Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Flyball teams?

Moderator: moderatorteam

Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Flyball teams?

Ongelezen bericht door Persistence »

Dit seizoen ben ik met Vic gestart met flyball om samen wat te doen, en te ontdekken wat hij leuk vind (ook gehoorzaamheid en agility gedaan, met dat laatste gaat we ook door).

Na ongeveer de 4e les viel het kwartje voor hem en vanaf dat moment ging het elke les beter en hij heeft er veel lol in (en ik ook). En we mogen door naar de gevorderdencursus in september :cheer:

Op dit KC houdt het dan verder wel een beetje op want er is geen team om verder te kunnen trainen voor wedstrijden. Heb begrepen dat daar nogal wat bij komt kijken, en dat het wel jaren duurt voordat je 'wedstrijd-proof' bent.
Je mag bijv. ook niet meer dan 2 zelfde types honden in je team hebben.

Nu is Vic al 5,5 jaar en denk ik niet dat hier nog een carriere voor hem is weggelegd, maar vind het wel leuk om er meer over te weten. Hebben jullie ervaring hiermee?
Gebruikersavatar
Kaiou
Zeer actief
Berichten: 6455
Lid geworden op: 14 mar 2008 11:13
Mijn ras(sen): Barbet
Aantal honden: 1
Locatie: Rotterdam

Re: Flyball teams?

Ongelezen bericht door Kaiou »

Jaren trainen voordat je wedstrijden zou kunnen lopen is wat overdreven hoor :wink:
Wanneer je zou gaan trainen bij een vereniging die een dagprijzenteam heeft in de flyballcompetitie zou Vic denk ik ook gewoon nog mee kunnen doen.
Kijk eens voor meer informatie op http://flyballcompetitie.nl/.
Afbeelding
Persistence
Zeer actief
Berichten: 4745
Lid geworden op: 17 jan 2016 20:05

Re: Flyball teams?

Ongelezen bericht door Persistence »

Dankje, daar ga ik eens op rondneuzen!
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”