Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Juno's agility topic *hard trainen wordt beloond-->2e graad*

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
KarinW
Zeer actief
Berichten: 3866
Lid geworden op: 24 jan 2011 20:03
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Aantal honden: 1
Locatie: Schipluiden

Re: Juno's agility topic *kc Gorinchem 11 juni*

Ongelezen bericht door KarinW »

Jullie gaan steeds beter! Lekker vol blijven houden.
Levi heeft dat ook gehad dat 3 rondjes teveel was.
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *kc Gorinchem 11 juni*

Ongelezen bericht door dre »

KarinW schreef:Jullie gaan steeds beter! Lekker vol blijven houden.
Levi heeft dat ook gehad dat 3 rondjes teveel was.
Bedankt! Gisteren een nieuwe start techniek bedacht, in de hoop dat dit beter voor haar motiveert :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Juno's agility topic *kc Gorinchem 11 juni*

Ongelezen bericht door veertje »

Leuke foto! De andere ook trouwens! Ze heeft er echt wel lol in. Soms, als ik twijfel, kijk ik wel eens naar de filmpjes/foto's en dan zie ik zijn loopje en blije kop, dus weet ik weer dat hij het wel lollig vindt :wink:

Wat is je nieuwe starttechniek?
Gebruikersavatar
KarinW
Zeer actief
Berichten: 3866
Lid geworden op: 24 jan 2011 20:03
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Aantal honden: 1
Locatie: Schipluiden

Re: Juno's agility topic *kc Gorinchem 11 juni*

Ongelezen bericht door KarinW »

dre schreef:
KarinW schreef:Jullie gaan steeds beter! Lekker vol blijven houden.
Levi heeft dat ook gehad dat 3 rondjes teveel was.
Bedankt! Gisteren een nieuwe start techniek bedacht, in de hoop dat dit beter voor haar motiveert :D
Ik heb ook een nieuwe start techniek hihi maar juist om hem weer af te remmen hihi
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *kc Gorinchem 11 juni*

Ongelezen bericht door dre »

veertje schreef:Wat is je nieuwe starttechniek?
Haha heel simpel :LOL: ik ga haar niet meer laten zitten en dan starten. Gewoon lekker gek houden/spelen en gaan :mrgreen:

KarinW schreef:Ik heb ook een nieuwe start techniek hihi maar juist om hem weer af te remmen hihi
Elke hond zijn eigen aanpak haha :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *kc Gorinchem 11 juni*

Ongelezen bericht door dre »

Afgelopen zaterdag naar Spijkenisse geweest voor weer een a-wedstrijd.

We begonnen met een jp en jeetje wat zat er een power en snelheid in Juno :80: compleet vastgelopen op de paaltjes die ze de 4e keer pas insteekte (hallooooow disk :mrgreen: ), volledig mijn fout, ik deed niet wachten tot ze ingestoken had en dus liep ze er telkens voorbij :oohja: Verder wel schitterend gelopen, veel snelheid, vooruit werken en afgezien van de paaltjes zonder fouten doorgekomen (helaas geen filmpje van).
Voor mij was dit ook even wennen ineens, een snelle hond die vooruit wilde.

Dat het wennen was bleek in het vp, 2x paleninsteek moeten doen en vervolgens een disk omdat ik er blind vanuit ging dat ze met mij mee opzij zou stappen naar de wip ipv recht vooruit de schutting te pakken (ik riep niet eens :schrik: ), later trekt ze in het sterretje ook rechtdoor naar de kattenloop. Allemaal dingen die ze normaal nooit doet en waar ik ineens op wedstrijd op moest inspringen *mooie timing :hmmm: *
Filmpje vp: https://www.youtube.com/watch?v=-b2MRMoEq-g

Voor het spel uiteindelijk maar gewoon geprobeerd te gaan en lekker te lopen (en eindelijk eens wel die paaltjes te pakken in 1x), het was een leuke tijd-fout-uit waar we foutloos rond kwamen met de fluit op hindernis 12. Uiteindelijk toch maar eens de uitslag willen bekijken en we waren gewoon 5e geworden uiteindelijk met een tijd van 34 sec (nr 1 liep 31 seconden), wat mij deed beseffen: we waren 3 rondjes op tempo doorgekomen :cheer:
Filmpje spel: https://www.youtube.com/watch?v=KoYeTMlPsz8


Ik moet zelf echt meer gaan letten op de insteek van de palen, op training nu ook standaard zonder wires erop zodat ik ook op training mezelf ga aanleren dat ik moet wachten (de wires zitten erom om meer snelheid te gaan aanleren, maar voor nu wil ik dat die insteek van beide kanten beter gaat worden en zonder wires worden de fouten gelijk "afgestraft").
Ook wil ik nu in de training gaan werken aan sneller wisselen. Gelukkig heeft ze in de training ook ineens meer power, dus hopelijk weet ik de volgende wedstrijd beter om te gaan hiermee :mrgreen:

Over 2 weken gaan we naar Bemmel (onofficieel, maar who cares), gewoon even proberen lekker te lopen :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door Machie »

Dat ze de schut pakt ipv de wip is wel logisch, je loopt helemaal op de sprong en drukt haar daarom naar de schut...
Ze loopt idd wel een stuk beter op tempo op deze 2 filmpjes!
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door dre »

Machie schreef:Dat ze de schut pakt ipv de wip is wel logisch, je loopt helemaal op de sprong en drukt haar daarom naar de schut...
Ze loopt idd wel een stuk beter op tempo op deze 2 filmpjes!
Ik moest ook altijd op de vleugels lopen omdat ze anders de sprongen afsnijd :wink: nu ineens hoefde dat dus niet meer zo "overdreven" en zoveel was ik na 1 rondje nog niet gewend. Het is ook stom, want ik riep niet eens. Ik ben zo gewend dat ze aan mijn zij op gelijke hoogte plakt dat ik er niet eens over na heb gedacht dat ze de schutting zou overwegen :oohja:

Het tempo ben ik ook echt blij mee en ik hoop dat ze het vast gaat houden :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door veertje »

Wat fijn dat ze zo'n tempo had :ok: oke behalve dat het je een beetje verraste dan :tongue:
Wij doen ook mee in Bemmel (zondags), dus dan probeer ik even te kijken bij je rondjes.
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door dre »

veertje schreef:Wat fijn dat ze zo'n tempo had :ok: oke behalve dat het je een beetje verraste dan :tongue:
Wij doen ook mee in Bemmel (zondags), dus dan probeer ik even te kijken bij je rondjes.
Leuk! Wij zijn er ook de zondag, eens kijken of we jullie kunnen vinden dan :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door dre »

Afgelopen zomer niet gek veel wedstrijden gelopen, maar rustig aan wel wat.
We worden steeds meer een team en ik lijk Juno steeds beter te (kunnen) handelen, wat het voor haar ook makkelijker maakt :mrgreen:
Langzaamaan komen we steeds stabieler (en sneller) rond, ik weet nu dat ik voor haar soms moet afwijken van wat een ander zal doen (iets wat ik soms lastig vind), en we hebben nog steeds lol.

Wel gaan we weer meedoen met de wintercompetitie komend seizoen en dus was er weer een estafette team training :D

Afbeelding

Afbeelding

Krap bochtenwerk is ons verbeterpuntje aangezien ze heel ruim springt :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
LongFields
Zeer actief
Berichten: 49618
Lid geworden op: 16 jan 2003 11:07
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik zag dat jij ook op het workshopweekend bent bij Henk en Ietje, leuk!
Bij de wintercompetitie komen we elkaar vast wel weer tegen.
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door veertje »

Mooie foto's!
dre schreef:ik weet nu dat ik voor haar soms moet afwijken van wat een ander zal doen (iets wat ik soms lastig vind)
Oh, ja heel herkenbaar! Heb je zoveel geleerd over efficiënt handelen en dan moet je weer terug naar toen je net begon :LOL:
Gebruikersavatar
KarinW
Zeer actief
Berichten: 3866
Lid geworden op: 24 jan 2011 20:03
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Aantal honden: 1
Locatie: Schipluiden

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door KarinW »

Jullie gaan steeds beter! Echt leuk om te zien :D
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door dre »

LongFields schreef:Ik zag dat jij ook op het workshopweekend bent bij Henk en Ietje, leuk!
Bij de wintercompetitie komen we elkaar vast wel weer tegen.
Ja ik zag jou ook staan, gezellig! Heb in elk geval onwijs veel zin in het weekend :D
En misschien als het bevalt en er is nog plek dat ik in januari nog opgeef, maar dat weet ik nog niet.

En ja, ik zal jou en Mojo (loop je ook met Tapas?) zeker nog wel tegenkomen bij de wintercompetitie, we hebben een iets (niet teveel) sterker team als vorig jaar, dus we hopen nu niet alleen maar disken te lopen :mrgreen:

veertje schreef:
dre schreef:ik weet nu dat ik voor haar soms moet afwijken van wat een ander zal doen (iets wat ik soms lastig vind)
Oh, ja heel herkenbaar! Heb je zoveel geleerd over efficiënt handelen en dan moet je weer terug naar toen je net begon :LOL:
Nou vooral het afwijken van wat iedereen doet vind ik soms lastig in wedstrijd, in training kan ik wel steeds beter mijn eigen lijnen trekken. Ik moet vooral opletten dat ik de lijnen lang hou en niet te kort wil draaien, dan verliest ze zoveel vaart dat het voordeel van kort draaien wegvalt.
KarinW schreef:Jullie gaan steeds beter! Echt leuk om te zien :D
Bedankt! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door dre »

Kwam nog een filmpje tegen van het vp bij de wedstrijd van de vras in augustus. We zijn hier 4e geworden met iets van 8 seconden verschil van nummer 1. Super blij mee :D

https://youtu.be/2qb3KIPskQM
Afbeelding
Gebruikersavatar
LongFields
Zeer actief
Berichten: 49618
Lid geworden op: 16 jan 2003 11:07
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door LongFields »

dre schreef:
LongFields schreef:Ik zag dat jij ook op het workshopweekend bent bij Henk en Ietje, leuk!
Bij de wintercompetitie komen we elkaar vast wel weer tegen.
Ja ik zag jou ook staan, gezellig! Heb in elk geval onwijs veel zin in het weekend :D
En misschien als het bevalt en er is nog plek dat ik in januari nog opgeef, maar dat weet ik nog niet.

En ja, ik zal jou en Mojo (loop je ook met Tapas?) zeker nog wel tegenkomen bij de wintercompetitie, we hebben een iets (niet teveel) sterker team als vorig jaar, dus we hopen nu niet alleen maar disken te lopen :mrgreen:
Ik kijk er ook heel erg naar uot, naar het weekend.
Mojo heeft sinds vorig jaar ook heel wat bijgeleerd en aan snelheid gewonnen, dus dat is wel leuk. Wij zitten ook niet meer in het voor spek en bonenteam dit keer. Ben benieuwd hoe we het er gaan afbrengen deze winter.
Met Tapas doe ik niet mee, durf het niet te gokken voor haar op zand, en met eventuele kou.
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door dre »

LongFields schreef:
dre schreef:
LongFields schreef:Ik zag dat jij ook op het workshopweekend bent bij Henk en Ietje, leuk!
Bij de wintercompetitie komen we elkaar vast wel weer tegen.
Ja ik zag jou ook staan, gezellig! Heb in elk geval onwijs veel zin in het weekend :D
En misschien als het bevalt en er is nog plek dat ik in januari nog opgeef, maar dat weet ik nog niet.

En ja, ik zal jou en Mojo (loop je ook met Tapas?) zeker nog wel tegenkomen bij de wintercompetitie, we hebben een iets (niet teveel) sterker team als vorig jaar, dus we hopen nu niet alleen maar disken te lopen :mrgreen:
Ik kijk er ook heel erg naar uot, naar het weekend.
Mojo heeft sinds vorig jaar ook heel wat bijgeleerd en aan snelheid gewonnen, dus dat is wel leuk. Wij zitten ook niet meer in het voor spek en bonenteam dit keer. Ben benieuwd hoe we het er gaan afbrengen deze winter.
Met Tapas doe ik niet mee, durf het niet te gokken voor haar op zand, en met eventuele kou.
Ach ja, dat is wel gelijk veel "risico" in ene.
Jullie gaan vast leuk rondkomen, jij en Mojo zijn zoveel verder gekomen ten opzichte van vorig jaar :ok:
Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *KVVP 9 juli 2016*

Ongelezen bericht door dre »

Wauw! Ik ben nog aan het bijkomen van de weekendworkshop bij Henk en Ietje.
De zaterdag eerst bij ietje de vinger op onze problemen leggen en daarmee aan de gang om op de zondag bij henk te werken aan snelheid en motivatie.

Wat hebben we veel gekregen om over na te denken en aan te werken. En Juno bleef 2 dagen voluit gaan! Steeds weer stond ze om te knallen!

Filmpje van toen we bezig waren de snelheid erin te krijgen :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Juno's agility topic *workshop buzgiz nov.*

Ongelezen bericht door Eilfy »

Mooi om te zien dat Juno echt goed achter jou aankomt :ok: zolang je maar voor haar kan zijn en zelf blijft lopen heeft ze echt een lekker tempo! Mooi hoor :)
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Juno's agility topic *workshop buzgiz nov.*

Ongelezen bericht door veertje »

Wat fijn dat het zo'n leuk en leerzaam trainingsweekend is geweest! :ok:
Gebruikersavatar
LongFields
Zeer actief
Berichten: 49618
Lid geworden op: 16 jan 2003 11:07
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *workshop buzgiz nov.*

Ongelezen bericht door LongFields »

Jullie zijn enorm gegroeid als Team in die 2 dagen, was heel gaaf om te zien!
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *workshop buzgiz nov.*

Ongelezen bericht door dre »

Eilfy schreef:Mooi om te zien dat Juno echt goed achter jou aankomt :ok: zolang je maar voor haar kan zijn en zelf blijft lopen heeft ze echt een lekker tempo! Mooi hoor :)
Bedankt!
Juno is wat dat betreft niet een super snel hondje, maar wel (redelijk) betrouwbaar :wink: ze heeft nog maar 1x een latje getikt en is vrij makkelijk te sturen (ik moet vaak eerder aangeven, maar ze zal niet snel een eigen parcours verzinnen)
Alleen nu nog zelf harder gaan lopen, want ons tempo hangt behoorlijk van mij af :LOL:
veertje schreef:Wat fijn dat het zo'n leuk en leerzaam trainingsweekend is geweest! :ok:
Het was echt gewoon super! Lieve, leuke gezellige mensen en veel geleerd :ok:
LongFields schreef:Jullie zijn enorm gegroeid als Team in die 2 dagen, was heel gaaf om te zien!
Het wordt bijna saai he :LOL: maar ben zo trots op wat we hebben gedaan in die 2 dagen :mrgreen:
Heb ook al helemaal zin en vertrouwen in zondag :ok:
Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *workshop buzgiz nov.*

Ongelezen bericht door dre »

Gisteren de 2e wedstrijd van de TWC gelopen.

We begonnen met een jp, leuk rondje om mee te beginnen en vol goede moed gaan lopen.
Uiteindelijk foutloos rondgekomen :cheer: en een nette 22ste plek gehaald.

Het vp vond ik de paleninsteek al vrij lastig en door mijn te wijde handlen stuurde ik haar de eerste keer om de eerste paal heen :oohja: vervolgens waren we er allebei even uit en pakte ze de 3e insteek na een aarzeling, helaas wel een disk verder was het best een net rondje geworden.

De estafette was ik erop bedacht dat ze de vorige keer de 2e tunnel nam ipv de eerste, dus toen ik haar (weer) langs mij heen zag kijken kon ik haar dit keer wel terughalen en uiteindelijk de estafette foutloos gelopen (team was 1 fout, 1 desk en 2 foutloos).

Al met al echt wel lekker gelopen en ook op redelijke snelheid (iets waar we echt mee bezig zijn de laatste periode), dus ik ben zeker tevreden.
En natuurlijk een extra feestje omdat we een eerste rozet hebben gewonnen buiten de onderlinge wedstrijd om :mrgreen: :cheer:

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
KarinW
Zeer actief
Berichten: 3866
Lid geworden op: 24 jan 2011 20:03
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Aantal honden: 1
Locatie: Schipluiden

Re: Juno's agility topic *2e twc-wedstrijd*

Ongelezen bericht door KarinW »

Jullie gingen super!
Hard aan het trainen en het heeft resultaat!
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *2e twc-wedstrijd*

Ongelezen bericht door dre »

Afgelopen zaterdag hadden we onze eerste wedstrijd van het jaar. Met onze vooruitgang in de trainingen en de ervaringen op de TWC had ik er vertrouwen in dat er dit jaar toch wel eens een utje kon gaan komen (hopen mag altijd toch? :mrgreen: )

Dus afgelopen zaterdag op naar Velddriel voor de ochtendwedstrijd van de BCCN.

Over het vp hebben we het maar niet :schrik: Juno had lol voor 10, maar vergat ondertussen dat je een parcours samen loopt en dus niet zelf bedenkt, mevrouw maakte dus al een disk op sprong 3 :LOL: vervolgens miste ze nog een raakvlak op de kattenloop, kende ze totaal geen paaltjes meer, sprong de paaltjes uit op het einde, maakte nog een flyer op de wip. Nou ja, ik had al even spijt dat ik mijn bed uit was gekomen zeg maar :hmmm: maar goed, Juno had er lol in en een flinke vaart dus in elk geval was er iemand blij :mrgreen:

Op naar de jp, een leuk rondje met een paar instinkers als ik te snel zou willen. Voor de start Juno nog even ingefluisterd nu wel even te luisteren :engel: en verdomd het hielp! We hadden wat onenigheid achterin bij de paaltjes (ik dacht dat we voor de insteek ook een weigering zouden hebben trouwens), omdat ze er bij het vp uitkwam draaide ik nu extra op haar in op het einde, waardoor ik niet snel genoeg naar Juno haar zin aangaf dat ze naar de volgende sprong moest en dat gaf iets gerommel, maar achteraf bleken we foutloos en ons eerste utje te hebben gehaald :cheer: :cheer:
filmpje van de jp

En natuurlijk helemaal blij zijn :cheer:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
KarinW
Zeer actief
Berichten: 3866
Lid geworden op: 24 jan 2011 20:03
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Aantal honden: 1
Locatie: Schipluiden

Re: Juno's agility topic *21-1 BCCN --> eerste utje!*

Ongelezen bericht door KarinW »

Jullie gaan super vooruit! Echt leuk om te zien :D
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Juno's agility topic *21-1 BCCN --> eerste utje!*

Ongelezen bericht door dre »

KarinW schreef:Jullie gaan super vooruit! Echt leuk om te zien :D
Ben er ook hartstikke blij mee :cheer: :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Juno's agility topic *21-1 BCCN --> eerste utje!*

Ongelezen bericht door veertje »

Super! Gefeliciteerd :D
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Juno's agility topic *21-1 BCCN --> eerste utje!*

Ongelezen bericht door Eilfy »

Gefeliciteerd!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”