Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Heliconcafé , act doggydance.

Moderator: moderatorteam

Taodidi
Vaste gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2009 16:59
Mijn ras(sen): Shih-tzu, kruising chihuahua x vuilnisbak
Aantal honden: 2

Heliconcafé , act doggydance.

Ongelezen bericht door Taodidi »

Hallo allemaal !

Mijn naam is Daniëlle, en ik ben tweedejaars studente Ondernemen Dier & Gedrag bij Netwerkschool Helicon in Velp. De Netwerkschool organiseert vijf keer per jaar een Heliconcafé waarbij het bedrijfsleven, samenwerkingspartners, studenten en docenten met elkaar in contact worden gebracht en kunnen netwerken. Per Heliconcafé staat er een thema centraal dat voor alle samenwerkingspartners interessant is.

Dit maal is het Heliconcafé op 13 juni 2013. En het thema is Ondernemen, Dier en Gedrag. In de pauze voeren we altijd een kleine act op. Wij vinden het een erg leuk idee als er iemand komt die een kleine doggydance act van ongeveer 5 á 6 minuten opvoert. Aangezien het thema ook Dieren is.

Helaas hebben wij hiervoor nog niemand gevonden , en zijn nog steeds druk op zoek.
Heeft u hier wellicht interesse in ? Of weet u iemand in de omgeving Arnhem die dit zou willen doen ? Laat het me dan weten ! Ook iedereen die meer informatie wilt kan contact opnemen met mij.

Alvast hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Daniëlle
Gebruikersavatar
Hilde
Zeer actief
Berichten: 24279
Lid geworden op: 27 nov 2009 17:00
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3
Locatie: Op de Veluwe

Re: Heliconcafé , act doggydance.

Ongelezen bericht door Hilde »

Hoi Daniëlle,

Ik denk dat je me wel kent van school (ik zit in de tegenklas :wink:). Ik vraag me vooral heel erg af waarom doggydance in plaats van wat anders? Er zijn niet zo heel veel mensen die die sport fanatiek genoeg beoefenen. Anders zou je het eens op het doggydanceforum moeten proberen :wink:
Afbeelding
Taodidi
Vaste gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2009 16:59
Mijn ras(sen): Shih-tzu, kruising chihuahua x vuilnisbak
Aantal honden: 2

Re: Heliconcafé , act doggydance.

Ongelezen bericht door Taodidi »

Hallo !
Het zou best kunnen dat ik je ken, ik ben alleen heel slecht in namen dus je zegt me zo niks :)

Waarom doggydance ? Doggydance is toch een manier van dansen (wat meestal wel word gebruikt bij een Heliconcafé, of in ieder geval een toneelstukje met een klein beetje dans) én met dieren. Ook omdat het podium niet erg groot is , kun je sowieso geen behendigheid uitvoeren, en doggydance kun je wel op een klein gebiedje laten zien, met muziek erbij wat de mensen vaak ook aanspreekt.

Andere ideeën zijn meer dan welkom hoor ;)

Groetjes Danielle
Gebruikersavatar
Hilde
Zeer actief
Berichten: 24279
Lid geworden op: 27 nov 2009 17:00
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3
Locatie: Op de Veluwe

Re: Heliconcafé , act doggydance.

Ongelezen bericht door Hilde »

Nouja, doggydance forum proberen dan :wink: Is het binnen of buiten? Buiten zou je ook kunnen kijken voor treibbal. Of gehoorzaamheid, of apporteersport. En ga maar door :wink:
Ik ben volgens mij de enige uit 2b met een bril, zo'n donkere zwarte :) Morgen ga ik mee met jullie excursie :)
Afbeelding
Taodidi
Vaste gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2009 16:59
Mijn ras(sen): Shih-tzu, kruising chihuahua x vuilnisbak
Aantal honden: 2

Re: Heliconcafé , act doggydance.

Ongelezen bericht door Taodidi »

Gezellig ! Dan zie ik je dan vast wel :)
Nee, volgens mij is het echt op het podium. Daar zat ik dus ook al mee, anders had ik indd wat anders kunnen regelen. Maar om behendigheid of treibbal en dergelijke op het podium uit te voeren... Dat lijkt me geen goed idee ;) Ik heb net weer groentalent gemaild, met de vraag of het een mogelijkheid is dat het eventueel ook buiten kan !

Groetjes Danielle
Gebruikersavatar
Ayronna
Zeer actief
Berichten: 1265
Lid geworden op: 15 mar 2012 10:16
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 1
Locatie: IJlst

Re: Heliconcafé , act doggydance.

Ongelezen bericht door Ayronna »

5 a 6 minuten is heel lang voor een dogdance routine ;) Maar ik vind het wel een leuk idee :D Ik kom alleen niet uit omgeving Arnhem, en de reistijd is mij iets te lang om het voor de lol te doen :)
Gebruikersavatar
Yvet
Zeer actief
Berichten: 979
Lid geworden op: 15 nov 2011 23:41
Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
Aantal honden: 1
Locatie: Lelystad

Re: Heliconcafé , act doggydance.

Ongelezen bericht door Yvet »

Ik ken wel een paar mensen die aan doggydancewedstrijden deelnemen in 2 verschillende disciplines en ik wil best aan hun vragen of ze dit ook weer willen doen. Diegene die ik ken geeft ook nog uitleg wat doggydance inhoud

Alleen de doggydance forum is al enige tijd uit de lucht.
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden

Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201


Afbeelding
Taodidi
Vaste gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2009 16:59
Mijn ras(sen): Shih-tzu, kruising chihuahua x vuilnisbak
Aantal honden: 2

Re: Heliconcafé , act doggydance.

Ongelezen bericht door Taodidi »

Hoi allemaal !
Hartstikke bedankt voor de reactie's ! Helaas hebben we zo snel niemand kunnen vinden, dus laten we de mensen actief meedoen met Zumba :) In ieder geval hartstikke bedankt !!

Groetjes Danielle
Plaats reactie

Terug naar “Dogdance en Frisbee”