Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Doedag 2019/2020?

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Habibi
Zeer actief
Berichten: 6969
Lid geworden op: 27 jun 2011 12:55
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Habibi »

Mwah.


Ik ben al blij als het überhaupt lukt om er 1 van de grond te krijgen ergens komend jaar.

Dus 2 lijkt me wat veel gevraagd in eerste instantie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tamara/Bayko
Zeer actief
Berichten: 5695
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:50
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Habibi schreef:Mwah.


Ik ben al blij als het überhaupt lukt om er 1 van de grond te krijgen ergens komend jaar.

Dus 2 lijkt me wat veel gevraagd in eerste instantie.
Daar heb je gelijk in. Het moet organisatorisch ook nog enigszins rond te breien zijn natuurlijk. Nou ja, ik ga dit topic in ieder geval volgen en dan zien we wel.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Gebruikersavatar
Hilde
Zeer actief
Berichten: 24279
Lid geworden op: 27 nov 2009 17:00
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3
Locatie: Op de Veluwe

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Hilde »

Nikki90 schreef:Oh, wat leuk zeg een Doedag!
Hilde schreef:Leuk! Wij zouden er ook bij willen zijn, het leukst is mét tent!

Ik kan een workshop hoopers geven, geen probleem! Heb daar ook voldoende materialen voor.
Als je een assistente of een demohondje nodig hebt :mrgreen:
Ik weet je te vinden :8):

Bemmel is voor mij 25 minuten, ideaal dus. Ik ken nog wel een geschikt terrein, maar dat is Hoenderloo of Brummen, voor de zuiderlingen niet per se een verbetering.
Afbeelding
Dennenappel
Zeer actief
Berichten: 864
Lid geworden op: 21 aug 2018 20:14
Aantal honden: 3

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Ik heb totaal geen idee hoe zoiets er uit moet zien maar het klinkt superleuk :cheer:
Wat vragen voor mijn beeldvorming :mrgreen:
Hoe groot moet zo'n terrein zijn?
Hoeveel mensen zouden er ong. komen?
Wat zijn de eisen voor de omgeving, moet het volledig afgezet zijn?

Ik heb wel een leuk idee maar weet totaal niet of dat gaat werken.
Denk vooral afhankelijk van hoeveel mensen er komen...en de eisen aan het terrein.

Het zou misschien eventueel bij ons kunnen in Vorden, bosrijke omgeving, eigen terrein, campings vlakbij maar eventueel ook mogelijk op eigen terrein als er niet onwijs veel mensen komen kamperen :mrgreen:

Lijkt me wel heel leuk eigenlijk.
Vorden ligt ook redelijk centraal.
Verder zal ik vooral bij het cheerleader team horen :mrgreen:
Dennenappel
Zeer actief
Berichten: 864
Lid geworden op: 21 aug 2018 20:14
Aantal honden: 3

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Oja, ergens in de periode van 9 tot 18 augustus zou veel mogelijk zijn...
Gebruikersavatar
Gimmick
Zeer actief
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2014 01:51
Aantal honden: 3
Locatie: Drenthe

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Gimmick »

Dennenappel schreef:Oja, ergens in de periode van 9 tot 18 augustus zou veel mogelijk zijn...
Dat is leuk maar dat is wel een periode dat veel mensen op vakantie zijn lijkt me...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Dennenappel
Zeer actief
Berichten: 864
Lid geworden op: 21 aug 2018 20:14
Aantal honden: 3

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Gimmick schreef:
Dennenappel schreef:Oja, ergens in de periode van 9 tot 18 augustus zou veel mogelijk zijn...
Dat is leuk maar dat is wel een periode dat veel mensen op vakantie zijn lijkt me...
Ja, het is een voorbeeld.
De meeste weekenden zijn bijvoorbeeld ook een optie. :wink:
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door veertje »

Dennenappel schreef:Ik heb totaal geen idee hoe zoiets er uit moet zien maar het klinkt superleuk :cheer:
Wat vragen voor mijn beeldvorming :mrgreen:
Hoe groot moet zo'n terrein zijn?
Hoeveel mensen zouden er ong. komen?
Wat zijn de eisen voor de omgeving, moet het volledig afgezet zijn?

Ik heb wel een leuk idee maar weet totaal niet of dat gaat werken.
Denk vooral afhankelijk van hoeveel mensen er komen...en de eisen aan het terrein.

Het zou misschien eventueel bij ons kunnen in Vorden, bosrijke omgeving, eigen terrein, campings vlakbij maar eventueel ook mogelijk op eigen terrein als er niet onwijs veel mensen komen kamperen :mrgreen:

Lijkt me wel heel leuk eigenlijk.
Vorden ligt ook redelijk centraal.
Verder zal ik vooral bij het cheerleader team horen :mrgreen:
Er moet in ieder geval ruimte zijn om meerdere activiteiten tegelijk te doen en niet te dicht bij elkaar. Het veld moet wel egaal zijn, niet met allemaal bulten en kuilen, want we willen de honden graag zonder blessures naar huis laten gaan :wink: Heb niet echt een idee van de hoeveelheid mensen, maar voorgaande jaren waren er volgens mij behoorlijk wat bezoekers/deelnemers.

Voor een foto-overzichtje van een Doedag paar jaar geleden: klik :wink:
Boutje schreef:
Cleva schreef: Komt er dan ook een lezing van een ervaren eigenaar voor nieuwere bazen die misschien nog met hun eerste hond bezig zijn?
Ik vind die kunstjes ook leuk, hoor en die moet je ook doen maar zo'n pikkie van 23 met zijn eerste viszla moet ook ergens een handvat vinden.
Dat wil ik wel doen als er animo voor is.
Of puppyklasje geven er bij.

korte samenvatting:
relax
consequent zijn met wat echt echt moet (en alleen dat)
uitleg ivm wat echt echt moet
mythes de wereld uit
alles komt goed

en mss nog hoe honden leren of zo
Ik zat inderdaad te bedenken of het leuk is om ook lezingen te geven. Inderdaad eentje voor de beginnende hondeneigenaar, over voeding, genetica etc.
Dennenappel
Zeer actief
Berichten: 864
Lid geworden op: 21 aug 2018 20:14
Aantal honden: 3

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Ah oke.
Denk dat het dan afhangt van de soort activiteiten en de hoeveelheid mensen.
Het is 2 hectare en er zijn best leuke mogelijkheden naar mijn idee maar mocht er interesse zijn dan zou iemand die er verstand van heeft het eerst maar moeten beoordelen.
Dennenappel
Zeer actief
Berichten: 864
Lid geworden op: 21 aug 2018 20:14
Aantal honden: 3

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Dennenappel schreef:Ah oke.
Denk dat het dan afhangt van de soort activiteiten en de hoeveelheid mensen.
Het is 2 hectare en er zijn best leuke mogelijkheden naar mijn idee maar mocht er interesse zijn dan zou iemand die er verstand van heeft het eerst maar moeten beoordelen.

Oke, ik heb even rondgelezen en had nogal een ander idee van een doedag :mrgreen:
Liet me vooral leiden door de woorden: lezingen spelletjes, bonte avond, bbq en gezellig. :cheer:
Maar ik zie dat het nogal een serieuze zaak, hondenclub dingetje, is met zelfs een wedstrijd element :schrik:
Dan is het niet zo geschikt, denk ik. :F:

Misschien wel leuk voor een ander soort dag/avond een keer...of als de doedag niet door gaat!?
Gebruikersavatar
Lieske_1977
Zeer actief
Berichten: 3772
Lid geworden op: 28 mar 2016 21:14
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 2

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Lieske_1977 »

Lijkt me hartstikke leuk! Ik ben wel beperkt in reisafstand en moet altijd een slag om de arm houden, maar zou er graag bij zijn!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Habibi
Zeer actief
Berichten: 6969
Lid geworden op: 27 jun 2011 12:55
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Habibi »

Ergens meen ik dat de doedag waar ik bij geweest ben (zag een foto van mij en Habibi in het genoemde Fototopic...) Zo rond de 150 honden en rond de 200 mensen geweest zal zijn.

Maar dat is puur een schatting, de mensen die die editie georganiseerd hebben weten vast de details.
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door veertje »

Dennenappel schreef:
Dennenappel schreef:Ah oke.
Denk dat het dan afhangt van de soort activiteiten en de hoeveelheid mensen.
Het is 2 hectare en er zijn best leuke mogelijkheden naar mijn idee maar mocht er interesse zijn dan zou iemand die er verstand van heeft het eerst maar moeten beoordelen.

Oke, ik heb even rondgelezen en had nogal een ander idee van een doedag :mrgreen:
Liet me vooral leiden door de woorden: lezingen spelletjes, bonte avond, bbq en gezellig. :cheer:
Maar ik zie dat het nogal een serieuze zaak, hondenclub dingetje, is met zelfs een wedstrijd element :schrik:
Dan is het niet zo geschikt, denk ik. :F:

Misschien wel leuk voor een ander soort dag/avond een keer...of als de doedag niet door gaat!?
:LOL: Het wedstrijdelement moet je niet al te serieus zien hoor. En volgens mij is dat er ook niet altijd geweest.
Het is vooral een dag om eens de mensen achter de geschreven teksten te leren kennen (om dan tot de ontdekking te komen dat je een heel andere voorstelling had van mensen :mrgreen: ) en om hun honden eens in het echt te zien. En zo kun je op een leuke, laagdrempelige manier ook eens een hondensport proberen of spelletjes met de hond doen. Of je komt gewoon alleen kijken en koffie drinken, dat mag ook :tongue:
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door veertje »

Habibi schreef:Maar dat is puur een schatting, de mensen die die editie georganiseerd hebben weten vast de details.
Uhmm dat is dus een dingetje.. die organisatie zullen we maar niet meer vragen :wink:

Maar ik denk dat dat vrij ruim is hoor 150-200. Zo druk was het volgens mij niet.
Gebruikersavatar
Rebble
Zeer actief
Berichten: 10504
Lid geworden op: 05 apr 2010 22:07
Aantal honden: 1

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Rebble »

veertje schreef:
Habibi schreef:Maar dat is puur een schatting, de mensen die die editie georganiseerd hebben weten vast de details.
Uhmm dat is dus een dingetje.. die organisatie zullen we maar niet meer vragen :wink:

Maar ik denk dat dat vrij ruim is hoor 150-200. Zo druk was het volgens mij niet.

:LOL: :LOL:

Net ff zitten kijken in oude topics, de laatste doedag ben ik uiteindelijk niet gegaan ivm de warmte en die daarvoor heb ik met bijna niemand gepraat :LOL:
Ik heb er nu al weer zin in eigenlijk :cheer:
Afbeelding
Gebruikersavatar
fenneke
Zeer actief
Berichten: 22875
Lid geworden op: 24 apr 2002 18:40
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1
Locatie: Drenthe

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door fenneke »

Fenneke en Baloe
Afbeelding
Gebruikersavatar
Habibi
Zeer actief
Berichten: 6969
Lid geworden op: 27 jun 2011 12:55
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Habibi »

veertje schreef:
Habibi schreef:Maar dat is puur een schatting, de mensen die die editie georganiseerd hebben weten vast de details.
Uhmm dat is dus een dingetje.. die organisatie zullen we maar niet meer vragen :wink:

Maar ik denk dat dat vrij ruim is hoor 150-200. Zo druk was het volgens mij niet.

Ergens heb ik iets gemist geloof ik.

En als ik de boel goed interpreteer vind ik het prima dat ik dat gemist heb...


Maar er zullen toch vast wel mensen zijn die ongeveer weten wat je zou kunnen verwachten aan aantallen?

Ik denk nog even na of ik wellicht hondgerelateerd ook wat leuks zou kunnen brengen als workshop.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maryanne
Zeer actief
Berichten: 10112
Lid geworden op: 15 feb 2007 11:25
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Locatie: Regio Amsterdam
Contacteer:

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Maryanne »

Tamara81 schreef:Een Doedag lijkt me leuk, goed plan!

Een ballenbak, frisbee workshop, speuren en zoeken... dat lijkt me wel wat.
En een BBQ die vorige keer door Frank werd geregeld volgens mij.
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Ik vind veel dingen leuk om met de honden te doen maar ga niet wagen aan het geven van een workshop als ik daar niet voor ben opgeleid. De kans dat je iets verkeerd uitlegt of " aanleert" of dat er iets anders misgaat is mij te groot. Dat is echt een te groot risico, ook mbt de aansprakelijkheid. Je moet als workshopgever in mijn beleving echt weten wat je doet; het moet verantwoord blijven.

Suzanne
Gebruikersavatar
Habibi
Zeer actief
Berichten: 6969
Lid geworden op: 27 jun 2011 12:55
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Habibi »

Ach, met een kennismaking van een uurtje met een of andere tak van hondensport is je hond echt niet meteen verpest hoor, als je het niet goed doet.

Als dit een of ander proffesioneel iets was geweest, had ik het met je eens geweest.
(En in dat soort settings doe ik ook wel workshops)

Hier gaat het om een stel enthousiaste hondenmensen die samen komen.
En die elkaar kennis laten maken met hún tak van hondensport.

En sommigen komen alleen maar kennismaken met verschillende hondensporten, en verzorgen geen workshop.


Meer dan dat is het niet.

Ga nu alsjeblieft niet het enthousiasme van de organisatoren weghalen met dit soort doemscenario posts.
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Tsja... voor mij zijn dat dingen waar je op moet letten. Het omgekeerde gaat voor mij ook op; ik wil alleen workshops van mensen die echt weten hoe en wat, dus een opleiding gehad hebben. Daar ben ik redelijk kieskeurig in. Je kunt, maar dat is mijn mening, niet zomaar wat gaan doen als je niet precies weet hoe of wat... Juist een dag als deze zou ik dan dus wel professioneel aanpakken. Er kan echt een boel misgaan, je moet ook zorgen voor een goede aansprakelijkheisverzekering en evenementendekking (vind ik). Ook / juist bij workshops gegeven door mensen die net iets meer weten van een sport dan gemiddeld maar geen opleiding hebben gehad.
Tsja.. just my 2 cents.

Suzanne
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

De doedag is gewoon voor fun en de workshops die in het verleden gegeven werden tijdens doedagen waren ook gewoon leuk. Een professionele cursus volgen we wel op een hondenschool evenals workshops en lezingen btw.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Gebruikersavatar
mercedes2803
Zeer actief
Berichten: 14230
Lid geworden op: 03 jun 2003 02:14
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Lijkt me leuk om even te komen kijken en wat mensen te zien en te spreken en natuurlijk honden aaien hahahaha. Als het in Bemmel is zou dat helemaal lekker zijn, dat is voor mij maar een klein stukje.
ik hou het topic in de gaten
Gebruikersavatar
Belle
Zeer actief
Berichten: 7365
Lid geworden op: 19 aug 2003 12:12
Aantal honden: 3
Locatie: Nijmegen

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Belle »

Ik bedenk net dat ik nog een compleet college heb liggen over leertheorieën (operante en klassieke conditionering). Als ik de stukken over kinderen weglaat, zou dat een lezing van een half uur kunnen worden denk ik.

En ik ben er voor opgeleid :wink:

Zonder gekheid Suzanne, ik zie het probleem niet zo. Misschien bij blessuregevoelige hondensporten, maar wat kan er nu fout gaan bij trucjes leren, hersenwerk, speuren en dat soort dingen. Mensen kiezen toch zelf waar ze aan meedoen met hun hond en iedereen weet dat de workshops door medeforummers worden gegeven en (meestal) niet door professionals. Bovendien is er een wildgroei aan opleidingen in hondenland, waar ik ook niet allemaal evenveel vertrouwen in heb, dus wat zegt een opleiding nu eigenlijk.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door sirene »

Misschien kan Suzanne en interessante lezing geven over risico's, aansprakelijkheid en verantwoording :mrgreen:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Gebruikersavatar
Habibi
Zeer actief
Berichten: 6969
Lid geworden op: 27 jun 2011 12:55
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Habibi »

Belle schreef:Ik bedenk net dat ik nog een compleet college heb liggen over leertheorieën (operante en klassieke conditionering). Als ik de stukken over kinderen weglaat, zou dat een lezing van een half uur kunnen worden denk ik.

En ik ben er voor opgeleid :wink: .

Ha, doen we die samen...

(@Suzanne, geen stresssssss, ook ik heb opleiding in die richting...)


Weet nog wel activerende dingen ook bij dat thema. Maakt het meer workshop achtig...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Belle
Zeer actief
Berichten: 7365
Lid geworden op: 19 aug 2003 12:12
Aantal honden: 3
Locatie: Nijmegen

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Belle »

Habibi schreef:
Belle schreef:Ik bedenk net dat ik nog een compleet college heb liggen over leertheorieën (operante en klassieke conditionering). Als ik de stukken over kinderen weglaat, zou dat een lezing van een half uur kunnen worden denk ik.

En ik ben er voor opgeleid :wink: .

Ha, doen we die samen...

(@Suzanne, geen stresssssss, ook ik heb opleiding in die richting...)


Weet nog wel activerende dingen ook bij dat thema. Maakt het meer workshop achtig...
Goed plan!
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Gebruikersavatar
kloesje
Zeer actief
Berichten: 7096
Lid geworden op: 24 aug 2010 13:18
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4
Locatie: NOP

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door kloesje »

En weer een pagina erbij :D :D

Er is duidelijk enthousiasme :lol1:

Het is een HF Doe-dag, er worden geen officiële workshops gegeven, anders word het een onbetaalbare dag.
De insteek is een gezellige dag, met snuffelen aan verschillende hondensporten, maar vooral plezier hebben en elkaar leren kennen.
Uiteraard zullen we als organisatie wel selectief zijn is wie de workshops geven, dat deze mensen al enige tijd de sport zelf beoefenen en/of hierin les geven. De workshops duren vaak een uur of anderhalf uur, normaal is dat al snel minimaal een halve dag, dus mijn inziens niet met elkaar te vergelijken.
Wanneer iemand enthousiast word van een sport, kan hij/zij altijd nog een officiële workshop volgen.

De HF Doe-dag is een dag waar iedereen aan deelneemt volledig op eigen risico.

Wanneer iemand zaken aantreft welke niet door de beugel kunnen, dan kan dat altijd gemeld worden, maar zo gek zal het wel niet lopen.

De vorige Doe-dagen zijn door personen georganiseerd welke nu niet meer actief zijn op het forum, daar is genoeg over gezegd op dit forum en wij hopen het nu op een eerlijke manier te organiseren. We zullen met de eventuele overwinst iemand sponsoren die een wandeling kon gebruiken of een goed doel voorleggen. Het doel is om geen winst te maken :ok:

Terrein en locatie komen later nog, daarin zijn we nog aan het rondkijken, tips zijn altijd welkom.
Maar we ontkomen er niet aan dat of de datum of de locatie voor iemand minder aantrekkelijk is, maar dat is niet iets waar we rekening mee kunnen houden.

@Hilde, zou jij voor ons eens kunnen informeren wat de kosten zijn voor die locaties? (of zou je willen aansluiten in de organisatie? ) Pb je mij even?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Soooof
Zeer actief
Berichten: 3134
Lid geworden op: 05 jan 2017 21:53
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door Soooof »

sirene schreef:Misschien kan Suzanne en interessante lezing geven over risico's, aansprakelijkheid en verantwoording :mrgreen:
:cool2: :cool2:
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Doedag 2019/2020?

Ongelezen bericht door malinois »

Cleva schreef:
~Suzanne~ schreef:Ik vind veel dingen leuk om met de honden te doen maar ga niet wagen aan het geven van een workshop als ik daar niet voor ben opgeleid. De kans dat je iets verkeerd uitlegt of " aanleert" of dat er iets anders misgaat is mij te groot. Dat is echt een te groot risico, ook mbt de aansprakelijkheid. Je moet als workshopgever in mijn beleving echt weten wat je doet; het moet verantwoord blijven.

Suzanne
Hahahaha!

Ik WIST dat je dat ging zeggen toen ik je naam zag.
Jij bent echt geobsedeerd.
Nou inderdaad... als ik een workshop IPO zou geven leer je niks verkeerds aan hoor ondanks dat ik er niet voor opgeleid ben. Ik heb nl de illussie dat ik na 20 jaar het zelf te beoefenen, IPO puppy cursus geven en diverse mensen begeleidt te hebben toch wel iets van af weet...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”