Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn DoeDag foto's

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Judith
Zeer actief
Berichten: 8022
Lid geworden op: 25 jan 2010 16:15
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2
Locatie: Noordwijkerhout

Re: Mijn DoeDag foto's

Ongelezen bericht door Judith »

sbientje schreef:
Frederique schreef:Ik lig in een deuk om de ogen van sommige honden, wat Sandra al zei, ze lijken soms wel uit hun koppies te ploppen :mrgreen:
Echt heel gave foto's heb je gemaakt, die van Vinou steel ik.
Mijn complimenten trouwens nog naar de mensen van flyball.
Ze wisten zo goed met de verschillende karakters van de honden om te gaan.
Zelfs zodanig dat Vinou die toch niet zomaar gek is met vreemden meteen fan was van de flyball meneer.
Ze bracht zelfs het balletje naar hem terug in plaats van naar mij :80:
De lellebel :pffff: (maar ze heeft wel smaak) :mann:
:D :D

Pom mist voor flyball een beetje het opwind-gen, ze vindt het wel geinig maar ze is gewoon lekker chill meestal :D Maar ik vond het echt hartstikke leuk om een keertje te doen, en wat hierboven gezegd wordt, leuke mensen die de uitleg bij flyball gaven idd! Enthousiasme, das altijd goed!
Hier ben ik het mee eens! Door deze enthousiaste mensen ben ik 2 jaar geleden begonnen met flyball met Dana. Helaas dat ik er niet mee door kan gaan, maar ik mocht gister 3 keer Dana 3 keer de baan laten lopen. Echt super gaaf dat ik Dana haar gang mocht laten gaan en haar weer vol enthousiasme weer zag rennen!! :cheer: :cheer:
Dus nogmaals bedankt voor de Flyball mensen, ik heb Dana's dag in ieder geval leuk gemaakt!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”