Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Pumi
Zeer actief
Berichten: 1481
Lid geworden op: 09 mei 2007 12:51
Locatie: Wijnjewoude Frl
Contacteer:

Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door Pumi »

Na het succes van de vorige 2 workshops, heb ik deze keer Mandy van Laar uitgenodigt om een workshop hoopers te komen geven. Deze workshop is geschikt voor combinaties die alle toestellen beheersen en al een klein parcoursje kunnen lopen.

Twijfel je of je over voldoende niveau beschikt? Neem gerust contact met mij op, dan vraag ik het na bij Mandy.

Nog een paar plaatsjes beschikbaar

Afbeelding
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Gebruikersavatar
kloesje
Zeer actief
Berichten: 7096
Lid geworden op: 24 aug 2010 13:18
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4
Locatie: NOP

Re: Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door kloesje »

Ik durf me niet meer aan te melden :F: :Q:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pumi
Zeer actief
Berichten: 1481
Lid geworden op: 09 mei 2007 12:51
Locatie: Wijnjewoude Frl
Contacteer:

Re: Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door Pumi »

kloesje schreef:Ik durf me niet meer aan te melden :F: :Q:

workshop zit onder voorbehoud vol, eentje laat maandag weten of het doorgaat.

Ook zit er nog eentje tussen die even moet afwachten of haar hond op het gewenste niveau zit, dus dat plekje kan nog vrij komen.

Op de wachtlijst plaatsen kan altijd.
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Gebruikersavatar
kloesje
Zeer actief
Berichten: 7096
Lid geworden op: 24 aug 2010 13:18
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4
Locatie: NOP

Re: Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door kloesje »

Pumi schreef:
workshop zit onder voorbehoud vol, eentje laat maandag weten of het doorgaat.

Ook zit er nog eentje tussen die even moet afwachten of haar hond op het gewenste niveau zit, dus dat plekje kan nog vrij komen.

Op de wachtlijst plaatsen kan altijd.
Op de wachtlijst plaatsen heeft (gezien eerdere ervaringen) geen zin, ons niveau, de leeftijd van de hond zal wellicht wel weer een reden zijn... iemand die via Facebook aanmeld en beter in het profiel past... enz..

Het is mooi dicht in de buurt, maar ik meld me niet meer aan :cool2:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pumi
Zeer actief
Berichten: 1481
Lid geworden op: 09 mei 2007 12:51
Locatie: Wijnjewoude Frl
Contacteer:

Re: Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door Pumi »

kloesje schreef: Op de wachtlijst plaatsen heeft (gezien eerdere ervaringen) geen zin, ons niveau, de leeftijd van de hond zal wellicht wel weer een reden zijn... iemand die via Facebook aanmeld en beter in het profiel past... enz..

Het is mooi dicht in de buurt, maar ik meld me niet meer aan :cool2:
jammer, vorige keer gewoon een miscommunicatie geweest :ugh:

Inmiddels is jou hond tegen die tijd een jaar geweest gok ik zo en kan het dan zelfstandig lopen zonder combi met andere hond. En als hij dus een klein parcoursje zelfstandig en wat op afstand kan lopen is er geen belemmering meer om mee te doen. Als je toch de gok wilt nemen zet ik je bovenaan op de wachtlijst :W:
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Gebruikersavatar
kloesje
Zeer actief
Berichten: 7096
Lid geworden op: 24 aug 2010 13:18
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4
Locatie: NOP

Re: Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door kloesje »

De hond is dan 11 maanden oud, we trainen recreatief hoopers, dus echt een niveau hebben we (nog) niet, we zouden dan ook enkel mee willen doen om nieuwe dingen te leren (als beginner).
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door veertje »

Pumi schreef:Inmiddels is jou hond tegen die tijd een jaar geweest gok ik zo en kan het dan zelfstandig lopen zonder combi met andere hond.
Die snap ik niet helemaal eigenlijk. Mijn ene hond is 2 en de ander is ruim 8 en toch zijn veel workshops te veel voor ze. Dus combineer ik ook wel eens wat. Dat zou toch geen probleem moeten zijn (mits ze allebei qua niveau in de betreffende workshop passen)?
Gebruikersavatar
Pumi
Zeer actief
Berichten: 1481
Lid geworden op: 09 mei 2007 12:51
Locatie: Wijnjewoude Frl
Contacteer:

Re: Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door Pumi »

veertje schreef:
Pumi schreef:Inmiddels is jou hond tegen die tijd een jaar geweest gok ik zo en kan het dan zelfstandig lopen zonder combi met andere hond.
Die snap ik niet helemaal eigenlijk. Mijn ene hond is 2 en de ander is ruim 8 en toch zijn veel workshops te veel voor ze. Dus combineer ik ook wel eens wat. Dat zou toch geen probleem moeten zijn (mits ze allebei qua niveau in de betreffende workshop passen)?
als je een workshop hebt van 2 sessies van een uur, doe ik dat ook heel vaak. Maar bij deze werkt dat niet omdat het om 1 sessie gaat, met een thema, dus je week echt ergens aan in combi met je hond.
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Gebruikersavatar
Pumi
Zeer actief
Berichten: 1481
Lid geworden op: 09 mei 2007 12:51
Locatie: Wijnjewoude Frl
Contacteer:

Re: Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door Pumi »

kloesje schreef:De hond is dan 11 maanden oud, we trainen recreatief hoopers, dus echt een niveau hebben we (nog) niet, we zouden dan ook enkel mee willen doen om nieuwe dingen te leren (als beginner).
niveau is ook niet zo belangrijk, gaat erom of jullie een parcoursje kunnen lopen, dus stukje afstandsstart en zelfstandig opzoeken van toestellen op enige afstand, waarbij jezelf nagenoeg stil staat. Dit kun je zelf inschatten of jullie daar aan toe zijn.
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Gebruikersavatar
kloesje
Zeer actief
Berichten: 7096
Lid geworden op: 24 aug 2010 13:18
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4
Locatie: NOP

Re: Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door kloesje »

Pumi schreef:
kloesje schreef:De hond is dan 11 maanden oud, we trainen recreatief hoopers, dus echt een niveau hebben we (nog) niet, we zouden dan ook enkel mee willen doen om nieuwe dingen te leren (als beginner).
niveau is ook niet zo belangrijk, gaat erom of jullie een parcoursje kunnen lopen, dus stukje afstandsstart en zelfstandig opzoeken van toestellen op enige afstand, waarbij jezelf nagenoeg stil staat. Dit kun je zelf inschatten of jullie daar aan toe zijn.
Op dit moment niet, maar in augustus vermoed ik wel. Zet me maar op de wachtlijst :ok:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pumi
Zeer actief
Berichten: 1481
Lid geworden op: 09 mei 2007 12:51
Locatie: Wijnjewoude Frl
Contacteer:

Re: Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door Pumi »

kloesje schreef:
Pumi schreef:
kloesje schreef:De hond is dan 11 maanden oud, we trainen recreatief hoopers, dus echt een niveau hebben we (nog) niet, we zouden dan ook enkel mee willen doen om nieuwe dingen te leren (als beginner).
niveau is ook niet zo belangrijk, gaat erom of jullie een parcoursje kunnen lopen, dus stukje afstandsstart en zelfstandig opzoeken van toestellen op enige afstand, waarbij jezelf nagenoeg stil staat. Dit kun je zelf inschatten of jullie daar aan toe zijn.
Op dit moment niet, maar in augustus vermoed ik wel. Zet me maar op de wachtlijst :ok:
doe ik kun je me een mailtje sturen met de info zodat die bij de rest zit Sandrawierda@icloud.com
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Gebruikersavatar
Pumi
Zeer actief
Berichten: 1481
Lid geworden op: 09 mei 2007 12:51
Locatie: Wijnjewoude Frl
Contacteer:

Re: Hooper workshop 25-8-19 te Wijnjewoude

Ongelezen bericht door Pumi »

kloesje schreef:
Op dit moment niet, maar in augustus vermoed ik wel. Zet me maar op de wachtlijst :ok:
Het plekje waar ze maandag uiterlijk over zouden beslissen is definitief. Mara je staat als eerst op de wachtlijst, dus valt er iemand uit, stuur ik je ene berichtje, mocht je mail vaker zien dat dit stuur dan nog even een mailtje.
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”