Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Privéles agility volgen...maar waar?

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Tigress
Actief
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 jun 2015 16:18
Mijn ras(sen): Cardigan Welsh Corgi
Aantal honden: 1
Locatie: Haulerwijk
Contacteer:

Privéles agility volgen...maar waar?

Ongelezen bericht door Tigress »

Heey hoi!

Misschien is er iemand met ervaring hierin die mij iets kan aanraden :engel:
Graag wil ik met Jarvis een privéles volgen. Er zijn enkele dingen waar ik graag aan wil werken, maar net even de focus op hem alleen nodig heb. Nu zit ik een beetje te zoeken, maar helaas...alles wat ik vind ik eigenlijk vrij ver weg. Ik zit zelf in het noorden van het land. Ik woon op een steenworp afstand van het drie provinciënpunt vandaan van Groningen, Drenthe en Friesland. Hierdoor kan ik dus ook prima uitwijken naar die drie provincies met het zoeken :mrgreen: . Nu is het zo dat ik in deze drie provincies gewoon niks heb gevonden qua privélessen :19:

Is er iemand die ervaringen heeft met privélessen in deze omgeving?
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Privéles agility volgen...maar waar?

Ongelezen bericht door Machie »

Je zit idd niet heel gunstig qua regio... Ik ga eens denken maar volgens mij is bijna alles wat priveles geeft in het zuiden helaas...
Gebruikersavatar
Tigress
Actief
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 jun 2015 16:18
Mijn ras(sen): Cardigan Welsh Corgi
Aantal honden: 1
Locatie: Haulerwijk
Contacteer:

Re: Privéles agility volgen...maar waar?

Ongelezen bericht door Tigress »

Wat verder reizen is geen probleem. Als het een goede lesgever is, wil ik daar best een stukje voor om rijden :)
~Suzanne~
Zeer actief
Berichten: 14006
Lid geworden op: 02 jul 2007 21:46

Re: Privéles agility volgen...maar waar?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Ik denk dat veel hondenscholen ook wel, mits ze de tijd hebben ;-) prive-lessen aanbieden ook als het niet op de website vermeld staat.
Kwestie van uitzoeken wat goed voelt, gaan kijken hoe ze les geven, bellen en overleggen?

Suzanne
Gebruikersavatar
kloesje
Zeer actief
Berichten: 7096
Lid geworden op: 24 aug 2010 13:18
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4
Locatie: NOP

Re: Privéles agility volgen...maar waar?

Ongelezen bericht door kloesje »

Machie schreef:Je zit idd niet heel gunstig qua regio... Ik ga eens denken maar volgens mij is bijna alles wat priveles geeft in het zuiden helaas...
Danique Lagerwaard gaf toch ook privéles? Of doet zij dat niet meer sinds ze verhuist is?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Privéles agility volgen...maar waar?

Ongelezen bericht door Machie »

kloesje schreef:
Machie schreef:Je zit idd niet heel gunstig qua regio... Ik ga eens denken maar volgens mij is bijna alles wat priveles geeft in het zuiden helaas...
Danique Lagerwaard gaf toch ook privéles? Of doet zij dat niet meer sinds ze verhuist is?
Doet ze idd niet meer :)

Ik kan idd op Henk en ietje komen, Of Henk Timmer van Dog in Action. Volgens mij geeft Ronald Mouwen ook trainingen. En Jan Barels dacht ik. Dan heb je het ongeveer gehad :)

Zelf ga ik voor privelessen naar Jan Sprij (omgeving Velddriel) en Roy Fonteijn (Brunssum) Maar dat is voor mij al 1.5 en ruim 2 uur enkele reis ;)
Gebruikersavatar
sirene
Zeer actief
Berichten: 14192
Lid geworden op: 29 aug 2003 20:57
Contacteer:

Re: Privéles agility volgen...maar waar?

Ongelezen bericht door sirene »

Dorien Vogelaar misschien ?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Privéles agility volgen...maar waar?

Ongelezen bericht door Eilfy »

Als je wat verder (volgens mij behoorlijk verder) wil rijden kan je eens kijken bij Katja Slippens in Almere. Is binnen in een (deel van een) kas op kunstgras.

Echt in het noorden kom ik idd alleen maar op de opties hier boven. Ronald Mouwen heeft dan, zeker ook door z'n kennis op gebied van een stukje fysieke fitheid van de hond, mijn persoonlijke voorkeur
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”