Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuwe hondenschool (met agility) gezocht Zuid-Holland

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Ody
Zeer actief
Berichten: 2751
Lid geworden op: 15 aug 2007 16:21
Aantal honden: 2
Locatie: Streefkerk

Nieuwe hondenschool (met agility) gezocht Zuid-Holland

Ongelezen bericht door Ody »

Afgelopen dinsdag heb ik het slechte nieuws ontvangen dat onze hondenschool compleet gaat verdwijnen (dus ook geen overname). Echt zo onwijs klote!! :jank:

Ik ben nu dus op zoek naar een nieuw plekje om te trainen met een beginnende hond (1 seizoen agility zit er nu op).
We wonen zelf in Streefkerk en omdat Lana erg slecht tegen autorijden kan, wil ik eigenlijk binnen een half uur rij-afstand blijven.
Wie heeft de gouden tip, liefst met positieve ervaringen?
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Nieuwe hondenschool (met agility) gezocht Zuid-Holland

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Bergschenhoek is dan denk ik net te ver? https://hondentraining-reo.webnode.nl/ hoor ik goede dingen van. En de eigenaar heeft een markiesje ;) Onze deeltijdhondjes Nora en Lisa gaan daar ook heen. Plezier van de hond en de band tussen baas en hond staan voorop. Niet alleen volgens hun site, maar ook in de praktijk, zoals ik hoor

Edit: ik ging ervan uit dat ze ook agility gaven omdat ik weet dat Bluf, het markiesje van de eigenaar, ook agility doet, maar ik zie het niet genoemd worden op de site. Wel hoopers, treibbal, rally-O
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”