Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Diesel's agility topic (Utje + wintpunt!)

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (15-08 wedstrijd Arnhem)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Eilfy schreef:
MirjamV schreef:Gisterenavond weer voor het eerst getraind na de zomerstop, ging gelukkig prima!
Fijn!

Kan best zijn dat dit gedrag kwam door iets buiten de ring, iets wat hij geroken of gezien heeft. Zou me er nu niet zoveel zorgen om maken :) Als hij het meer gaat doen, dan moet je wel even kijken of er niet iets is aan het spelletje zelf wat hij moeilijk / niet leuk etc. Dan zou het namelijk goed overspronggedrag kunnen zijn.

Gewoon weer knallen in Purmerend!
Ik denk idd dat hij wat geroken heeft, want hij gaat erg vaak zijn neus achterna. Ik hoop dat het goed blijft gaan, hij was gisteren ieder geval erg enthousiast dat hij weer mocht trainen. We kijken wel even hoe het gaat verder.
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (15-08 wedstrijd Arnhem)

Ongelezen bericht door MirjamV »

21 november gaan we naar Boelenslaan een agilityworkshop volgen van Geertje Schijf. Heb nog nooit workshops gevolgd, dus ik ben heel benieuwd!

De afgelopen trainingen gingen gelukkig goed en Diesel had nu ook aardig goed zijn aandacht erbij.
Maandag en dinsdag nog trainen en dan de 27ste wedstrijd in Purmerend. Vind het spannend hoe het zal gaan, maar heb er wel vertrouwen in omdat het toch bekend terrein is.
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Gisteren een thuiswedstrijd voor onze club AKC Waterland in Purmerend.
De laatste wedstrijd was drama in Arnhem, hij was alleen maar gefocust op luchtjes en ging struinen en eten stelen buiten de ring.... dus het was toch ook wel spannend hoe het nu zou gaan.

Maar het ging eigenlijk boven verwachting! Diesel had erg veel aandacht en is met alle drie de rondes eigenlijk wel netjes bij me gebleven. Ik was alleen af en toe even de weg kwijt, vind ik toch nog wel lastig! haha

Als eerste de Jumping:
Ging eigenlijk prima, alleen ging hij bij de tunnel aan de verkeerde kant erin. Zag op het filmpje ook dat ik wat uitweek naar rechts waardoor hij het rechter gat nam ipv links. Disk, maar verder een lekker rondje.

Daarna het Vast Parcours:
Ook een disk. Hij ging de tunnel in, en kwam er aan dezelfde kant uit en toen was hij ook even afgeleid. Maar toch het rondje verder netjes kunnen afmaken.

Als laatste het Spel:
Ging erg lekker vond ik zelf, de wip liep hij even voorbij waardoor we op dat stukje geen 'bonus' kregen maar voor de rest ging het prima! Zelfs een 18e plaats! haha

Het ging echt boven verwachting, alle drie de rondjes uitgelopen en Diesel had veel aandacht en is niet aan het struinen gegaan. Dus wat dat betreft hebben we al een hoop 'gewonnen' deze wedstrijd! Geeft weer goede moed om door te gaan :D
Gebruikersavatar
KarinW
Zeer actief
Berichten: 3866
Lid geworden op: 24 jan 2011 20:03
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Aantal honden: 1
Locatie: Schipluiden

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door KarinW »

Ging goed hoor! Zaten mooie stukken in!
Sorry nog voor de aanvaring met Levi, ging zo goed vorige keer
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Geeft niet hoor, kan gebeuren. Vorige keer vonden ze elkaar ook erg leuk.
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Maandag en gisteren eindelijk weer eens echt lekker getraind! Hij had erg veel aandacht en ook erg gemotiveerd, geen gesnuffel of weglopen. Eindelijk weer een positief gevoel :) Een paar weken terug had ik echt de neiging om te gaan stoppen omdat hij alleen maar liep te etteren ipv parcours lopen, maar nu lijkt hij eindelijk weer een beetje door te hebben wat de bedoeling is!
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door Machie »

Fijn is dat :)
Train je altijd 2 dagen achter elkaar?
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Zeker weten!

Ja we trainen op maandag en dinsdag altijd agility. Dinsdag de 'gewone' training en maandag is een speciaal groepje met wat wedstrijdlopers, trainen we meer wissels etc. niet echt parcours lopen.

We doen op donderdag de gehoorzaamheid, want anders had ik liever op de donderdag agility gedaan dat het dan wat meer verdeeld is in de week.
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door veertje »

Fijn dat het weer de goede kant op gaat :ok:
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door MirjamV »

21 november gaan we naar Boelenslaan voor een agilityworkshop van Geertje Schijf. Ben erg benieuwd want ik heb zoiets nog nooit eerder gedaan.

Ook gaan we op 2e kerstdag naar Bodegraven voor de agilityclub Kerstwedstrijd! Dit was vorig jaar onze allereerste wedstrijd (na 12 lessen), dus ik ben benieuwd hoe we het deze keer zullen doen.

Diesel is momenteel alleen geblesseerd door een aanrijding (kneuzingen) en moet nog even rustig aandoen. Volgende week wil ik weer heel rustig aan beginnen te trainen (lage sprongen). Wil het niet forceren.
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Komende zaterdag gaan we naar Bodegraven voor de kerstwedstrijd, ben benieuwd.
En we hebben op de wedstrijd een afspraak bij Marianne Krediet voor een check-up.

Momenteel is het kerstvakantie, dus deze en komende week even geen training. Ook wel even lekker rustig, kan Diesel mooi even bijkomen.
Pets_Passion
Zeer actief
Berichten: 2153
Lid geworden op: 30 sep 2009 07:28
Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
Aantal honden: 2
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door Pets_Passion »

Succes zaterdag!
Afbeelding

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door Eilfy »

Succes zaterdag! Ben benieuwd wat Marianne van Diesel vindt!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Bedankt!

Ja ik ben ook benieuwd. Hij moet natuurlijk vrij hoog springen en vind het toch wel even een fijn idee om hem even na te laten kijken.
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door Eilfy »

MirjamV schreef:Ja ik ben ook benieuwd. Hij moet natuurlijk vrij hoog springen en vind het toch wel even een fijn idee om hem even na te laten kijken.
Met dat idee ben ik dus ook met Alfy naar Marianne gegaan maar Alfy mankeerde dus helemaal niks: prima bespierd, nergens blokkades, geen problemen in z'n gewrichten. Viel me alles mee :) Neemt niet weg dat hij nog 1 jaar large spring en daarna lekker medium (veteranen) maar wel happy dat het nog zo goed gaat. Hoop dat het met Diesel ook zo is.
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (27-09 AKC Waterland)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Eilfy schreef:
MirjamV schreef:Ja ik ben ook benieuwd. Hij moet natuurlijk vrij hoog springen en vind het toch wel even een fijn idee om hem even na te laten kijken.
Met dat idee ben ik dus ook met Alfy naar Marianne gegaan maar Alfy mankeerde dus helemaal niks: prima bespierd, nergens blokkades, geen problemen in z'n gewrichten. Viel me alles mee :) Neemt niet weg dat hij nog 1 jaar large spring en daarna lekker medium (veteranen) maar wel happy dat het nog zo goed gaat. Hoop dat het met Diesel ook zo is.
Denk dat het wel goed is om hem af en toe te laten checken, je traint toch gewoon door als je verder niets merkt. Hoop dat alles oke is.

Wel fijn dat Alfy dan lager kan springen. Voor Diesel duurt het nog een tijd voordat hij bij de veteranen mag ;)
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (26-12 Kerstwedstrijd Bodegraven)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Gisteren lekker gelopen in Bodegraven op de Kerstwedstrijd.
Als eerste het Vast Parcours. We begonnen goed, maar bij de tunnel rook hij iets interessants dus dat moest even worden bekeken. Ook de keurmeester in kerstmannenpak was wel interessant (hadden meer honden last van ;)) En de katteloop sprong hij eraf bij de oploop? Nog nooit gedaan, geen idee waar het aan lag. Maar ik zag meer honden dit doen.


Daarna de Jumping. Ging super goed, alleen de palen maakte hij een ongelofelijk potje van.... en hij kan ze zo goed. Overgedaan totdat hij ze goed nam. Verder goed gelopen, zonde dat hij de finish even voorbij liep en vanaf de verkeerde kant eroverheen sprong.


Spel hadden we als laatste, maar Diesel was het eind van de middag echt zat. We moesten lang wachten en hij lag al in diepe slaap op schoot. Hij was er niet meer bij, had een paar sprongen gedaan en had het daarna wel gezien. Maar evengoed trots op hem! Hij is niet gewend om in een manege te lopen, want we trainen het hele jaar door buiten. We gaan steeds wat meer vooruit en het gaat ook steeds beter met zijn aandacht, minder snel afgeleid door luchtjes en alle andere dingen. Dus ben erg tevreden ondanks 3x disk.

Diesel is op de wedstrijd ook nagekeken door dierfysio Marianne Krediet. Zijn bespiering en gewrichten waren prima. Er zat bij zijn schouders en achterhand wat vast (punten die belast worden met afzet en landing), dat is losgemaakt. Vond het wel fijn dat het allemaal even gecheckt is bij hem. Zit alleen even te zoeken of er nog andere goede adressen zitten hier wat in de buurt.
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Diesel's agility topic (26-12 Kerstwedstrijd Bodegraven)

Ongelezen bericht door Eilfy »

Vast parcours heeft hij volgens mij ook wel last van de omgeving (manege): veel met z'n neus op de grond, naar de kanten toe en z'n focus is best een eindje te zoeken op sommige plekken. Kattenloop lijkt het wel of hij de wip verwachtte? Je moet in ieder geval hard werken om hem erbij te houden! En die kerstman, tsja rare vent :P

Jumping is het filmpje niet zichtbaar vanwege auteursrechten
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (26-12 Kerstwedstrijd Bodegraven)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Ja inderdaad, maar het viel me nog mee. Ik vond het al knap dat hij redelijk bij me bleef, vorige keer ging hij heel hard rondjes rennen door het zand ;) Ook met een workshop die we laatst gevolgd hebben in een manege ging hij ook de eerste beurt rennen en gek doen.

Ik weet niet wat hij had met de katteloop, misschien dacht hij inderdaad dat het de wip was? Hij heeft er nog nooit problemen mee gehad.

Hier nog een keer de jumping:
Hoop dat hij het nu doet, er staat een ander muziekje onder zonder auteursrechten.
Gebruikersavatar
mosquito1980
Zeer actief
Berichten: 11450
Lid geworden op: 02 jun 2015 20:22
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1
Locatie: Angola, samen met Vusi en Pusi

Re: Diesel's agility topic (26-12 Kerstwedstrijd Bodegraven)

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Leuk, fanatiek hondje :ok:
Er liep een onthoofde sneeuwman door het beeld :schrik: :F:
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (26-12 Kerstwedstrijd Bodegraven)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Dank je! Fanatiek is ie zeker ;)

Ja haha!
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic

Ongelezen bericht door MirjamV »

Het gaat de laatste tijd erg lekker met de trainingen. Diesel heeft veel aandacht en loopt de laatste tijd eigenlijk ook niet meer weg tijdens het trainen :cheer: Hij is een stuk serieuzer geworden en het puberige is er nu (hoop ik) een beetje vanaf :wink:

Onze eerstvolgende wedstrijd is op 20 februari in Putten, van de BCCN waar nu ook niet Border Collies aan mee mochten doen bij de A large, omdat ze nog niet genoeg lopers hadden. Ook wel fijn dat het een binnenwedstrijd is, je weet het nooit met het weer.
Pets_Passion
Zeer actief
Berichten: 2153
Lid geworden op: 30 sep 2009 07:28
Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
Aantal honden: 2
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Diesel's agility topic (20-02 BCCN)

Ongelezen bericht door Pets_Passion »

Fijn dat hij nu serieuzer loopt.
Succes in Putten, wat fijn dat ook niet-borders mee mogen doen.

Karen
Afbeelding

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (20-02 BCCN)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Pets_Passion schreef:Fijn dat hij nu serieuzer loopt.
Succes in Putten, wat fijn dat ook niet-borders mee mogen doen.

Karen
Ben ik ook erg blij mee, ik merk echt dat hij de laatste 2/3 maanden veel meer focus heeft en beter luistert. Hij loopt nu met wandelingen ook weer los op stukken waar hij dat in een bepaalde periode echt niet kon. Dan ging hij tuinen in bij huizen en lopen struinen, en dan ook echt niet meer luisteren.... Maar dat gaat nu echt super.

Dank je! Ja vond ik ook erg leuk, er waren nog wat plekjes over die ze op moesten vullen.
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (20-02 BCCN)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Vandaag agilitywedstrijd gehad bij de Border Collie Club in Putten. Diesel heeft heel goed gelopen, met volop aandacht en geen gesnuffel!!!! Ik merk echt dat hij hier in vooruit gaat en veel meer focus heeft voor mij en het spel. Dat is voor hem echt heel goed, want een tijdje terug was het af en toe echt drama op wedstrijden :E:

Als eerste hadden we het Spel (helaas geen filmpje van), ging erg goed en 31e plaats vd 48 tussen voornamelijk Border Collies. Daarna het Vast Parcours. Heel goed gelopen maar helaas een disk. Hij was een beetje in de war met de sprongen. Afgelopen training hadden we veel geoefend met 'om' en dat wilde hij hier ook wel even proberen, maar dat was natuurlijk niet de bedoeling :roll: Dat gaan we voorlopig ook maar niet meer trainen ;)
Als laatste de Jumping, ging ook heel goed, alleen één sprong niet waardoor hij ook een disk had. Verder was hij wel helemaal foutloos!! Ben ontzettend tevreden, Diesel gaat echt goed vooruit in zijn aandacht bij het parcours!

Vast parcours:

Jumping:
Pets_Passion
Zeer actief
Berichten: 2153
Lid geworden op: 30 sep 2009 07:28
Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
Aantal honden: 2
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Diesel's agility topic (20-02 BCCN)

Ongelezen bericht door Pets_Passion »

Leuke rondjes!
Hij lijkt geen problemen te hebben met de hoogte terwijl hij toch niet zo groot is. Knap hoor.
Vond hem eerst al grote bochten maken maar als je veel op 'om' hebt geoefend zal dat het wel meer wezen. ;-)

Als combi zijn jullie enorm gegroeid, echt leuk om te zien.
Afbeelding

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
Gebruikersavatar
KarinW
Zeer actief
Berichten: 3866
Lid geworden op: 24 jan 2011 20:03
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Aantal honden: 1
Locatie: Schipluiden

Re: Diesel's agility topic (20-02 BCCN)

Ongelezen bericht door KarinW »

Leuk dat hij zo vooruit gaat!
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (20-02 BCCN)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Pets_Passion schreef:Leuke rondjes!
Hij lijkt geen problemen te hebben met de hoogte terwijl hij toch niet zo groot is. Knap hoor.
Vond hem eerst al grote bochten maken maar als je veel op 'om' hebt geoefend zal dat het wel meer wezen. ;-)

Als combi zijn jullie enorm gegroeid, echt leuk om te zien.
Dat klopt :D Toen hij toch ineens large bleek te zijn ipv medium was ik nog bang dat hij de hoogte niet zou redden, maar dat is gelukkig geen enkel probleem voor hem!
En hij heeft goed onthouden wat hij afgelopen les geoefend heeft, haha. Maar ik merk nu dat hij daar een beetje van in de war raakt. Voorlopig maar niet meer oefenen, want dat hebben we toch nog niet nodig :wink:

Dank je!!
KarinW schreef:Leuk dat hij zo vooruit gaat!
Ja ben ook erg tevreden!! Is al die training toch niet voor niets geweest :wink:
Gebruikersavatar
chinanooksyekona
Actief
Berichten: 149
Lid geworden op: 03 okt 2015 13:01
Mijn ras(sen): Malamute
Aantal honden: 2
Locatie: Enkhuizen

Re: Diesel's agility topic (20-02 BCCN)

Ongelezen bericht door chinanooksyekona »

Wat een ontzettend leuk topic! :D
Chinanooks Hailey & Yekona :I:
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (20-02 BCCN)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Dank je :D
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”