Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

HF puppies op komst, wie nog meer?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: HF puppies op komst, wie nog meer?

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Bayleigh vreet dat het haar een lieve lust is (en ze houdt niet eens van eten :LOL:). En ze wil op de bank, de hele dag, met een dekentje.
Ik ken haar niet zo. Het moment dat ze thuis kwam na de dekking was ze anders, volwassener, ze snauwde voor het eerst van haar leven Donner af omdat hij in de buurt durfde te komen. Dus ik denk wel dat het raak is. Minstens 5 graag voor de mensen die al sinds april wachten op haar :mann: duimen draaien er bijna af...

Tot nu toe is ze het omgekeerde van haar moeder. Die eet altijd behalve tijdens de dracht. Maar goed de weken zijn nog lang...12 oktober echo.

Ze is er relaxt onder in ieder geval!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stippelteam
Zeer actief
Berichten: 1250
Lid geworden op: 16 jun 2014 02:06
Mijn ras(sen): dalmatiers
Aantal honden: 3
Locatie: STEENBERGEN-NB
Contacteer:

Re: HF puppies op komst, wie nog meer?

Ongelezen bericht door Stippelteam »

Ik mag me ook melden.

Liz is zondag gedekt en we hopen rond pakjes avond leuke cadeautjes te krijgen :cheer:
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: HF puppies op komst, wie nog meer?

Ongelezen bericht door Persistence »

Doyaquba schreef: 25 sep 2020 20:10 Bayleigh vreet dat het haar een lieve lust is (en ze houdt niet eens van eten :LOL:). En ze wil op de bank, de hele dag, met een dekentje.
Ik ken haar niet zo. Het moment dat ze thuis kwam na de dekking was ze anders, volwassener, ze snauwde voor het eerst van haar leven Donner af omdat hij in de buurt durfde te komen. Dus ik denk wel dat het raak is. Minstens 5 graag voor de mensen die al sinds april wachten op haar :mann: duimen draaien er bijna af...

Tot nu toe is ze het omgekeerde van haar moeder. Die eet altijd behalve tijdens de dracht. Maar goed de weken zijn nog lang...12 oktober echo.

Ze is er relaxt onder in ieder geval!
Afbeelding
Jullie zitten goed in de pups dit jaar! Alhoewel, deze zijn er nog niet natuurlijk :tongue:
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: HF puppies op komst, wie nog meer?

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Klopt deze komen dan in november, is wel even aanpoten, zeker met die kleine die nog rondloopt!
Maar met een volgende loopsheid zou het hoogzomer worden en dat vonden we niet zo'n strak plan, bovendien werd de reu er ook niet jonger op (wordt in december 9 jaar). Dus dit jaar even 2 nestjes, maar dan volgend jaar weer niets. Is ook wel lekker, kunnen we weer eens op vakantie met de bende :) net als vorig jaar eigenlijk, toen ook geen pups en lekker 3 weken Noorwegen. Vinden de honden ook niet zo erg met die warme zomers :lol1: beetje de koelte opzoeken
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”