het is nog ver weg, maar ik ga toch alvast een balletje opgooien.
We zoeken oppas voor één week medio januari.

Apple is een welsh corgi cardigan, gesteriliseerd en tegen die tijd 9 jaar oud.
Ze is leuk met mensen en kinderen, kan met katten en ook met knaagdieren etc voorzie ik geen problemen (geen jachtinstinct).
Ze is sociaal met honden maar met sommige pittige teven kan het soms in huis wat minder boteren.
Ze is gewend aan flexibele tijden en wisselende uitlaatroutes.
Alleen zijn kan ze prima en loslopen is ook geen punt.

Locatie van de oppas vind ik van ondergeschikt belang.
Sandra&co

Re: Oppas januari 2020

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Brindlecardi schreef:Het is nog ver weg, maar ik ga toch alvast een balletje opgooien.
We zoeken oppas voor één week medio januari.

Apple is een welsh corgi cardigan, gesteriliseerd en tegen die tijd 9 jaar oud.
Ze is leuk met mensen en kinderen, kan met katten en ook met knaagdieren etc voorzie ik geen problemen (geen jachtinstinct).
Ze is sociaal met honden maar met sommige pittige teven kan het soms in huis wat minder boteren.
Ze is gewend aan flexibele tijden en wisselende uitlaatroutes.
Alleen zijn kan ze prima en loslopen is ook geen punt.

Locatie van de oppas vind ik van ondergeschikt belang.
Nanna misschien?
Gebruikersavatar
annnie
Zeer actief
Berichten: 1904
Lid geworden op: 24 okt 2007 14:39
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Aantal honden: 2

Re: Oppas januari 2020

Ongelezen bericht door annnie »

Oewwwwww ik zit me heel erg af te vragen nu of Annie met Apple zou klikken.. Ze is best een kattenkop zo nu en dan. Nelson zou het wel leuk vinden
Friesenfransman

Re: Oppas januari 2020

Ongelezen bericht door Friesenfransman »

Brindlecardi schreef:Het is nog ver weg, maar ik ga toch alvast een balletje opgooien.
We zoeken oppas voor één week medio januari.

Apple is een welsh corgi cardigan, gesteriliseerd en tegen die tijd 9 jaar oud.
Ze is leuk met mensen en kinderen, kan met katten en ook met knaagdieren etc voorzie ik geen problemen (geen jachtinstinct).
Ze is sociaal met honden maar met sommige pittige teven kan het soms in huis wat minder boteren.
Ze is gewend aan flexibele tijden en wisselende uitlaatroutes.
Alleen zijn kan ze prima en loslopen is ook geen punt.

Locatie van de oppas vind ik van ondergeschikt belang.
Ik heb nog geen idee wat ik medio januari 2020 doe en ik zit ook niet perse in de tijdelijke opvangbusiness, maar ik zie maar weinig verzoeken voor opvang van honden die zo in mijn straatje passen : ik heb alleen maar reuen, waarvan de één tegen die tijd ook 9 en de ander 7 jaar oud; twee katten; flexibel regiem en uitlaatrondes; uitsluitend loslopers en even alleen (in gezelschap van de andere twee) kunnen zijn zou tot de mogelijkheden moeten kunnen behoren. Plus natuurlijk dat de locatie van de opvang van ondergeschikt belang is :lol1:

Eerlijk gezegd denk ik dat je met zo’n flexibele hond geen enkel probleem moet hebben om een opvang te vinden, maar mocht het toch gaan nijpen tegen die tijd, en noord-oost frankrijk is qua locatie nog steeds niet echt een probleem dan is ze welkom!
Manuma
Zeer actief
Berichten: 7569
Lid geworden op: 13 dec 2015 21:10

Re: Oppas januari 2020

Ongelezen bericht door Manuma »

Gezien een nieuwe baan en voor vriend een nieuw kantoorpand komende periode kan ik geen beloftes doen, nu niet.
Maar! Vriend is heel enthousiast over een eventuele oppas-Corgi.
Dus ik wil ons best aanbieden als optie :D

De honden gaan altijd mee naar kantoor van vriend, en anders vind ik een week vrij nemen voor een oppashond ook geen probleem. Maar ik begin komende maand pas bij mijn nieuwe baan dus ik durf nog niks te beloven.

Wij hebben sinds 6 maanden een Corgi in de wijk wonen en vriend zit altijd tegen het raam geplakt als zij langsloopt Afbeelding

Je hebt vast zo oppas gevonden, maar mocht je het leuk vinden kunnen wij dus eventueel. Met een heel kleine 'misschien niet'.
Uma is alles behalve een pittige teef en Manu is dol op teven maar houdt van rust thuis. Ik woon trouwens niet meer in jouw buurt, maar nu in het westland. Ik ben wel twee keer per week nog in Wassenaar dus dat is wat makkelijker voor jou :ok:
Gebruikersavatar
Ingrid48
Zeer actief
Berichten: 7846
Lid geworden op: 07 feb 2007 11:48
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3
Locatie: Echten (Drenthe)

Re: Oppas januari 2020

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

Ik weet niet waar je woont, maar een weekje op een gemakkelijke Corgi passen lijkt me geen probleem!
Ik zit midden tussen de bossen en weilanden, heb 2 rustige dames van 12 en 10 jaar en nog paarden, schapen en katten die honden gewend zijn :wink:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Brindlecardi
Zeer actief
Berichten: 21044
Lid geworden op: 25 jan 2006 22:09
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Re: Oppas januari 2020

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Wat fijn dat er zich al mensen aanbieden :cheer:
Ik kan me voorstellen dat voor de meesten de agenda nog onbekend is, voor mij geldt normaliter hetzelfde. :mrgreen:

@friesenfransman
Klinkt als een hele fijne plek! Ik ga je zeker in gedachten houden.

@annie, nou dat Nelson en Apple het met elkaar kunnen vinden is al een ding wat zeker is. :mrgreen:
Maar een pittige dame van kleiner formaat wil nog wel eens een dingetje zijn bij onze flap. :hmmm: maar soms ook weer niet, kan er ook niet echt een peil op trekken helaas.

@manuma, Apple zal wel even moeten wennen aan Manu denk ik, ze heeft hier in de omgeving slechte ervaringen met nogal lompe exemplaren. Maar krijg bij Manu de indruk dat het een echte heer is. Met Uma zal het wel los lopen gok ik zo.
Ze kan ook prima even alleen zijn hoor trouwens, dat is ze ook gewend.
Overigens woon ik zelf al een aantal jaartjes niet meer in die regio, maar locatie speelt verder echt geen rol :ok:

Dank in ieder geval voor de aanbiedingen, ik zal tzt nog even een schopje geven aan dit topic.
Brindlecardi
Zeer actief
Berichten: 21044
Lid geworden op: 25 jan 2006 22:09
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Re: Oppas januari 2020

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ingrid48 schreef:Ik weet niet waar je woont, maar een weekje op een gemakkelijke Corgi passen lijkt me geen probleem!
Ik zit midden tussen de bossen en weilanden, heb 2 rustige dames van 12 en 10 jaar en nog paarden, schapen en katten die honden gewend zijn :wink:
Klinkt ook helemaal top! :cheer:
Gebruikersavatar
annnie
Zeer actief
Berichten: 1904
Lid geworden op: 24 okt 2007 14:39
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Aantal honden: 2

Re: Oppas januari 2020

Ongelezen bericht door annnie »

Als het niet lukt bij iemand anders, mag Apple altijd een keertje komen kennismaken met Annie. Ze is vaak in het begin bitchy tegen andere honden, maar als ze niet te opdringerig of bang zijn trekt ze gauw bij.
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”