Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dina gaat Doggy Dancen!

Moderator: moderatorteam

Ellemieke
Actief
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 feb 2003 18:38
Mijn ras(sen): Oostenrijkse Pincher
Locatie: Delft
Contacteer:

Dina gaat Doggy Dancen!

Ongelezen bericht door Ellemieke »

onder het motto je moet toch wat doen om je hond bezig te houden!
Zijn Dina en ik vrijdag gaan kijken bij een les Doggy Dance van KC delft.... Ze hadden er al 2 lessen opzitten, maar dat was geen probleem omdat Dina dingen best wel snel oppikt...

En die hond vond het HEERLIJK.. stond de hele tijd te kijken'en wat gaan er nu doen'? :A

Het was echt heel leuk....Dina had t erg naar haar zin...
Nieve
Zeer actief
Berichten: 705
Lid geworden op: 19 aug 2003 14:49

Ongelezen bericht door Nieve »

Hoi,

Leuk dat je op doggy dance gaat met je hond. De naam zal ongetwijfeld heel veel lach reacties geven in de omgeving :mrgreen: Maar ik kan je garanderen dat het erg leuk is om te doen. Nieve vond gehoorzaamheid vreselijk saai en daarom ben ik doggy dance gaan doen met haar. En ook zij vindt het helemaal geweldig. Als ik zie wat ze in ongeveer 8 maanden geleerd heeft... En als ik thuis toevallig iets met mijn benen uit elkaar sta, dan schiet er spontaan een blije hond tussendoor!

Succes in ieder geval! En ik ben wel benieuwd naar je ervaringen.

Groetjes Gooitske
Afbeelding
When I’m good, I’m very very good
And when I’m evil, man am I evil !!!
Gebruikersavatar
cindy1986
Zeer actief
Berichten: 1229
Lid geworden op: 08 jun 2002 10:06
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Locatie: Emmen
Contacteer:

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Leuk zeg!!! Bij ons wordt er in de buurt geen doggy dance gehouden, maar als ze dat ooit op onze kc gaan doen, ga ik een cursus volgen :mrgreen:
Ik doe zelf thuis wel doggy dance met Kiera, en Rakker kent ook wel iets ;) Ze vinden het allebei geweldig :D En ik gebruik het ook in de GG, als we even moeten wachten of als ik merk dat Kiera het saai begint te vinden, ook in de behendigheid, om haar ff lekker enthousiast te krijgen voordat we moeten lopen ;) Ik vind het hartstikke leuk :-D
Afbeelding
Nieve
Zeer actief
Berichten: 705
Lid geworden op: 19 aug 2003 14:49

Ongelezen bericht door Nieve »

cindy1986 schreef:Leuk zeg!!! Bij ons wordt er in de buurt geen doggy dance gehouden, maar als ze dat ooit op onze kc gaan doen, ga ik een cursus volgen :mrgreen:
Ik doe zelf thuis wel doggy dance met Kiera, en Rakker kent ook wel iets ;) Ze vinden het allebei geweldig :D En ik gebruik het ook in de GG, als we even moeten wachten of als ik merk dat Kiera het saai begint te vinden, ook in de behendigheid, om haar ff lekker enthousiast te krijgen voordat we moeten lopen ;) Ik vind het hartstikke leuk :-D
Je kunt altijd nog een workshop bijwonen, die worden zo'n beetje door heel Nederland gehouden. Ik weet dat K9 die in ieder geval wel verzorgd (of mag dat niet omdat het reclame is?). Maar volgens mij zijn er wel meer (denk Gaus ook wel) die workshops doggy dance verzorgen. Daar kun je dan praktische tips opdoen om dingen aan te leren en het vervolgens thuis oefenen. Misschien een idee als vervanging van doggy dance op de kc.

Groetjes Gooitske
Afbeelding
When I’m good, I’m very very good
And when I’m evil, man am I evil !!!
Gebruikersavatar
cindy1986
Zeer actief
Berichten: 1229
Lid geworden op: 08 jun 2002 10:06
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Locatie: Emmen
Contacteer:

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Nieve schreef: Je kunt altijd nog een workshop bijwonen, die worden zo'n beetje door heel Nederland gehouden. Ik weet dat K9 die in ieder geval wel verzorgd (of mag dat niet omdat het reclame is?). Maar volgens mij zijn er wel meer (denk Gaus ook wel) die workshops doggy dance verzorgen. Daar kun je dan praktische tips opdoen om dingen aan te leren en het vervolgens thuis oefenen. Misschien een idee als vervanging van doggy dance op de kc.

Groetjes Gooitske
Ja, op de kc wordt in april een workshop gehouden door iemand die dat geeft op een hondenschool hier 3 kwartier vandaan, diegene traint ook bij ons. Daar heb ik met dus voor opgegeven voor Kiera ;)
Van K9 vind ik veels te duur, 20 of 25 euro voor een middag doe ik niet (die van de kc is 5 euro)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lysette
Zeer actief
Berichten: 7073
Lid geworden op: 02 mei 2002 17:24
Locatie: Nuenen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Leuk!!!! Doggydance is kei gaaf vinden de hondjes hier 8)
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Gebruikersavatar
meta.meulenbelt
Vaste gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: 23 apr 2002 17:32
Locatie: Borgsweer
Contacteer:

Ongelezen bericht door meta.meulenbelt »

cindy1986 schreef:Leuk zeg!!! Bij ons wordt er in de buurt geen doggy dance gehouden, maar als ze dat ooit op onze kc gaan doen, ga ik een cursus volgen
Hoi Cindy,

Bij ons wordt ééns per maand een doggydance workshop gehouden op de zondagmiddag. Is niet heel erg dichtbij, maar wel te doen (regio Delfzijl). De workshops duren 3 uur.
Kijk voor info op www.ahov.nl.

Ik weet nu nog niet wanneer de volgende workshop is, maar je kunt per mail contact opnemen met de trainster, Wilma Sinot.

Groetjes,
Meta
Plaats reactie

Terug naar “Dogdance en Frisbee”