Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kraampjes

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
_Jules_
Zeer actief
Berichten: 14722
Lid geworden op: 30 jan 2010 09:42
Aantal honden: 4

Kraampjes

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Als er nog mensen zijn die met een kraampje op de Doe Dag willen staan kan je mij een berichtje sturen.
Dus bijv. voor de verkoop van snacks, halsbanden enz.. moet wel bij de dag passen;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
M@scha
Zeer actief
Berichten: 40674
Lid geworden op: 19 nov 2003 11:25
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1
Locatie: Groesbeek

Re: Kraampjes

Ongelezen bericht door M@scha »

mag het ook van buiten het HF zijn? een kennis van mij heeft onlangs een dierenwinkel geopend met o.a. veel biologisch voer/snacks
Afbeelding
_Jules_
Zeer actief
Berichten: 14722
Lid geworden op: 30 jan 2010 09:42
Aantal honden: 4

Re: Kraampjes

Ongelezen bericht door _Jules_ »

M@scha schreef:mag het ook van buiten het HF zijn? een kennis van mij heeft onlangs een dierenwinkel geopend met o.a. veel biologisch voer/snacks
Ja hoor, vraag verder zelf geen mensen van buiten HF omdat het nou geen mega evenement is, maar als ze willen moet je maar een pbtje sturen met de info.
Moet nog even een nieuw mailadres maken voor de doe dag;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
M@scha
Zeer actief
Berichten: 40674
Lid geworden op: 19 nov 2003 11:25
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1
Locatie: Groesbeek

Re: Kraampjes

Ongelezen bericht door M@scha »

_Inge_ schreef:
M@scha schreef:mag het ook van buiten het HF zijn? een kennis van mij heeft onlangs een dierenwinkel geopend met o.a. veel biologisch voer/snacks
Ja hoor, vraag verder zelf geen mensen van buiten HF omdat het nou geen mega evenement is, maar als ze willen moet je maar een pbtje sturen met de info.
Moet nog even een nieuw mailadres maken voor de doe dag;)

geen ideed of hij wil maar ik zal even checken. is in de buurt dus misschien vindt hij het interessant
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Kraampjes

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Als er iemand is die toevallig vanuit Zuid/Noord Holland gaat.
En mij met mijn melts mee zou willen kunnen nemen en Toots want die zou ook wel mee willen, dan zou ik ook kunnen.
Mijn vriend kan mij wel een stuk ergens heen brengen maar nijmegen vind hij te ver. En hij moet gewoon werken dus een hele dag voor hem daarheen dat wordt het niet.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Gebruikersavatar
Judith
Zeer actief
Berichten: 8022
Lid geworden op: 25 jan 2010 16:15
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2
Locatie: Noordwijkerhout

Re: Kraampjes

Ongelezen bericht door Judith »

toots schreef:Als er iemand is die toevallig vanuit Zuid/Noord Holland gaat.
En mij met mijn melts mee zou willen kunnen nemen en Toots want die zou ook wel mee willen, dan zou ik ook kunnen.
Mijn vriend kan mij wel een stuk ergens heen brengen maar nijmegen vind hij te ver. En hij moet gewoon werken dus een hele dag voor hem daarheen dat wordt het niet.
Ik kan je wel meenemen?
Ik ga bijna zeker weten met Dana naar de DoeDag
Het is wel een takke eind rijden, maar ik vind het te leuk om niet te gaan.

Ps. ik denk dat Dana inmiddels Toots niet meer opjaagd. Dana is een stuk rustiger geworden en ze zal gewoon naast hem gaan zitten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Kraampjes

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Judith schreef:
toots schreef:Als er iemand is die toevallig vanuit Zuid/Noord Holland gaat.
En mij met mijn melts mee zou willen kunnen nemen en Toots want die zou ook wel mee willen, dan zou ik ook kunnen.
Mijn vriend kan mij wel een stuk ergens heen brengen maar nijmegen vind hij te ver. En hij moet gewoon werken dus een hele dag voor hem daarheen dat wordt het niet.
Ik kan je wel meenemen?
Ik ga bijna zeker weten met Dana naar de DoeDag
Het is wel een takke eind rijden, maar ik vind het te leuk om niet te gaan.

Ps. ik denk dat Dana inmiddels Toots niet meer opjaagd. Dana is een stuk rustiger geworden en ze zal gewoon naast hem gaan zitten.
Aah wat lief :flower:
Toots zit altijd voor bij mij als hij achterin moet kan hij in zijn bench maar is weer extra bagage. Voorin is hij even luid met piepen in de auto maar hij gaat dan rustig liggen op schoot of bij mijn voeten. Achterin zonder bench wil ik je niet aan doen.

Ik geloof alleen dat het met een kraampje wel de bedoeling is dat ik eerder aanwezig ben om kraampje in te richten. Als ikalleen met Toots zou gaan zou het niet uitmaken. Maar heb jij ruimte in je auto om melts in kratten mee te nemen evt??
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Gebruikersavatar
Judith
Zeer actief
Berichten: 8022
Lid geworden op: 25 jan 2010 16:15
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2
Locatie: Noordwijkerhout

Re: Kraampjes

Ongelezen bericht door Judith »

toots schreef:
Judith schreef:
toots schreef:Als er iemand is die toevallig vanuit Zuid/Noord Holland gaat.
En mij met mijn melts mee zou willen kunnen nemen en Toots want die zou ook wel mee willen, dan zou ik ook kunnen.
Mijn vriend kan mij wel een stuk ergens heen brengen maar nijmegen vind hij te ver. En hij moet gewoon werken dus een hele dag voor hem daarheen dat wordt het niet.
Ik kan je wel meenemen?
Ik ga bijna zeker weten met Dana naar de DoeDag
Het is wel een takke eind rijden, maar ik vind het te leuk om niet te gaan.

Ps. ik denk dat Dana inmiddels Toots niet meer opjaagd. Dana is een stuk rustiger geworden en ze zal gewoon naast hem gaan zitten.
Aah wat lief :flower:
Toots zit altijd voor bij mij als hij achterin moet kan hij in zijn bench maar is weer extra bagage. Voorin is hij even luid met piepen in de auto maar hij gaat dan rustig liggen op schoot of bij mijn voeten. Achterin zonder bench wil ik je niet aan doen.

Ik geloof alleen dat het met een kraampje wel de bedoeling is dat ik eerder aanwezig ben om kraampje in te richten. Als ikalleen met Toots zou gaan zou het niet uitmaken. Maar heb jij ruimte in je auto om melts in kratten mee te nemen evt??

Ik heb een Fiat Panda, niet mega groot...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Kraampjes

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Waxmelts zijn ook kleine dingetjes maar wel veel geuren dus ik weet niet of dat handig is voor jou.
En wil ook echt niemand tot last zijn. Als het toevallig mogelijk is is het leuk. Maar als het een teveel gedoetje wordt dan is het jammer.
Het moet geen verplichting of ge-prop worden daarvoor is de rit ook gewoon te lang. Jij hebt ook nog een Dalmaat toch?
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”