Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

26 + 27-9 Lynne & Suze hebben oppas gevonden <3

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
hakunamatata
Zeer actief
Berichten: 4562
Lid geworden op: 04 mar 2015 14:53
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2
Locatie: vlakbij Leeuwarden

26 + 27-9 Lynne & Suze hebben oppas gevonden <3

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Via hier heb ik al eens eerder hele fijne oppas gevonden. Dus ik dacht, ik doe gewoon weer een oproepje.
Zien jullie dit snoetje? Die wil je toch ook eens thuis hebben! Grijp dan nu je kans :cheer:

Afbeelding
Afbeelding

Het weekend van 26 + 27 september zit ik in een vakantiehuisje in Dalen, vlakbij Coevorden. Vooral voor Lynne zoek ik eigenlijk een logeeradres.


Lynne is een schat van een hond (23 kilo), al ouder en heeft erg weinig nodig. Ze is goed met andere honden en katten, erg sociaal naar mensen, echt een makkelijk ding. Een wat rustiger plekje is voor haar wel belangrijk. Het liefst ligt ze gewoon de hele dag naast je op de bank te knuffelen en slapen met wat korte wandelingetjes of scharrelen in de tuin. Ze zoekt echt een logeerplek waar ze weinig hoeft (ook qua wandelen) en gewoon een beetje de luie oude hond mag uithangen.

Afbeelding

Nu was ik dus benieuwd of er ergens op de route van Leeuwarden naar het vakantiepark iemand is die het wel gezellig zou vinden als Lynne komt logeren. Het mag in omgeving Leeuwarden of ergens op de route. De heenweg reis ik met het ov, de terugweg met de auto.

Mocht je nou denken, 'ik woon op de route en wil juist een Suusje' dan roep ook gerust. Die is erg sociaal naar alles en iedereen, zoekt een lekkere mand uit en je hebt verder weinig last van haar. Maar die doet wel meer haar eigen ding én ze heeft heftige voedselallergie. Dus zij mag echt niks anders dan haar eigen konijnenbrokjes en konijnenoren.

Afbeelding

Oja, ook wel handig. Op zaterdagochtend vroeg reis ik richting het vakantiepark en op de zondagavond reis ik terug. Dus afhankelijk van de logeerplek is het even kijken qua tijd voor brengen en halen. Mocht iemand regio Leeuwarden wonen en Lynne ook wel een dag of 4 willen hebben kan dat ook als dat beter uitkomt. Maar vrijdag moet ik tot 21u werken en maandag moet ik ook de hele dag werken, dus dan wordt het wel gelijk langer logeren.

Ik ben benieuwd of iemand toevallig kan :lol1:
Laatst gewijzigd door hakunamatata op 18 sep 2020 18:39, 2 keer totaal gewijzigd.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kayltje
Zeer actief
Berichten: 905
Lid geworden op: 29 mar 2011 09:31
Mijn ras(sen): Roemeentjes, Laekense Herder en een terror-terriër
Aantal honden: 4
Locatie: Groningen

Re: 26 + 27-9 Omgeving Leeuwarden/Groningen/Emmen/Coevorden

Ongelezen bericht door Kayltje »

:idea: Neem je Maddie mee, pas ik op die twee schatjes. We wisselen wel op Zuidhorn.
Kan Lynne gelijk aan Fitz en Imp wennen.
Geregeld :pffff:
:I: Maddie :I: Fitz :I: Imp :I: Djinn :I:
Gebruikersavatar
hakunamatata
Zeer actief
Berichten: 4562
Lid geworden op: 04 mar 2015 14:53
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2
Locatie: vlakbij Leeuwarden

Re: 26 + 27-9 Omgeving Leeuwarden/Groningen/Emmen/Coevorden

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Ik weet niet of ik dat ook zo'n goede deal vind :schrik:
Suusje wel denk ik, hahah
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Gebruikersavatar
hakunamatata
Zeer actief
Berichten: 4562
Lid geworden op: 04 mar 2015 14:53
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2
Locatie: vlakbij Leeuwarden

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Niemand die een Lynnetje een weekendje wil en kan opvangen. Of iemand weet die het zou kunnen? Ik heb ineens het grote nadeel van een grote hond ontdekt vrees ik :oeps:
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
natalie
Zeer actief
Berichten: 2669
Lid geworden op: 07 aug 2017 08:47
Aantal honden: 2

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door natalie »

Het formaat is niet het probleem, ze was hier hartstikke welkom geweest. Maar ik woon niet in de gevraagde regio en ik ben die zaterdag zelf niet thuis. Hopelijk vind je iemand :D
Gebruikersavatar
Zamunda
Zeer actief
Berichten: 17100
Lid geworden op: 05 mei 2013 07:44
Aantal honden: 0

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door Zamunda »

hakunamatata schreef:Niemand die een Lynnetje een weekendje wil en kan opvangen. Of iemand weet die het zou kunnen? Ik heb ineens het grote nadeel van een grote hond ontdekt vrees ik :oeps:
Ik betwijfel het hoor. Ik denk dat het meer is dat je niet zelf kunt brengen, tenzij heel dicht bij OV op de route, daarmee is de keuze toch behoorlijk beperkt al. Ik had het zelf wel willen doen, ondanks dat ik momenteel al van alles moet scheiden en het dus helemaal niet zo geweldig uitkomt maar ik had eerlijk gezegd geen zin om daar bovenop dan nog zelf ervoor te rijden (woon ver van OV af). Inmiddels krijg ik ook nog menselijke slapers dat weekend dus dan zou ik nóg meer moeten scheiden, dat wordt me echt teveel. Maar dat heeft dus niets met haar formaat te maken. Een Suusje die echt geen kruimel van iets anders mag zou ik veel lastiger/enger vinden :schrik: .

Maar als ik er niet (ver) voor weg hoef is Lynne een andere keer best welkom hoor, ik denk dat ze het hier best naar haar zin zal hebben.
Gebruikersavatar
hewi
Zeer actief
Berichten: 6786
Lid geworden op: 26 jul 2012 20:59
Aantal honden: 2
Locatie: Assen

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door hewi »

Suusje :I: Ohhhh zon kleintje weer eens en ik woon op de route !! Maar ik zit in Amsterdam dat weekend :ugh:
Groetjes Heidi
Afbeelding
Gebruikersavatar
annnie
Zeer actief
Berichten: 1904
Lid geworden op: 24 okt 2007 14:39
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
Aantal honden: 2

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door annnie »

Loopt ze trap en kan ze evt. een paar uurtjes alleen zijn en is ze onder de indruk van kattige teefjes of is ze het laat maar waaien type?
Gebruikersavatar
Hilly45
Zeer actief
Berichten: 15899
Lid geworden op: 02 feb 2011 11:43
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Als ze kan traplopen (1 betonnen buitentrap) en met een reu (Vince) uit de voeten kan, dan mag ze bij mij komen. Toevallig ben ik dat weekend vrij. Op de bank enz. mag ze. Zal dan even de wandelingen wat aanpassen.

Ik woon op 8 minuten loopafstand (met mijn grote voeten), voor jou w.s. 12 minuten loopafstand van station Groningen C.S. en kan natuurlijk ook even naar het station rijden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door dre »

Ze had hier best gemogen, maar Utrecht ligt totaal niet op je route :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

De ukkepuk had hier zo mogen komen maar ook hier absoluut niet op de route.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
nomo
Zeer actief
Berichten: 9405
Lid geworden op: 21 feb 2011 23:17
Aantal honden: 2
Locatie: Friesland

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door nomo »

Volgende keer komt ze gewoon weer hier hoor :I:
Gebruikersavatar
hakunamatata
Zeer actief
Berichten: 4562
Lid geworden op: 04 mar 2015 14:53
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2
Locatie: vlakbij Leeuwarden

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Wat lief al die reacties :lief:

Het staat er een beetje knullig, sorry :oeps: Ik had niet echt verwacht hier via het forum zomaar een plekje te vinden. Want inderdaad met ov bereikbaar, op de route, in het hoge noorden. Toch wilde ik het proberen, want via hier heb ik al eens vaker een ontzettend fijn logeeradres gevonden.

Nu had ik hier thuis natuurlijk ook allemaal lijntjes uitgezet en er waren een paar waarbij een klein hondje wel had gekund maar Lynne niet. Hier op het forum merk ik dat niet, maar in mijn directe omgeving merk ik helaas wel dat een klein Suusje toch echt makkelijker mee te nemen is of oppas voor te vinden. Vandaar het nadeel van een grote hond. Al begrijp ik dat ze voor forumbegrippen een middelmaatje is :tongue:

Maar.. iemand durft het aan om op beide draken te passen :80:
Dus Suze & Lynne gaan helemaal meereizen richting Emmen en daar in de buurt allebei genieten van de prachtige omgeving en aandacht en alles meer :cheer:
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Gebruikersavatar
hakunamatata
Zeer actief
Berichten: 4562
Lid geworden op: 04 mar 2015 14:53
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2
Locatie: vlakbij Leeuwarden

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door hakunamatata »

nomo schreef:Volgende keer komt ze gewoon weer hier hoor :I:
Ayla & Lynne samen spelen :I: Die vinden elkaar gewoon net zo leuk als Suze & Ayla. Terwijl Suze & Lynne elkaar helemaal niet snappen qua spel :blauwoog: hahah Als je kan mag jij de volgende keer niet maar moet jij weer oppas zijn :pffff:
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zamunda
Zeer actief
Berichten: 17100
Lid geworden op: 05 mei 2013 07:44
Aantal honden: 0

Re: 26 + 27-9 Lynne regio Zwolle/Groningen//Coevorden

Ongelezen bericht door Zamunda »

hakunamatata schreef:Wat lief al die reacties :lief:

Het staat er een beetje knullig, sorry :oeps: Ik had niet echt verwacht hier via het forum zomaar een plekje te vinden. Want inderdaad met ov bereikbaar, op de route, in het hoge noorden. Toch wilde ik het proberen, want via hier heb ik al eens vaker een ontzettend fijn logeeradres gevonden.

Nu had ik hier thuis natuurlijk ook allemaal lijntjes uitgezet en er waren een paar waarbij een klein hondje wel had gekund maar Lynne niet. Hier op het forum merk ik dat niet, maar in mijn directe omgeving merk ik helaas wel dat een klein Suusje toch echt makkelijker mee te nemen is of oppas voor te vinden. Vandaar het nadeel van een grote hond. Al begrijp ik dat ze voor forumbegrippen een middelmaatje is :tongue:

Maar.. iemand durft het aan om op beide draken te passen :80:
Dus Suze & Lynne gaan helemaal meereizen richting Emmen en daar in de buurt allebei genieten van de prachtige omgeving en aandacht en alles meer :cheer:
Ah zo :ok: . Hebben die mensen dan zelf alleen kleine en zeer kwetsbaren hondjes? Want Lynne is en zo groot niet en ook nog eens totaal niet druk als ik het zo lees, dus best vreemd. Maar fijn dat je een plek voor hen allebei hebt, is het iemand van het forum?
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”