Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuw seizoen, update 11-10, 4 MAP-A diploma's!

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Nieuw seizoen, update 11-10, 4 MAP-A diploma's!

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

samantha! schreef:
Fotogravinnetje schreef:
joyce83 schreef:In herkenbosch is binnenkort ook iets van de nimrod, ga jij daar ook heen? Is het ook iets om als kijker heen te gaan of zie je dan weinig?
Als ik het goed begrijp, moeten er 5 mensen zijn die afzeggen voor de Nimrod voordat Samantha met Jones uitgenodigd wordt (van elk ras de nummer 1 en daarna op volgorde van punten met een maximum van 18 deelnemers)
Volgens mij begrijp jij het goed :wink:



Dus... Jones en ik hebben het wel heel goed gedaan, echt heel trots.
Voor ons beiden is MAP-A nieuw en toch weten we ons prima staande te houden in de top.
Jones is nu 3 en wat wedstrijden betreft nog erg onervaren en dat merk ik ook wel, omdat hij zo snel zijn A diploma's heeft gehaald heeft hij bijvoorbeeld nooit MAPS en workingtesten in de B gedaan.
Dus ik heb hem de afgelopen MAPS gewoon zien leren, zo mooi om te zien, hij doet het zo super :I:
Als ze niet eerst alle nummers 1 van elk ras uitnodigden, was je wel uitgenodigd, want dan was je 17e geweest ;) Maar op zich begrijp ik wel dat ze eerst alle allerbeste van elk ras doen en daarna pas verder op overall-prestatie, omdat je anders wel een heel eenzijdig veld krijgt
Gebruikersavatar
samantha!
Zeer actief
Berichten: 46728
Lid geworden op: 22 mei 2006 21:13
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Re: Nieuw seizoen, update 11-10, 4 MAP-A diploma's!

Ongelezen bericht door samantha! »

Fotogravinnetje schreef:
samantha! schreef:
Fotogravinnetje schreef:
joyce83 schreef:In herkenbosch is binnenkort ook iets van de nimrod, ga jij daar ook heen? Is het ook iets om als kijker heen te gaan of zie je dan weinig?
Als ik het goed begrijp, moeten er 5 mensen zijn die afzeggen voor de Nimrod voordat Samantha met Jones uitgenodigd wordt (van elk ras de nummer 1 en daarna op volgorde van punten met een maximum van 18 deelnemers)
Volgens mij begrijp jij het goed :wink:



Dus... Jones en ik hebben het wel heel goed gedaan, echt heel trots.
Voor ons beiden is MAP-A nieuw en toch weten we ons prima staande te houden in de top.
Jones is nu 3 en wat wedstrijden betreft nog erg onervaren en dat merk ik ook wel, omdat hij zo snel zijn A diploma's heeft gehaald heeft hij bijvoorbeeld nooit MAPS en workingtesten in de B gedaan.
Dus ik heb hem de afgelopen MAPS gewoon zien leren, zo mooi om te zien, hij doet het zo super :I:
Als ze niet eerst alle nummers 1 van elk ras uitnodigden, was je wel uitgenodigd, want dan was je 17e geweest ;) Maar op zich begrijp ik wel dat ze eerst alle allerbeste van elk ras doen en daarna pas verder op overall-prestatie, omdat je anders wel een heel eenzijdig veld krijgt
Ja precies, qua punten doen we het heel goed :D
Maar het is de bedoeling van zoveel mogelijk rassen de beste hond op de nimrod te krijgen, en dat moet ook vooral zo blijven anders wordt het inderdaad wel erg eenzijdig qua rassen.

De labradors hebben btw wel hun eigen wedstrijd voor de beste labradors, de artemis.
Daar doen wij dit jaar aan mee.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Nieuw seizoen, update 11-10, 4 MAP-A diploma's!

Ongelezen bericht door ranetje »

samantha! schreef:
Fotogravinnetje schreef:Als ze niet eerst alle nummers 1 van elk ras uitnodigden, was je wel uitgenodigd, want dan was je 17e geweest ;) Maar op zich begrijp ik wel dat ze eerst alle allerbeste van elk ras doen en daarna pas verder op overall-prestatie, omdat je anders wel een heel eenzijdig veld krijgt
Ja precies, qua punten doen we het heel goed :D
Maar het is de bedoeling van zoveel mogelijk rassen de beste hond op de nimrod te krijgen, en dat moet ook vooral zo blijven anders wordt het inderdaad wel erg eenzijdig qua rassen.

De labradors hebben btw wel hun eigen wedstrijd voor de beste labradors, de artemis.
Daar doen wij dit jaar aan mee.
Het is inderdaad de bedoeling dat de beste honden per ras worden uitgenodigd.

Wat mooi Samantha dat je de Artemis in ieder geval wel mee mag doen :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Jacht en Speuren”