Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

VRAS Rotterdam 26 augustus

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
Judith
Zeer actief
Berichten: 8022
Lid geworden op: 25 jan 2010 16:15
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2
Locatie: Noordwijkerhout

VRAS Rotterdam 26 augustus

Ongelezen bericht door Judith »

Zijn er mensen van het HF dit ook naar agility wedstrijd van de VRAS Rotterdam gaan?

Ik vraag dit omdat ik wel zou gaan, maar ik met geen mogelijkheid oppas voor Dino kan vinden.
Mijn laatste optie is om Dino mee te nemen naar de wedstrijd en hem dan in de bench te doen.
Probleem is dat ik dus niet weet of hij dan alleen kan zijn (wat ik betwijfel) en het een stoffen bench is.
En ik natuurlijk 3x moet lopen en moet verkennen.

Als er iemand naar die wedstrijd gaat zou iemand dan op willen/kunnen passen die paar minuten?
Ik doe met Dana mee met debutanten large.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: VRAS Rotterdam 26 augustus

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Het is dat de kans bestaat dat wij hier dan met 3 intacte reuen zitten, een vierde erbij zie ik niet echt zitten...
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: VRAS Rotterdam 26 augustus

Ongelezen bericht door veertje »

Nee helaas. Vorig jaar wel gegaan, voor niks, want het stortregende de hele ochtend dus Finn had een pesthumeur :LOL: Daarna besloten met Finn niet meer zover te rijden, bespaart me wat frustratie :wink:

Heb je geen metalen bench? Kan hij er iig niet uit breken (of het moet heel gek gaan). En als hij dan lawaai maakt, hij is niet de enige op zo'n wedstrijd. Misschien kan je de buren vragen even op te letten? Meestal wil men dat wel. Ik heb dat met de opvangers ook wel eens gevraagd of ze wilden opletten.
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”