Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

top

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
*Charlotte
Zeer actief
Berichten: 3628
Lid geworden op: 10 nov 2007 15:38
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: top

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Ik heb het ook weer erg leuk gevonden, bedankt voor iedereen die dit georganiseerd heeft! James heeft de hele middag geslapen, maar ook hij heeft het naar zijn zin gehad.
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: top

Ongelezen bericht door Machie »

Csiv is al weer fit hoor :Q:
Mijn treibbal muisje :) Ze vond het enorm leuk! Ik ga haar nog 'even' pushen aanleren en dan kunnen we er echt wat mee doen :) Ze vond t maar gek, af liggen achter een bal maar het kwartje viel snel :cheer:
Zelfs flyball vond ze leuk, ondanks de in haar ogen enge mevrouw. Al ging die super om met haar gedrag :ok:
kiki78
Zeer actief
Berichten: 4390
Lid geworden op: 03 jun 2006 23:45
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Locatie: Arnhem

Re: top

Ongelezen bericht door kiki78 »

Ik heb een heerlijk dag gehad. Dieber deed goed mee bij de bootcamp, het was erg leuk om te doen. Denk dat het nog leuker is als je meer dan 2 uur hebt geslapen de nacht ervoor Slapen in de bus met 4 honden waarvan er 1 (Cooper) loopt te spoken en telkens op of tegen je aan gaat liggen is niet echt rustgevend. Dieber deed alles echt op haar manier, heel rustig en beheerst, af en toe een kusje geven aan de baas.

Het zweetwerk met Fleur was ook leul. Fleur zit op het moment niet lekker in haar lijf (woensdag gaan we naar Martine Burgers), ze was daarom ook te rustig voor haar doen. Het zweetwerk is wel iets wat ik met haar wil gaan doen, ook met een verrot lijf en ogen die steeds slechter worden kan ze het doen. We gaan het pensvocht maar opvangen en daarmee een spoortje uitzetten.

Cooper, de hovawart die hier nu logeert, mocht de workshop doggym doen. Eigenlijk zou ik deze met Dieber doen maar vond het wel een leuke uitdaging om het met Cooper te doen. Cooper vond het in het begin heel moeilijk en spannend maar op een gegeven moment ging de knop om en deed hij het super. Ik merkte dat het voor hem genoeg was en toen mocht Daan nog even mee doen. Opa Daan deed het met zijn 16 jaar super goed, pootje op kussen en snoepjes eten, wat wil je nog meer. Daarna nog met beide voorpootjes op het opstapje staan en snoepjes eten.

Met Dieber nog even geproefd aan flybal, ze vond het erg leuk maar ook wat spannend. Dieber kan onzeker zijn en heeft faalangst, je zou maar eens een foutje maken. Ze moet dan echt gestimuleerd worden dat ze echt wel zelf de bal mag pakken. Ze kan dan zo heerlijk bescheiden zijn.

Aan het eind scharrelde Daan nog rond op het veld terwijl er allemaal honden om hem heen rende, meneer was druk met snuffelen en heeft volgens mij weinig mee gekregen van al die honden. Tenzij ze tegen hem aankwamen, dan kwam er gemopper uit hem.

Hier is alles neergestort en ik denk dat ik ook ga neerstorten op de bank.

Inge, ik vond het super geregeld en moet eerlijk zeggen dat ik het wel prettig vond dat het zo rustig was. Kleine groepen bij de workshops en doordat ze zo rustig was raakte de honden ook niet overprikkeld en kon je rustig rondlopen en staan praten zonder constant ogen overal te hoeven hebben.
Hopelijk volgend jaar weer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Judith
Zeer actief
Berichten: 8022
Lid geworden op: 25 jan 2010 16:15
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2
Locatie: Noordwijkerhout

Re: top

Ongelezen bericht door Judith »

Wij zijn bijna thuis, Dana en Dux liggen volldig in coma achterin de auto.
Dana vond het weer erg leuk om de flyball baan te lopen!
Dux en Ivo vonden de workshop erg leuk en de prijs zijn ze helemaal blij mee!!

Inge, nogmaals bedankt voor de super organisatie!

Ik heb inmiddels gruwelijk hoofdpijn en ga dus ook morgen pas iets met de foto's doen..

Ps. Zijn er mensen die absoluut niet in beeld willen? K heb een aantal foto's gemaakt waar mensen wel op de foto staan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shibby
Zeer actief
Berichten: 11078
Lid geworden op: 07 feb 2006 11:42
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1
Locatie: Net niet Limburg

Re: top

Ongelezen bericht door Shibby »

Shib en ik hebben een super dag gehad! :cheer:
Organisatie en workshopleiders hartstikke bedankt! :ok:

Shib was echt helemaal in zijn nopjes met al die mooie, gezellige en leuke teven om hem heen :mann:
Met knappe Jessy in de auto, gezellig zitten samen met Vinou. En ohhh Shib was helemaal verliefd op die hoog bejaarde Kira (Kyra?) van Lieke :I:

De workshop balans en denkwerk was ook hartstikke leuk. Grappig om een keer zo met je hond bezig te zijn!

Hij heeft zich uitstekend gedragen.....behalve toen ik net een compliment gaf over Dux dat Dux zo subtiel was naar Shib toe en Shib Dux vervolgens aankeek en zijn poot over hem optrok. Ik had hem net op tijd weggetrokken, anders was Dux niet zo mooi wit meer geweest. :schrik: :LOL:

Wat hebben we trouwens geboft met het weer! Niet te warm en ondanks de dreigende wolken heb ik geen drupje regen gevoeld! :ok:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Gebruikersavatar
Mit
Zeer actief
Berichten: 50837
Lid geworden op: 09 dec 2004 15:14
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1
Locatie: Ons Dorp

Re: top

Ongelezen bericht door Mit »

Baal dat ik het heb gemist, klinkt als weer een prima dag :ok:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Elmo/maureen
Zeer actief
Berichten: 33971
Lid geworden op: 10 okt 2009 22:43
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1
Locatie: Gieten

Re: top

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Was het ook zeker :ok:

En wat waren coda en elmo een leuk stel :I:
Afbeelding
_Jules_
Zeer actief
Berichten: 14722
Lid geworden op: 30 jan 2010 09:42
Aantal honden: 4

Re: top

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Er zijn sowieso altijd groepjes van max 6, dat vind ik ook wel genoeg. Dit terrein vond ik ook wel erg fijn...kon alles erg ruim opzetten en er was ook genoeg plek om te zitten voor iedereen en meer dan genoeg ruimte om rustig rond te lopen. De workshopsleiders die dit jaar voor het eerst waren vonden het ook allemaal erg leuk om te doen.

Sadie vond het wel leuk met Vera de hele dag, fanatiek bootcamp, treibball wilde ze liever balans doen ipv duwen...en flyball was natuurlijk helemaal geweldig;) die ligt nu in een diepe coma..goed gedaan Vera!

Ik hoef niet op het forum hoor Judith haha, ik heb ook nog foto's waar mensen opstaan bij verschillende workshops.. als er wat tussenzit zet ik ze wel op de fb pagina! Ook leuk voor de workshopleiders die niet op het forum zitten om ze daar neer te zetten trouwens;) zoals de bootcamp dames!
Afbeelding
Cassandra
Actief
Berichten: 131
Lid geworden op: 03 okt 2013 17:29
Mijn ras(sen): Flatcoated Retriever
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: top

Ongelezen bericht door Cassandra »

wij vonden het ook erg leuk, bedankt voor de organisatie :D
We hebben de workshops afgewisseld met onze logéhond, voor een pup van 16 weken is Charlie erg braaf maar volledige workshops was te intensief voor hem en vooral bij de fotografie workshop bijv. is t wel handig dat een hond af en blijf kent. Als het haar uit komt uiteraard :lol1:
Charlie heeft grotendeels in de doggyride gelegen (die gelukkig nog heel is) en tussendoor heel fijn met Kaylee gespeeld (vriendlief wilt nu eigenlijk ook een Leonberger als tweede hond :W:) en na afloop nog met Ayleen. En nu lekker slapen!
Benthe ligt ook voor pampus.

Voor mij valt nu pas het kwartje een klein beetje wie wie is op het forum en in t echt. Maar was evengoed gezellig :D
Afbeelding
Belshire Whiskey In The Jar
Cassandra
Actief
Berichten: 131
Lid geworden op: 03 okt 2013 17:29
Mijn ras(sen): Flatcoated Retriever
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: top

Ongelezen bericht door Cassandra »

wat is de fb pagina?
Afbeelding
Belshire Whiskey In The Jar
Gebruikersavatar
Omega
Zeer actief
Berichten: 1251
Lid geworden op: 22 jul 2005 11:48
Mijn ras(sen): Toller
Aantal honden: 2
Locatie: Terborg

Re: top

Ongelezen bericht door Omega »

De eerste keer dat ik op een doe dag was en gelijk maar in het diepe en workshops Balans & Denkwerk gegeven.
Ik heb genoten van alle combinaties die meededen, ieder lekker op zijn eigen niveau gewerkt en alle combinaties gingen lekker aan het werk tijdens de workshops.
Het was leuk om te doen en onze hondjes liggen ook KO van alle indrukken en goed de boel in de gaten houden als ik workshop aan het geven was.

Top georganiseerd Inge!
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
Gebruikersavatar
Jeffy
Zeer actief
Berichten: 2372
Lid geworden op: 24 aug 2003 17:31
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Aantal honden: 2
Locatie: Veenendaal

Re: top

Ongelezen bericht door Jeffy »

Ik vond het ook weer erg gezellig :cheer: Anthira heeft zich keurig gedragen. Ze vond het fly-ballen erg leuk :D

Bedankt voor het organiseren Inge :ok:
Gebruikersavatar
corason del perro
Zeer actief
Berichten: 5463
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:24
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Locatie: gulpen
Contacteer:

Re: top

Ongelezen bericht door corason del perro »

Wij hebben ook ontzettend genoten! leuke workshops, gezellige mensen en een heerlijke BBQ wat wilt een mens nog meer. Top Inge!!
_Jules_
Zeer actief
Berichten: 14722
Lid geworden op: 30 jan 2010 09:42
Aantal honden: 4

Re: top

Ongelezen bericht door _Jules_ »

corason del perro schreef:Wij hebben ook ontzettend genoten! leuke workshops, gezellige mensen en een heerlijke BBQ wat wilt een mens nog meer. Top Inge!!
En nog dubbel prijs ook;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hilde
Zeer actief
Berichten: 24279
Lid geworden op: 27 nov 2009 17:00
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3
Locatie: Op de Veluwe

Re: top

Ongelezen bericht door Hilde »

corason del perro schreef:Wij hebben ook ontzettend genoten! leuke workshops, gezellige mensen en een heerlijke BBQ wat wilt een mens nog meer. Top Inge!!
Als jullie ooit van Kiwi af willen.... Wát een prachthond :I:
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: top

Ongelezen bericht door veertje »

_Inge_ schreef:Er zijn sowieso altijd groepjes van max 6, dat vind ik ook wel genoeg. Dit terrein vond ik ook wel erg fijn...kon alles erg ruim opzetten en er was ook genoeg plek om te zitten voor iedereen en meer dan genoeg ruimte om rustig rond te lopen. De workshopsleiders die dit jaar voor het eerst waren vonden het ook allemaal erg leuk om te doen.

Sadie vond het wel leuk met Vera de hele dag, fanatiek bootcamp, treibball wilde ze liever balans doen ipv duwen...en flyball was natuurlijk helemaal geweldig;) die ligt nu in een diepe coma..goed gedaan Vera!

Ik hoef niet op het forum hoor Judith haha, ik heb ook nog foto's waar mensen opstaan bij verschillende workshops.. als er wat tussenzit zet ik ze wel op de fb pagina! Ook leuk voor de workshopleiders die niet op het forum zitten om ze daar neer te zetten trouwens;) zoals de bootcamp dames!
Bedankt voor het uitlenen van Sadie :D Ik heb een leuke dag gehad! Leuk om wat forummers met bijbehorende honden in het echt te ontmoeten.
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: top

Ongelezen bericht door Machie »

Hilde schreef:
corason del perro schreef:Wij hebben ook ontzettend genoten! leuke workshops, gezellige mensen en een heerlijke BBQ wat wilt een mens nog meer. Top Inge!!
Als jullie ooit van Kiwi af willen.... Wát een prachthond :I:
Ik wil Odin :mrgreen:
_Jules_
Zeer actief
Berichten: 14722
Lid geworden op: 30 jan 2010 09:42
Aantal honden: 4

Re: top

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Jazz vond Odin en Kiwi maar niks :LOL: stomme mannen :pffff:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chihuahua-paws
Zeer actief
Berichten: 23470
Lid geworden op: 14 jul 2011 13:29
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: top

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ik heb het moeten missen. Maar de foto's en de reacties die ik tegenkom nu al maken me gewoon jaloers..
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Gebruikersavatar
kloesje
Zeer actief
Berichten: 7096
Lid geworden op: 24 aug 2010 13:18
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4
Locatie: NOP

Re: top

Ongelezen bericht door kloesje »

Ik heb een super gezellige dag gehad! :ok:

Twee workshops gevolgd, nog flyball gedaan tussendoor en een workshop frisbee gegeven.
Macho is nu helemaal op en ik inmiddels ook wel.

Bedankt voor de organisatie Inge!
Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: top

Ongelezen bericht door sbientje »

Frederique schreef:Vinou en ik hebben genoten vandaag.
Bij Balans en Denkwerk deed ze me redelijk versteld staan.
De 2e ronde hadden we niets en toen zijn we gaan flyballen.
Waar ze overigens ontzettend aan het sjansen :mann: was met 1 van de cursusleiders.
Ze bracht iedere keer de bal naar hem terug en liep wel heel erg te lellebellen met hem.
De laatste workshop was frisbee, superleuk maar Vinou was helemaal op van alle indrukken.
Dus dat werd even niets met haar, op den duur lag ze op haar zij te slapen :mrgreen:
Ik heb maar naar de anderen gaan kijken, die deden het allemaal wel supergoed :ok:

Verder was het leuk om alle tevreden gezichten van medeforumleden en blije en lieve hondjes te zien.
Ik heb me bescheurd om Kaylee die ineens out of the blue een doggyride het halve veld over duwde :LOL:
En zo suf, ik had mijn telefoon in mijn handen maar geen moment eraan gedacht om daar een foto van te maken :oohja:

Bedankt Inge voor de organisatie en bedankt cursusleiders en meneer van de flyball :flower:
Haha ik vind jou en Vinou echt zon leuk stel :D heerlijk om te zien :)
Gebruikersavatar
kayleigh*
Zeer actief
Berichten: 8647
Lid geworden op: 29 apr 2008 12:28
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder
Aantal honden: 2

Re: top

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Hier ook een top dag gehad. Hondjes liggen lekker te slapen. :D
Bedankt voor het organiseren van zo'n leuke dag! :ok:
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
Gebruikersavatar
Kaiou
Zeer actief
Berichten: 6455
Lid geworden op: 14 mar 2008 11:13
Mijn ras(sen): Barbet
Aantal honden: 1
Locatie: Rotterdam

Re: top

Ongelezen bericht door Kaiou »

Zo, ook wij zijn weer thuis.
Ik heb een heel leuke, gezellige dag gehad.
Workshops gingen goed voor ons doen.
Bij Balans & Denkwerk vond Kaiou de puzzels erg leuk, de balans oefeningen waren niet echt aan hem besteed. Waarom op iets lopen terwijl je er prima overheen stappen :mrgreen:
De workshop Zweetwerk was een schot in de roos, Kaiou deed het erg goed volgens de mevrouw die de workshop gaf.
Inge dank je wel voor de organisatie!
Oh, en de flyballmensen van De Oase hebben het ook heel erg naar hun zin gehad zeiden ze :D
Judith schreef:Ps. Zijn er mensen die absoluut niet in beeld willen? K heb een aantal foto's gemaakt waar mensen wel op de foto staan.
Kaiou mag best in beeld, ik niet graag. Ook niet op Facebook trouwens :win
Laatst gewijzigd door Kaiou op 14 jun 2014 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
_Leonie
Zeer actief
Berichten: 34749
Lid geworden op: 19 jan 2009 15:15
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: top

Ongelezen bericht door _Leonie »

Heb ook een erg leuke dag gehad! Alles liep gesmeerd en vond het een relaxte sfeer. :ok:

Ayleen is mooi moe van de indrukken en heeft weer drie nieuwe hondenvrienden opgedaan. Ook zij vond Kaylee best groot, maar wel héél erg leuk. :lol1:
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: top

Ongelezen bericht door veertje »

Kaiou schreef:(..)
Judith schreef:Ps. Zijn er mensen die absoluut niet in beeld willen? K heb een aantal foto's gemaakt waar mensen wel op de foto staan.
Kaiou mag best in beeld, ik niet graag. Ook niet op Facebook trouwens :win
Oh dat lees ik nu pas :schrik: Heb je in mijn fototopic ertussen staan, verstopt achter de camera. Als je wilt haal ik hem weg.
Gebruikersavatar
lieke
Zeer actief
Berichten: 16375
Lid geworden op: 14 dec 2005 15:43
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: top

Ongelezen bericht door lieke »

Shibby schreef:S
Met knappe Jessy in de auto, gezellig zitten samen met Vinou. En ohhh Shib was helemaal verliefd op die hoog bejaarde Kira (Kyra?) van Lieke :I:
Kyra. :lol1:

En wat heb ik gelachen om die gekke oude bes van me. Op haar oude dag is ze helemaal in de mannen. Toen ze nog jong en vief was, bekéék ze geen enkele reu en nu ze zo dement als een deur is loopt ze alle kerels, groot en klein, achterna. :LOL:

Ik was bang dat het teveel voor haar zou zijn en haar alleen maar meegenomen omdat de locatie maar een kwartiertje rijden van huis is zodat ik haar naar huis zou kunnen brengen als ze te moe zou worden. Maar ze heeft het geweldig naar haar zin gehad.
Fijn ook dat het wat minder massaal was dan andere doedagen. Ik heb mijn ouwe colliedames gewoon het grootste gedeelte van de dag los kunnen laten zodat ze een beetje konden rondkeutelen.
Alleen Kyra was soms een beetje in de war en liep ze een beetje doelloos weg en moest ik haar weer ophalen. :mrgreen:

Maar verder was het beregezellig, fijn bij kunnen kletsen met oude bekenden (al heb ik niet iedereen gezien). Ik heb heerlijk om mijn luie achterwerk gezeten en Nick de workshops laten doen (tegen betaling van een frietje en diverse chocomelletjes :D ).

Anthira vond ik een héérlijke hond, Kaylee was aandoenlijk verlegen, Muis vond ik een schattig klein bedelaartje en de poedels van Kees moest ik elke vijf minuten van me afslaan.
Trouwens, Lijf en Duende (van Jion) zijn énorme jatmouzen. Maar waar Lijf het niet voor elkaar kreeg, lukte Duende wél: een pak spritsen jatten en soldaat maken voor ik het kon afpakken. Uiteindelijk heb ik Macho van Sam maar de overige spritsen gegeven. Die keek zo hongerig.... :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hailfall
Zeer actief
Berichten: 7947
Lid geworden op: 12 aug 2010 21:21
Aantal honden: 1
Locatie: Düsseldorf

Re: top

Ongelezen bericht door Hailfall »

Sorry Lieke trouwens dat ik zo abrupt weg liep maar vriendlief was knorrig en wilde dat ik dus water zocht voor Loki.
Maeve schreef: Sowieso eigenlijk vooral vriendelijk gedrag gezien tussen de honden, super!
Haha behalve toen Loki op zijn flikker kreeg van Coda wat echt wel verdiend was.. meneer was te opdringerig :LOL: Gelukkig viel het kwartje toen bij hem daarna ;)

Coda de schooikont.. met haar neus in mijn zak voor de koekjes.. xD

Loki is nu echt compleet uitgeteld, die is op de weg naar huis in slaap gevallen en heeft eigenlijk helemaal niks meer gedaan toen wij gingen eten bij mijn vader.. hij ligt nu lekker :slaap2: op zijn kleedje.

Het Balans & Denkwerk was echt niks voor hem, te veel afgeleid (door dat flyball!!) en andere ballen die daar rondlagen.

Daarna het flyball en dat was echt de hit voor Loki die vond het zoooo leuk om te doen. En het frisbee was ook echt geweldig voor hem :D
Laatst gewijzigd door Hailfall op 14 jun 2014 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
lieke
Zeer actief
Berichten: 16375
Lid geworden op: 14 dec 2005 15:43
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: top

Ongelezen bericht door lieke »

Saskia241 schreef:
Oh en ik vond dat Nick, van Lieke ontzettend leuk met zijn hond was. :I:
Dank je wel. :ok:
Ik zal het compliment doorgeven!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Saskia241
Zeer actief
Berichten: 10261
Lid geworden op: 06 jun 2009 19:34

Re: top

Ongelezen bericht door Saskia241 »

lieke schreef:
Saskia241 schreef:
Oh en ik vond dat Nick, van Lieke ontzettend leuk met zijn hond was. :I:
Dank je wel. :ok:
Ik zal het compliment doorgeven!
Hij was ook heel lief tegen haar. En zij was heel erg gericht op hem. Ze deed t ook heel goed, ze had er echt lol in.
chrico
Zeer actief
Berichten: 22604
Lid geworden op: 22 apr 2002 06:08
Locatie: IJmuiden

Re: top

Ongelezen bericht door chrico »

Ben ook al weer even thuis maar kan nu pas neerploffen. Het was een heerlijke dag en super geregeld Inge, top :ok: :ok:
Veel nieuwe gezichten gezien maar ook de oude garde die aanwezig was. Grappig was dat ik Kiki op de parkeerplaats tegenkwam en ik achter haar aan kon naar de workshop want dat was het enige wat ik wist doordat ik vrij laat aankwam, kiki zat in mijn groepje :mrgreen:
Terwijl ik daar heen ging zag ik Kaiou. Ik blijf dat een plaatje van een hond vinden :I: en zo nog een aantal.
Leuk leuk leuk, dat was de dag :cheer:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”