Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Diesel's agility topic (Utje + wintpunt!)

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (Utje KC Arnhem)

Ongelezen bericht door MirjamV »

Afgelopen zaterdag wedstrijd gelopen bij KC Noord West Veluwe in Ermelo.
De VP's waren lastig, stonden wat krap. En er lagen hele verleidelijke tunnels voor Diesel vlak achter sprongen waar hij gelijk in dook. Dat is wel even een trainingspuntje de komende tijd om deze te negeren. Beide een disk.

De jumping daarentegen ging super lekker, hier ons 4e U'tje in de 2e graad, 1e plaats en zelfs ons eerste winpunt!! :cheer: :cheer:


Afbeelding
Gebruikersavatar
MirjamV
Zeer actief
Berichten: 1011
Lid geworden op: 27 sep 2014 20:07
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
Aantal honden: 2
Locatie: Noord-Holland

Re: Diesel's agility topic (Utje + wintpunt!)

Ongelezen bericht door MirjamV »

27-10 hebben we aan de Masters meegedaan. Puur voor de ervaring, een wedstrijd zonder verwachtingen. We moesten wel een keer op large springen ipv intermediate maar dat ging gelukkig prima.

We begonnen met de Jumping; gelijk een foutloos rondje en 22e plaats.
Vast Parcours ging ook niet slecht, maar Diesel nam na de tunnel de breed ipv katteloop dus een disk.

Overall toch 37e plaats.

----------------------------------------------------------------------------------------------

10-11 hadden we weer de eerste manegewedstrijd bij de Fryske Agility Vereniging.

Het eerst Vast Parcours gelijk een U'tje erbij, en 3e plaats :D Geen supersnelle tijd want ik hielt hem in op de katteloop en wip.

Tweede Vast Parcours een foutje op de wip en een 4e plaats.

Als laatste de Jumping, dit was een lekker ren rondje wat resulteerde in weer een foutloos rondje!! Weer een U'tje, winpunt en een 1e plaats!!

We hebben nu al 6 U'tjes in de 2e graad, iets wat ik nooit had kunnen denken :cheer: We gaan echt steeds fijner lopen samen!
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”