Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

SUP Workshop

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Machie »

Maeve schreef:
hakunamatata schreef:Het klopt wel dat van Australië, heeft ze zelf geschreven http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... e#p7892104
_Jules_ schreef:Weer een wipneus..liefst een oranje. Uit Australie, dus kan helaas niet puppy knuffelen. :mrgreen:
Oh excuus, die had ik gemist dan. Ik dacht dat het over Lewis ging :wink:
Er komt een nieuwe ;)
Gebruikersavatar
Hilly45
Zeer actief
Berichten: 15899
Lid geworden op: 02 feb 2011 11:43
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Ze geeft nu als respons, dat ze mijn mails niet meer leest en dat haar emailadres deze maand afgesloten blijft.

Echt knettergek mens.
Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door sbientje »

Hilly45 schreef:Ze geeft nu als respons, dat ze mijn mails niet meer leest en dat haar emailadres deze maand afgesloten blijft.

Echt knettergek mens.
ahaha wel lef :D

rare
Gebruikersavatar
DesireeB
Zeer actief
Berichten: 4312
Lid geworden op: 13 feb 2015 09:58
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door DesireeB »

Moet ik me nu ook zorgen gaan maken om de hondenshow in oktober? Dat is toch de zelfde persoon die het organiseert?
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Gebruikersavatar
Hilde
Zeer actief
Berichten: 24279
Lid geworden op: 27 nov 2009 17:00
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3
Locatie: Op de Veluwe

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Hilde »

Dees en Maylo schreef:Moet ik me nu ook zorgen gaan maken om de hondenshow in oktober? Dat is toch de zelfde persoon die het organiseert?
Klopt.

Goed gedaan, Hilly.
En Inge is inmiddels aardig berucht als het om geldzaken gaat hoor, er zijn heel veel mensen, ook buiten het forum, die geen goede ervaring hebben met Inge hierin. Maak je je zorgen is haar direct berichten denk ik verstandig.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DesireeB
Zeer actief
Berichten: 4312
Lid geworden op: 13 feb 2015 09:58
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door DesireeB »

Hilde schreef:
Dees en Maylo schreef:Moet ik me nu ook zorgen gaan maken om de hondenshow in oktober? Dat is toch de zelfde persoon die het organiseert?
Klopt.

Goed gedaan, Hilly.
En Inge is inmiddels aardig berucht als het om geldzaken gaat hoor, er zijn heel veel mensen, ook buiten het forum, die geen goede ervaring hebben met Inge hierin. Maak je je zorgen is haar direct berichten denk ik verstandig.
Ik wacht het af. Gaat gelukkig niet om veel geld maar toch. Las ook al wat negatieve berichten op het concurrerende forum.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Gebruikersavatar
hakunamatata
Zeer actief
Berichten: 4562
Lid geworden op: 04 mar 2015 14:53
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2
Locatie: vlakbij Leeuwarden

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Dees en Maylo schreef:Moet ik me nu ook zorgen gaan maken om de hondenshow in oktober? Dat is toch de zelfde persoon die het organiseert?
Zolang de show doorgaat is er waarschijnlijk niks aan het handje. Wanneer het niet doorgaat wordt het een ander verhaal.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hilde
Zeer actief
Berichten: 24279
Lid geworden op: 27 nov 2009 17:00
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3
Locatie: Op de Veluwe

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Hilde »

Overigens: ik heb mijn geld terug gekregen toen Beau overleed en ik hem had ingeschreven voor een show. Zonder dat ik het vroeg. Niet enkel slechte ervaringen op het forum, dus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hewi
Zeer actief
Berichten: 6786
Lid geworden op: 26 jul 2012 20:59
Aantal honden: 2
Locatie: Assen

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door hewi »

Hilly45 schreef:Ze geeft nu als respons, dat ze mijn mails niet meer leest en dat haar emailadres deze maand afgesloten blijft.

Echt knettergek mens.

Omdat je gewoon je geld terug wilde?
Groetjes Heidi
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maryanne
Zeer actief
Berichten: 10112
Lid geworden op: 15 feb 2007 11:25
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Locatie: Regio Amsterdam
Contacteer:

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Maryanne »

Over wie hebben we het eigenlijk?
Gebruikersavatar
Paisley
Zeer actief
Berichten: 11455
Lid geworden op: 03 mar 2013 12:38
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2
Locatie: Fryslân

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Paisley »

Cleva schreef:Kiezen of delen dames. Noem het diefstal en doe al dan niet aangifte of laat het gaan.
Iemand in besmuikte termen een dief noemen en een beetje spannend kijken gaat niet aan.
Nou vind ik wel. Ik zou 50 euro de moeite niet waard vinden om er een project van te maken, maar het delen op het forum helpt wel ervoor te zorgen dat andere mensen de fout niet maken met een persoon.
Blijkbaar heeft ze een reputatie. Ik ben niet al te gevoelig voor roddels maar inmiddels komen er uit teveel hoeken gelijksoortige verhalen bijeen. Als ik dit eerder had geweten, had ik me niet aangemeld bij de supworkshop.

De workshop was overigens hartstikke leuk maar dit soort dingen kun je ook gewoon rechtstreeks regelen bij een subschool. Een onbetrouwbaar tussenpersoon is alleen maar vervelende inmenging en ruis in communicatie.
En ik heb geen benul of het onkunde, onmacht of eigenbelang is, maar dat doet er wat mij betreft nauwelijks toe.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hilly45
Zeer actief
Berichten: 15899
Lid geworden op: 02 feb 2011 11:43
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Hilly45 »

hewi schreef:
Hilly45 schreef:Ze geeft nu als respons, dat ze mijn mails niet meer leest en dat haar emailadres deze maand afgesloten blijft.

Echt knettergek mens.

Omdat je gewoon je geld terug wilde?
Nee, omdat ik mijn geld terug had, dus ging ze ook niet meer mails van mij lezen. Ik sprak haar namelijk nogmaals aan op haar houding en gedrag en adviseerde haar om alle gedupeerden z.s.m. te betalen.

Maar dat kon sowieso niet meer gaf ze aan, want ze zit de rest van de tijd in Duitsland weer. Tja, alsof ze van daaruit niet kan betalen??
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hilly45
Zeer actief
Berichten: 15899
Lid geworden op: 02 feb 2011 11:43
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Hilly45 schreef:
hewi schreef:
Hilly45 schreef:Ze geeft nu als respons, dat ze mijn mails niet meer leest en dat haar emailadres deze maand afgesloten blijft.

Echt knettergek mens.

Omdat je gewoon je geld terug wilde?
Nee, omdat ik mijn geld terug had, dus ging ze ook niet meer mails van mij lezen. Ik sprak haar namelijk nogmaals aan op haar houding en gedrag en adviseerde haar om alle gedupeerden z.s.m. te betalen.

Maar dat kon sowieso niet meer gaf ze aan, want ze zit de rest van de tijd in Duitsland weer. Tja, alsof ze van daaruit niet kan betalen??
Net heeft ze toch nog weer gereageerd en geeft aan; "Ze krijgen het terug wanneer ik heb gezegd"

Dit even voor de nu nog gedupeerden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
LongFields
Zeer actief
Berichten: 49618
Lid geworden op: 16 jan 2003 11:07
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door LongFields »

Hilly45 schreef:
Hilly45 schreef:
hewi schreef:
Hilly45 schreef:Ze geeft nu als respons, dat ze mijn mails niet meer leest en dat haar emailadres deze maand afgesloten blijft.

Echt knettergek mens.

Omdat je gewoon je geld terug wilde?
Nee, omdat ik mijn geld terug had, dus ging ze ook niet meer mails van mij lezen. Ik sprak haar namelijk nogmaals aan op haar houding en gedrag en adviseerde haar om alle gedupeerden z.s.m. te betalen.

Maar dat kon sowieso niet meer gaf ze aan, want ze zit de rest van de tijd in Duitsland weer. Tja, alsof ze van daaruit niet kan betalen??
Net heeft ze toch nog weer gereageerd en geeft aan; "Ze krijgen het terug wanneer ik heb gezegd"

Dit even voor de nu nog gedupeerden.
Geldt dit ook voor IkSUP, wiens mails ze al sinds de geplande workshops weigert te beantwoorden?
Gebruikersavatar
Hilly45
Zeer actief
Berichten: 15899
Lid geworden op: 02 feb 2011 11:43
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Ik weet het echt niet. Ik geloof niets van haar uitspraken. En idd, veel mails beantwoordt ze niet. En wat ze had toegezegd bij mij, is ze ook 80% niet nagekomen. Uiteindelijk de laatste keer wel, maar weer op een ingewikkelde manier met een ingewikkelde uitleg.

Deze hele maand zit ze in Duitsland op een adres, niet haar eigen huis, maar waar ze blijkbaar geen betalingen kan doen.

Ik heb in de mail wel het woord diefstal genoemd, omdat ze geld achterover drukt, wat ze weliswaar heeft ontvangen, maar waar ze niet het product bij levert.

Ik blijf het echt een rotstreek vinden en nog steeds onvoorstelbaar.

Ze gaf ook aan, dat ik bij wijze van geluk had, omdat het 'geagendeerd' stond. Weliswaar met verkeerde datum, nl. een week later, maar het was dus wel gepland met datum. Als dat fout was gegaan, had ik ook nu nog niet mijn geld gehad en de gehele komende maand dan dus ook niet. Dan was ze dus wederom weer iets niet nagekomen. Maar blijkbaar had ik geluk, omdat het 'geagendeerd' stond in het internetbankieren.

Pfff.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Paisley
Zeer actief
Berichten: 11455
Lid geworden op: 03 mar 2013 12:38
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2
Locatie: Fryslân

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Paisley »

Cleva schreef:
Paisley schreef:
Cleva schreef:Kiezen of delen dames. Noem het diefstal en doe al dan niet aangifte of laat het gaan.
Iemand in besmuikte termen een dief noemen en een beetje spannend kijken gaat niet aan.
Nou vind ik wel. Ik zou 50 euro de moeite niet waard vinden om er een project van te maken, maar het delen op het forum helpt wel ervoor te zorgen dat andere mensen de fout niet maken met een persoon.
Blijkbaar heeft ze een reputatie. Ik ben niet al te gevoelig voor roddels maar inmiddels komen er uit teveel hoeken gelijksoortige verhalen bijeen.

Je hebt je een hele mening gevormd, puur op basis van wat anderen zeggen. En dan nog niet eens letterlijk maar middels een "waar rook is" verhaal.
Ik zeg niet dat ze liegen of dat het niet waar is maar je wéét het niet, dus je bent maar gewoon wat met de wolven aan het meehuilen.
Nee dat ben ik helemaal niet. Zoals ik al zei kreeg ik een dag voor de supworkshop nog even een extra rekening tegen alle afspraken in.
De verhalen erna bevestigden alleen mn eigen ervaring.

Cleva schreef: Als je wat eerder had geweten? Je weet helemaal niets.
Zo werkt het niet. Je hoeft niet onomstotelijk bewijs te hebben voordat je een transactie met iemand aan je voorbij laat gaan. En slechte ervaringen vanuit diverse hoeken vind ík genoeg om geen geld aan iemand over te maken voordat je krijgt waarvoor je betaalt.
Zo ga ik ook niet uit eten bij een restaurant met een lijst aan slechte recensies van buikloop tot slechte bediening. Doe je dat wel, dan ben je gewoon naïef. Of heb je heel erg honger.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mercedes2803
Zeer actief
Berichten: 14230
Lid geworden op: 03 jun 2003 02:14
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

moderatorteam schreef:De evenementen die op hf geplaatst worden, zijn uiteindelijk een zaak tussen de organisatie van het evenement en de klant. Het hondenforum is in deze enkel het medium om elkaar te vinden. Desondanks betreuren we deze gang van zaken natuurlijk zeer en is het ts (in ieder geval voorlopig) niet meer toegestaan in de toekomst evenementen aan te bieden via het forum.
Goede beslissing :ok:

Ik hoorde jaren geleden op de HF Doe-dagen al regelmatig geluiden over de wijze waarop ze zaken organiseert.
Ze kreeg indertijd veren van hier tot Tokio in haar reet...en allemaal een beetje alsof het leek alsof ze een filantropische instelling was die er zoooooooveeel tijd in stak en wat was het leuk ! En wat goed dat jij dit op poten hebt gezet! Fantastisch dat je je zo inzet etc)
Ik begreep toen links en rechts al dat er niets filantropisch aan was en dat ze er een hele leuke boterham aan verdiende.
NIets "zomaar een hondenliefhebber die toevalligerwijs wat leuks op poten zet" maar gewoon iemand die daar semi prof mee bezig was.
Wangeluiden waren er toen ook al trouwens.
Als je dan semi prof bezig bent en je maakt er je werk zo ongeveer van, gedraag je dan ook PROFFESSIONEEL zou ik zeggen.
En daar schort het nogal aan geloof ik.

Prima zaak dat ze maar een andere plek gaat zoeken om haar evenementen onder de aandacht te brengen,.
Hoewel het HF er niet verantwoordelijk voor is dat zij er een soepzooi van maakt, is het toch vaak zo dat mensen het idee hebben dat als het hier aangeboden wordt het "DUS" wel vertrouwd zal zijn etc.
En nu je moet constateren dat dat niet zo is, is het een goede zaak dat jullie ingrijpen.
Gebruikersavatar
Hilly45
Zeer actief
Berichten: 15899
Lid geworden op: 02 feb 2011 11:43
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Hilly45 »

mercedes2803 schreef:
moderatorteam schreef:De evenementen die op hf geplaatst worden, zijn uiteindelijk een zaak tussen de organisatie van het evenement en de klant. Het hondenforum is in deze enkel het medium om elkaar te vinden. Desondanks betreuren we deze gang van zaken natuurlijk zeer en is het ts (in ieder geval voorlopig) niet meer toegestaan in de toekomst evenementen aan te bieden via het forum.
Goede beslissing :ok:

Ik hoorde jaren geleden op de HF Doe-dagen al regelmatig geluiden over de wijze waarop ze zaken organiseert.
Ze kreeg indertijd veren van hier tot Tokio in haar reet...en allemaal een beetje alsof het leek alsof ze een filantropische instelling was die er zoooooooveeel tijd in stak en wat was het leuk ! En wat goed dat jij dit op poten hebt gezet! Fantastisch dat je je zo inzet etc)
Ik begreep toen links en rechts al dat er niets filantropisch aan was en dat ze er een hele leuke boterham aan verdiende.
NIets "zomaar een hondenliefhebber die toevalligerwijs wat leuks op poten zet" maar gewoon iemand die daar semi prof mee bezig was.
Wangeluiden waren er toen ook al trouwens.
Als je dan semi prof bezig bent en je maakt er je werk zo ongeveer van, gedraag je dan ook PROFFESSIONEEL zou ik zeggen.
En daar schort het nogal aan geloof ik.

Prima zaak dat ze maar een andere plek gaat zoeken om haar evenementen onder de aandacht te brengen,.
Hoewel het HF er niet verantwoordelijk voor is dat zij er een soepzooi van maakt, is het toch vaak zo dat mensen het idee hebben dat als het hier aangeboden wordt het "DUS" wel vertrouwd zal zijn etc.
En nu je moet constateren dat dat niet zo is, is het een goede zaak dat jullie ingrijpen.
Ik had ook absoluut dat gevoel, dat het wel oke zat, omdat het ook via hf gaat en daar ieder toch wel ergens via via weer iemand kent. Dus bij wanprestaties zal het dan toch uitkomen en heb je je gezicht te verliezen.

Maar helaas werkt het niet zo. Ik kan er gewoon misselijk van worden, hoe zij willens en wetens mensen bedriegt, aan het lijntje houdt en hoe dan ook zelf er beter van wordt. Bah.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shibby
Zeer actief
Berichten: 11078
Lid geworden op: 07 feb 2006 11:42
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1
Locatie: Net niet Limburg

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door Shibby »

Ik heb het geld van de workshop vandaag teruggestort gekregen op m'n rekening :ok:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Gebruikersavatar
runninggirl
Zeer actief
Berichten: 5995
Lid geworden op: 31 mar 2012 10:22
Aantal honden: 3
Locatie: Friesland

Re: SUP Workshop

Ongelezen bericht door runninggirl »

Ik geloof dat hier ook wel mensen gewaarschuwd mochten worden:

https://www.facebook.com/suze.steenberg ... 4712126304
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

SUP Workshop

Ongelezen bericht door crutz »

runninggirl schreef:Ik geloof dat hier ook wel mensen gewaarschuwd mochten worden:

https://www.facebook.com/suze.steenberg ... 4712126304
Whut.....:

Wat een mensen bestaan er toch
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”