Moderator: moderatorteam
Kom jij het hem een keer aanleren?Machie schreef:Luca kan het ook niet
Hij snapt het wel, maar hij kan zijn evenwicht gewoon niet vinden
Christine, Magic kan het wel leren. Die heeft een prima evenwicht
Je kan hem ook leren dat hij gaat hoppen. Dat hij naar voren springt.gyanty schreef:Ik doe gewoon thuis wat recreatief doggydancetrucjes met KAy. Zeker nu hij door blessure in voet niet kan springen heb ik weer een kunstje opgepakt wat mij steeds niet lukte en waarachtige na twee dagen intensief oefenen kan meneer een kunstje wat de afgelopen 2 jaar niet is gelukt.Zelfs op hondenforum doe-dag nog adviezen gevraagd (2 jaar geleden), maar ook dat heeft niet tot een snel resultaat geleid, maar zo zie je maar de aanhouder wint en zelfs een border collie kan ook niet alles:
Wat ook een hele leuke oefening is als je hond met 2 poten tegelijk op je arm leunt en ook nog met z'n kop tegelijkertijd onderdoor gaat kijken (zich schamen)Thomas1991 schreef:Grappig is dat zeg, ik heb ook een border collie en het pootje geven was echt het eerste wat ze deed. Ik doe de oefening nooit meer en ik hoef maar in de buurt te komen met mn handen of de poot gaat erop!
In tegenstelling tot wat jouw border collie in de foto doet, dat krijg ik haar met geen mogelijkheid aangeleerd.
Ook de allerkleinste hondjes kunnen het ook.Tarzan&Happy schreef:Enorm leuke foto heel knap leuk om te doen ook samen lijkt mij
groetjes inge
Wat kan ze ontzettend mooi zitten Inge_Inge_ schreef:Welkom bij de eekhoorn club!![]()
Als Sadie op schoot zit, gaat ze ook rechtop zitten haha. Die vind dat gewoon een fijne houding denk ik, dus dit kon ze heel snel. Ze kan ook al aardig lang in die houding blijven zitten. En als het te lang duurt voordat ze wat lekkers krijgt, gaat ze in die houding ook haar schaam trucje doenYvet schreef:
Wat kan ze ontzettend mooi zitten Inge
Pepper doet deze oefening ook dan steunend op je arm.
En deze moet ie ook als hij iets van me gedaan wilt krijgen voor iets lekkers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast