Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Spoeddienst dierenarts

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Spoeddienst dierenarts

Ongelezen bericht door crutz »

Je zal als fokker maar in de nacht een dierenarts met spoed nodig hebben en ondanks navraag vooraf er op dat moment mee geconfronteerd worden dat je niet terecht kan.

Van afgelopen nacht
Afbeelding

En nog 1 van afgelopen week
Afbeelding

Afbeelding
Emma
Zeer actief
Berichten: 7768
Lid geworden op: 05 mar 2008 17:28
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu alleen nog de black and tan jack hussel.
Aantal honden: 1

Re: Spoeddienst dierenarts

Ongelezen bericht door Emma »

Wat slecht van die praktijk.
Trieste zaak.
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Spoeddienst dierenarts

Ongelezen bericht door sbientje »

Op de website van Sleeuwijk staat dit:
Spoed AniCura Dierenkliniek Sleeuwijk
Voor spoedgevallen zijn wij 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar. Bel bovenstaand nummer en u hoort meteen welke van onze dierenartsen spoeddienst heeft. U zult niet altijd door ons geholpen worden.

Spoeddiensten in Sleeuwijk
Vanwege een aantal langdurig zieke dierenartsen kunnen wij op dit moment helaas niet alle spoeddiensten zelf invullen. Onze collega’s van AniCura Dordrecht helpen ons op dit moment wanneer het nodig is. Het kan dus zijn dat u in de spoeddienst een collega uit Dordrecht aan de telefoon krijgt, in plaats van uw eigen vertrouwde dierenarts. Onze excuses voor dit ongemak!
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: Spoeddienst dierenarts

Ongelezen bericht door crutz »

sbientje schreef:Op de website van Sleeuwijk staat dit:
Spoed AniCura Dierenkliniek Sleeuwijk
Voor spoedgevallen zijn wij 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar. Bel bovenstaand nummer en u hoort meteen welke van onze dierenartsen spoeddienst heeft. U zult niet altijd door ons geholpen worden.

Spoeddiensten in Sleeuwijk
Vanwege een aantal langdurig zieke dierenartsen kunnen wij op dit moment helaas niet alle spoeddiensten zelf invullen. Onze collega’s van AniCura Dordrecht helpen ons op dit moment wanneer het nodig is. Het kan dus zijn dat u in de spoeddienst een collega uit Dordrecht aan de telefoon krijgt, in plaats van uw eigen vertrouwde dierenarts. Onze excuses voor dit ongemak!

Ja leuk, maar als je dan zoals de fokster die het nu gemeld heeft ‘s avonds om 1930 nog contact heeft gehad en er niks over gezegd is en je ze in de nacht nodig hebt horen dat je dus daar niet terecht kan :(
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Spoeddienst dierenarts

Ongelezen bericht door sbientje »

Dat hadden ze idd wel even kunnen melden ja, al lees ik in je plakberichten van fb dat niet. De medische fout ligt overigens bij de andere kliniek in mijn ogen, maar misschien heb je daar niet zon hekel aan.
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Spoeddienst dierenarts

Ongelezen bericht door sirene »

:80: wat slecht! Bij fokgerelateerde dingen zou ik ook voor Sleeuwijk hebben gekozen.
bedankt voor de waarschuwing. Ik vond Sleeuwijk altijd fijn. Is wat verder weg voor me maar ik rij er liever heen dan hier in Dordt.
Gelukkig kan ik dan naar de spoed- en verwijskliniek in Barendrecht.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Gebruikersavatar
ranetje
Zeer actief
Berichten: 54872
Lid geworden op: 10 apr 2006 11:41
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1
Locatie: Gelderland

Re: Spoeddienst dierenarts

Ongelezen bericht door ranetje »

sbientje schreef: 27 mar 2021 14:13 Op de website van Sleeuwijk staat dit:
Spoed AniCura Dierenkliniek Sleeuwijk
Voor spoedgevallen zijn wij 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar. Bel bovenstaand nummer en u hoort meteen welke van onze dierenartsen spoeddienst heeft. U zult niet altijd door ons geholpen worden.

Spoeddiensten in Sleeuwijk
Vanwege een aantal langdurig zieke dierenartsen kunnen wij op dit moment helaas niet alle spoeddiensten zelf invullen. Onze collega’s van AniCura Dordrecht helpen ons op dit moment wanneer het nodig is. Het kan dus zijn dat u in de spoeddienst een collega uit Dordrecht aan de telefoon krijgt, in plaats van uw eigen vertrouwde dierenarts. Onze excuses voor dit ongemak!
Dat "ongemak" had dus kunnen leiden tot de dood van moeder en pups.
Alleen maar omdat de vervanger zegt (zonder enige kennis van fokker en hond) dat ze nog maar een paar uur moet wachten?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”