Oppas gezocht voor fitte oude dame

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Tara
Vaste gebruiker
Ik heb een hond: Ja

Oppas gezocht voor fitte oude dame

#1 Bericht door Tara »

#ikvraagditvooreenvriend :engel:

Mijn ex wil eind juli heel graag een dag of 10 met ferkansie en zoekt oppas voor zijn hond.
Omdat ik zelf rond die tijd net een pup in huis heb en druk bezig ben met huizenjacht en mogelijk verhuizen is het voor mij helaas onmogelijk om toe te zeggen dat ze wel bij mij kan blijven.
De hond in kwestie is een topfitte draadhaardame van 14. Ze is spuugmakkelijk, hartstikke lief, dól op mensen en vraagt behalve knuffelen en lekkere hapjes nauwelijks aandacht. Ze kan niet met katten en hoe ze met kleine dieren als kippen of knaagdiertjes is weten we ook niet, aangezien ze uit een asiel komt. Ze is weergaloos lief en sociaal met mensen en andere honden, kan prima alleen blijven, kan prima een grote wandeling mee maar vindt het ook echt geen punt als het er niet van komt. Ze kan alleen niet loslopen, maar dat is omdat ze niet goed meer hoort en net even iets te ondernemend is en iets te hard loopt. :schrik:

Geen aanprijspraatje, ze is echt een ontzettend makkelijke en lieve hond en ex en ik hebben haar liever ergens bij iemand in huis te logeren dan in een pension. Daar is ze veel te leuk voor namelijk. :pffff:
Van die dingen dus...

crutz
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Oppas gezocht voor fitte oude dame

#2 Bericht door crutz »

Ik zeg Nanna

Tara
Vaste gebruiker

#3 Bericht door Tara »

Beetje uit de route denk ik, maar ex vindt een fijn plekje belangrijker dan een extra ritje.
En anders ben ik er ook nog. :wink:
Nanna, kan ze eventueel bij jou? Ze is echt ontzettend leuk, ik denk dat je er een boel schik mee zou kunnen hebben.
Van die dingen dus...

Crescent
Site Moderator
Mijn ras(sen): Ariégeois, Griekse brak.
Aantal honden: 2

#4 Bericht door Crescent »

Ik heb een kat :(
Afbeelding
Out of the strong came forth sweetness.

Nanna
Forumkwebbel
Aantal honden: 5

#5 Bericht door Nanna »

crutz schreef:Ik zeg Nanna
Dan zit Nanna op Terschelling
Afbeelding

crutz
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

#6 Bericht door crutz »

Nanna schreef:
crutz schreef:Ik zeg Nanna
Dan zit Nanna op Terschelling
Op de heenweg oppikken en op de terugweg weer afzetten :LOL:

Tara
Vaste gebruiker

#7 Bericht door Tara »

Als het echt niet anders is, dan pas ik wel op, maar met een kersverse pup is dat ook verre van ideaal.
Dus als iemand de liefste hond van Nederland een paar dagen zou willen opvangen zou dat wel fantastisch zijn. :wink:
Van die dingen dus...

Ingrid48
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

#8 Bericht door Ingrid48 »

klinkt als een gezellige hond, maar helaas heb ik ook katten...
Afbeelding

Zoveel dieren zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

Persistence
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
Sheltie x boerenfox

#9 Bericht door Persistence »

Ik heb de week van 27 juli nog een weekje vrij, dan kom ik net terug van vakantie. Ze is van harte welkom als het klikt met Victor. We hebben hier nog niet eerder een andere hond in huis gehad, maar vanuit je beschrijving denk ik dat dat geen probleem zal zijn. Ik woon in Haarlem, ik weet niet waar jij woont?
Kan ze tegen autorijden? Je mag me natuurlijk ook een PB'tje sturen als het je wat lijkt.
Afbeelding

Tara
Vaste gebruiker

#10 Bericht door Tara »

Persistence schreef:Ik heb de week van 27 juli nog een weekje vrij, dan kom ik net terug van vakantie. Ze is van harte welkom als het klikt met Victor. We hebben hier nog niet eerder een andere hond in huis gehad, maar vanuit je beschrijving denk ik dat dat geen probleem zal zijn. Ik woon in Haarlem, ik weet niet waar jij woont?
Kan ze tegen autorijden? Je mag me natuurlijk ook een PB'tje sturen als het je wat lijkt.
Regio Utrecht, ik heb nog geen idee wanneer mijn ex precies weg gaat, maar ik zal hem tippen.
Ze kan tegen autorijden, ze kan eigenlijk tegen alles, het is een ontzettend relaxte, blije en makkelijke hond.
Van die dingen dus...

Persistence
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
Sheltie x boerenfox

#11 Bericht door Persistence »

Tara schreef:
Persistence schreef:Ik heb de week van 27 juli nog een weekje vrij, dan kom ik net terug van vakantie. Ze is van harte welkom als het klikt met Victor. We hebben hier nog niet eerder een andere hond in huis gehad, maar vanuit je beschrijving denk ik dat dat geen probleem zal zijn. Ik woon in Haarlem, ik weet niet waar jij woont?
Regio Utrecht, ik heb nog geen idee wanneer mijn ex precies weg gaat, maar ik zal hem tippen.
Ze kan tegen autorijden, ze kan eigenlijk tegen alles, het is een ontzettend relaxte, blije en makkelijke hond.
Das een uurtje rijden. Mocht het hem wat lijken, dan geef je maar een gil :wink:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”