Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Finn *Bemmel 9-6-2018*

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
welshwitch
Technisch beheer
Berichten: 4000
Lid geworden op: 16 jul 2014 23:08
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2
Locatie: Deventer

Re: Finn *Workshop Rob de Vries*

Ongelezen bericht door welshwitch »

:ok:
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *Workshop Rob de Vries*

Ongelezen bericht door veertje »

Ben er gewoon nog steeds blij van :LOL: Net ook gave foto's gekregen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Finn *Workshop Rob de Vries*

Ongelezen bericht door Eilfy »

veertje schreef:Ben er gewoon nog steeds blij van :LOL: Net ook gave foto's gekregen.

Afbeelding
Lekker gevoel is dat he! Ik had dat na 2 dagen Roy Fonteijn, ook toen heerlijk getraind en nog een week happy geweest :ok:
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *Workshop Rob de Vries*

Ongelezen bericht door veertje »

Gisteren Met Finn mee gedaan bij de wedstrijd van VRAS in Rotterdam en ik kan er kort over zijn. Het was niet onze dag :engel:
In de ochtend was er de mogelijkheid oefenrondjes te doen. Het leek me fijn eens te proberen hoe het zou gaan als we een rondje zouden beginnen met zijn bal als extra motivatie ipv altijd te eindigen. Het weer zat alleen niet mee, de ene plensbui na de ander. Het oefenrondje kon ik gelukkig droog verkennen en het leek beter te worden, maar toen wij mochten lopen regende het weer. En in plaats van droger, werd het natter en natter tijdens het 'rondje'. Finn besloot om maar in de tunnel te blijven, daar was het droog. Toen ik hem daar uit had heb ik het rondje afgebroken en ben richting finish gegaan, alleen Finn ging niet richting finish, die ging richting de schrijverstafel en -tent :LOL:
Daarna heeft hij me continu chagrijnig liggen aankijken vanuit de bench. Of ik gek geworden was hem met dit weer naar buiten te halen :evil: Op de droge momenten met hem gewandeld, maar het mocht allemaal niet baten, hij had slechte zin.
Uiteindelijk, heel kort voor de start van het eerste wedstrijdrondje (vp) kreeg ik hem een beetje enthousiast. Het rondje ging, maar met veel moeite. Uiteindelijk een 8e plaats met 1 weigering en tijdsoverschrijding.

Vast parcours

De jumping ging niet meer. Ik heb geloof ik alles geprobeerd wat ik kon om hem gemotiveerd te krijgen, maar het hielp niet. Dus ook dit rondje afgebroken.

Jumping

Het ging de laatste tijd op training zo goed en hij heeft al echt mooie rondjes laten zien, dus waren mijn verwachtingen misschien wat te hoog. Even een baal momentje dus :roll:
JustJoyce
Zeer actief
Berichten: 1886
Lid geworden op: 11 mei 2013 10:40
Aantal honden: 1

Re: Finn *Wedstrijd VRAS*

Ongelezen bericht door JustJoyce »

Ach zonde! weer zat inderdaad ook echt niet mee!
Gebruikersavatar
welshwitch
Technisch beheer
Berichten: 4000
Lid geworden op: 16 jul 2014 23:08
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2
Locatie: Deventer

Re: Finn *Wedstrijd VRAS*

Ongelezen bericht door welshwitch »

Jammer.
Dat Finn in de tunnel bleef was wel een grappig momentje.
Op naar de volgende!
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *Wedstrijd VRAS*

Ongelezen bericht door veertje »

welshwitch schreef:Jammer.
Dat Finn in de tunnel bleef was wel een grappig momentje.
Op naar de volgende!
In het filmpje bedoel je? Daar had hij wat te ruiken gevonden. Toen geen regen waar hij zich voor moest verstoppen :wink:

Zondag alweer de volgende en voorlopig laatste wedstrijd. We gaan zien hoe het dan gaat. Even de verwachtingen wat bijschaven :wink:
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *Wedstrijd VRAS*

Ongelezen bericht door veertje »

Zondag gingen Finn en ik internationaal voor onze wedstrijd :pffff: ditmaal in Duitsland (enkele meters van de Nederlandse grens). Ik had lang getwijfeld of we wel zouden gaan ivm het warme weer. Uiteindelijk besloten toch te gaan en dan eventueel eerder naar huis te gaan als het echt niet ging. Dat plan werd al moeilijk toen ik moest parkeren, want alle auto's stonden in een rijtje achter elkaar, dus ik kon er niet meer uit. Maar dat was voor latere zorg.
Als eerste de jumping. Niet al te ingewikkeld, maar ik liep iets te slordig en ging te ver langs sommige hindernissen, waardoor Finn 2x er langs ging :oohja: Gelukkig met enthousiasme kunnen herstellen. Hoera voor ons telden ze bij deze wedstrijden geen weigeringen, dus hadden we een foutloos rondje met alleen wat tijdsverlies. Uiteindelijk werden we 9e van de 41 (alle hoogtes samen) :D

Er stond een lekker windje en Finn leek niet al te veel moeite met de warmte te hebben. Veel in de schaduw gehouden, windje door de tent en zijn koeljas aan en ik heb hem nauwelijks zien hijgen gelukkig. Het VP durfde ik daarom wel aan. Dit was een VP met second chance mogelijkheid. De beste van je twee rondjes telde. Bij ons eerste rondje had Finn wat opstartproblemen, maar na een paar hindernissen viel het kwartje en liep hij heel lekker. Ik maakte op het eind de wissel net een sprong te vroeg, maar Finn pakte dat netjes op. De tweede poging ging heel lekker. 1 weigering (die dus ook niet telde hier) op de sprong tussen de twee tunnels, maar hij liet zich netjes eromheen halen en de rest ging super. Het tweede rondje was beter dan ons eerste en die telde dus mee. Uiteindelijk waren we 8e van de 43 :D

Dik tevreden ging ik naar huis :cheer:
Gebruikersavatar
welshwitch
Technisch beheer
Berichten: 4000
Lid geworden op: 16 jul 2014 23:08
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2
Locatie: Deventer

Re: Finn *Wedstrijd BOS Jumpers*

Ongelezen bericht door welshwitch »

:ok:
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *Wedstrijd BOS Jumpers*

Ongelezen bericht door veertje »

Weer eens een update van hier. De afgelopen tijd hebben we geen wedstrijden meer gelopen en zijn we van tijdelijk 2x per week trainen weer terug op 1x per week.
Voor vandaag had ik me opgegeven voor onze eerste A wedstrijd in de agility hal in Hoensbroek, maar helaas ging deze niet door. Er bestond nu wel de optie om een uurtje te komen trainen en dat leek me wel wat. Finn gaat de laatste tijd op training weer minder. Veel afgeleid, moeilijk te motiveren. Dus ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten vandaag. En toen zag ik het parcours van de les voor mij en dacht 'oh shit' :80: Het was een pittig rondje van 'maar' 31 hindernissen. Met het idee, we zien wel hoe het gaat, gelopen en eigenlijk viel het me helemaal niet tegen. We hebben het parcours in 2 delen gedaan en uiteindelijk nog eens in z'n geheel. Finn was een stuk beter bij de les te houden en liet hele mooie stukken zien. Vooral op de lange lijnen waar ik moet rennen is hij erg enthousiast, bochten kakt hij wat in. Dus zaak om te blijven lopen. Dat wist ik al, maar valt nog niet altijd mee om dan de juiste lijnen te kiezen :wink:

Iemand heeft een paar delen van mijn laatste rondje gefilmd :)

deel 1
Dit stukje van de tunnel rechtdoor ging hier gelukkig goed, de eerste keer schrok hij van de hond langs de sprong en durfde de sprong daarna ook niet te nemen. Gelukkig herstelde hij hier wel goed. Achter de tunnel stond een sprong en net als veel honden, kwam ook Finn naar binnen naar mij, ipv over de sprong. Dus ik moest sprinten. Voor mijn gevoel ging ik erg hard, maar bij het terug kijken van het filmpje dacht ik 'jee wat langzaam' :LOL: ik moet dus nog wat tandjes bij zetten.

deel 2
Hier lukte het wel op tijd te zijn :cheer: Wel moest ik even iets anders proberen dan daarvoor, daardoor niet snel genoeg geschakeld en een wissel vergeten voor de volgende sprong. Aan de wip moeten we weer even werken. Hij vindt hem leuk, maar ook spannend en houdt dan in. Nu moesten we ook terug langs de wip en dat is net het moment dat de wip terug klapt. Dat vond Finn nogal eng, vandaar het geknoei langs de wip.

Vond het een erg leuke les en weer een goede motivatie voor mezelf :D Heel veel ging goed, hij heeft bijvoorbeeld alle outjes foutloos gedaan :cheer: En aan de dingen die minder gingen gaan we verder werken.
In januari staat de eerste A wedstrijd op de planning tijdens de oliebollenwedstrijd op de club. Daarna weer Brummen en verder weet ik het nog niet. Misschien een licentie aanvragen bij de ARL (agility regio Limburg) of bij de Raad. We zullen zien. Eerst weer even meer vertrouwen krijgen in ons kunnen.
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *extra les Agility hal*

Ongelezen bericht door veertje »

Gisteren dus onze eerste wedstrijd van dit jaar gehad en het was ook ons debuut in de eerste graad. We begonnen met de jumping. Finn liep super! We kwamen foutloos rond en behaalden daarmee een eerste plaats :cheer: Wel over de SPT helaas, maar ik vond foutloos, zonder stilstaan al een hele prestatie :D Beginnen met een bocht is voor Finn niet zo ideaal, dus afhankelijk van zijn bui en start had ik nog een reserveplan. Maar hij startte vlotjes, dus durfde de gewone manier wel aan. Op het VP was de start hetzelfde, maar nu merkte ik voor de start al dat hij er niet meer helemaal bij was. Dus hier wel het reserveplan met wissel gebruikt. Helaas werkte het nog niet helemaal :LOL: Op het gepruts bij de tunnel na ben ik toch wel tevreden over het rondje. Achterin nog even een hapering, want daar stond de lattenlegger in de hoek, zeer vreemd aldus Finn.
Als laatste was er een knockoutrace waarbij je tegen elkaar liep en de snelste door was naar de volgende ronde. Finn ging goed van start, maar na de eerste sprong ging achter ons het hondse publiek weer massaal in blafmodus, dus Finn stond per direct stil. Ik heb hem over de sprong gehaald, ben gedraaid en heb hem de finish sprong laten doen met meteen de bal er achteraan. Hij was duidelijk overweldigd door het geblaf, dus ging ik het hem niet moeilijker maken door de ronde af te maken.

De jumping:
klik

Het VP:
klik

12 februari gaan we naar Laag Soeren, 12 maart naar Kaatsheuvel en waarschijnlijk 5 maart bij de Lingewaard. En 21 januari gaan we bij de Lingewaard een workshop 'Contact en Co' volgen van Geertje Schijf. Ik heb nu ook bij de ARL (agility regio Limburg) een startlicentie aangevraagd en die bij de Raad ga ik komende week aanvragen. Hopelijk kunnen we dit jaar dus nog een beetje groeien samen in de eerste graad :)
lonneke
Zeer actief
Berichten: 2188
Lid geworden op: 25 okt 2007 09:03
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door lonneke »

Super :cheer:
ik heb 12 februari m'n debuut met onze jongste :schrik:
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Gebruikersavatar
Nikki90
Zeer actief
Berichten: 1136
Lid geworden op: 29 dec 2013 18:29
Mijn ras(sen): Jack Hussel
Aantal honden: 1
Locatie: Veluwezoom

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Ik vind Finn zo leuk :I:

Knap dat jullie toch al zo ver gekomen zijn samen! :ok:

Waarschijnlijk kom ik 12 februari even kijken in Laag-Soeren, er doen dan wat honden mee die we kennen en het is maar een kwartiertje rijden. :mrgreen:
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door veertje »

lonneke schreef:Super :cheer:
ik heb 12 februari m'n debuut met onze jongste :schrik:
Oh spannend! Wij hadden daar vorig jaar ons debuut :D

@Nikkie90: Dat is lekker dichtbij, leuk dat je komt kijken!
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door dre »

Owh stoere Finn!! Goed gedaan!!

En wie weet zie ik je 12 maart wel, die wedstrijd staat ook op mijn lijstje :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door veertje »

dre schreef:Owh stoere Finn!! Goed gedaan!!

En wie weet zie ik je 12 maart wel, die wedstrijd staat ook op mijn lijstje :wink:
Nou stoer, stoer.. Beetje een mietje is het wel, onzeker door het geblaf of een lattenlegger in een vreemde hoek :mrgreen:

Leuk! Ik hoop dat ik niet vergeet in te schrijven, het zal wel snel gaan.
Gebruikersavatar
dre
Zeer actief
Berichten: 5745
Lid geworden op: 14 dec 2009 14:48
Aantal honden: 3

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door dre »

veertje schreef:
dre schreef:Owh stoere Finn!! Goed gedaan!!

En wie weet zie ik je 12 maart wel, die wedstrijd staat ook op mijn lijstje :wink:
Nou stoer, stoer.. Beetje een mietje is het wel, onzeker door het geblaf of een lattenlegger in een vreemde hoek :mrgreen:

Leuk! Ik hoop dat ik niet vergeet in te schrijven, het zal wel snel gaan.
Ja na een foutloze jumping is dat nog steeds stoer :pffff:

Haha ik moet ook nog in zien te schrijven hoor :LOL:
Maar zo heel hard gaat het nu ook weer niet volgens mij, tenminste ik ben nog nooit te laat geweest :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Judith
Zeer actief
Berichten: 8022
Lid geworden op: 25 jan 2010 16:15
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2
Locatie: Noordwijkerhout

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door Judith »

lonneke schreef:Super :cheer:
ik heb 12 februari m'n debuut met onze jongste :schrik:
Wat leuk, 12 februari is ook mijn debuut met Dana :schrik: :schrik:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door Eilfy »

Hey leuk, veel HFers in Laag Soeren! Ik loop dan met Kenji (A) en Alfy (open).

En nogmaals gefeliciteerd met je foutloze rondje op de jumping :ok:
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door veertje »

Eilfy schreef:Hey leuk, veel HFers in Laag Soeren! Ik loop dan met Kenji (A) en Alfy (open).

En nogmaals gefeliciteerd met je foutloze rondje op de jumping :ok:

Dankje! En we gaan er een gezellige dag van maken. Of het wordt vechten wie er op Fiji mag passen :LOL:

@Dre: Zal Finn zeggen dat er iemand is die hem stoer vindt :tongue:
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door Machie »

Ja, ik loop A, open en verwerk uitslagen... Dus oppas voor Fiji is wel noodzakelijk. Oh, zei ik al dat ik de uitslagen verwerk? :mann:
Gebruikersavatar
LongFields
Zeer actief
Berichten: 49618
Lid geworden op: 16 jan 2003 11:07
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door LongFields »

Machie schreef:Ja, ik loop A, open en verwerk uitslagen... Dus oppas voor Fiji is wel noodzakelijk. Oh, zei ik al dat ik de uitslagen verwerk? :mann:
Hahaha! Ik pas wel op hoor. :engel:

Ben er dit jaar weer bij, had vorig jaar mijn debuut in de open klasse met Mojo en liep daar gelijk een eerste plek (dankzij de fouten diemalle anderen maakten). Waarschijnlijk loop ikmdit keer met Tapas ipv met Mojo, aangezien hij een scjouderblessure heeft en zo goed als zeker nog geen groen licht heeft voor agility tegen die tijd. Het gaat gelukkig wel de goede kant op met zijn blessure.
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door Machie »

LongFields schreef:
Machie schreef:Ja, ik loop A, open en verwerk uitslagen... Dus oppas voor Fiji is wel noodzakelijk. Oh, zei ik al dat ik de uitslagen verwerk? :mann:
Hahaha! Ik pas wel op hoor. :engel:

Ben er dit jaar weer bij, had vorig jaar mijn debuut in de open klasse met Mojo en liep daar gelijk een eerste plek (dankzij de fouten diemalle anderen maakten). Waarschijnlijk loop ikmdit keer met Tapas ipv met Mojo, aangezien hij een scjouderblessure heeft en zo goed als zeker nog geen groen licht heeft voor agility tegen die tijd. Het gaat gelukkig wel de goede kant op met zijn blessure.
De wat? :LOL:

En niks omdat anderen fouten maakten, jullie liepen gewoon heel prima :ok:
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door veertje »

Machie schreef:Ja, ik loop A, open en verwerk uitslagen... Dus oppas voor Fiji is wel noodzakelijk. Oh, zei ik al dat ik de uitslagen verwerk? :mann:
Zal ik een taart bakken :mann: En oppassen kan sowieso natuurlijk :lol1:
Gebruikersavatar
Machie
Zeer actief
Berichten: 33099
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:20
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5
Locatie: Bij de berg!

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door Machie »

veertje schreef:
Zal ik een taart bakken :mann: En oppassen kan sowieso natuurlijk :lol1:
Jammie! taart :LOL:
Gebruikersavatar
welshwitch
Technisch beheer
Berichten: 4000
Lid geworden op: 16 jul 2014 23:08
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2
Locatie: Deventer

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door welshwitch »

Nog iemand die meedoet, wij maken ons debuut in de A.
Machie schreef:Ja, ik loop A, open en verwerk uitslagen... Dus oppas voor Fiji is wel noodzakelijk. Oh, zei ik al dat ik de uitslagen verwerk? :mann:
Taart bakken is niet mijn ding, maar ik zag laatst die vieze auto van je en laat ik nou heel goed zijn in auto's wassen :mann:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Judith
Zeer actief
Berichten: 8022
Lid geworden op: 25 jan 2010 16:15
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2
Locatie: Noordwijkerhout

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door Judith »

veertje schreef:
Machie schreef:Ja, ik loop A, open en verwerk uitslagen... Dus oppas voor Fiji is wel noodzakelijk. Oh, zei ik al dat ik de uitslagen verwerk? :mann:
Zal ik een taart bakken :mann: En oppassen kan sowieso natuurlijk :lol1:
Mag ik dan ook een stukje :engel:
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door veertje »

Judith schreef:
veertje schreef:
Machie schreef:Ja, ik loop A, open en verwerk uitslagen... Dus oppas voor Fiji is wel noodzakelijk. Oh, zei ik al dat ik de uitslagen verwerk? :mann:
Zal ik een taart bakken :mann: En oppassen kan sowieso natuurlijk :lol1:
Mag ik dan ook een stukje :engel:
Tuurlijk!

Ik zal wel een Limburgse vlaai meenemen. Viel op de rasloze hondenshow ook wel in de smaak :tongue:
Gebruikersavatar
Judith
Zeer actief
Berichten: 8022
Lid geworden op: 25 jan 2010 16:15
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2
Locatie: Noordwijkerhout

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door Judith »

veertje schreef:
Judith schreef:
veertje schreef:
Machie schreef:Ja, ik loop A, open en verwerk uitslagen... Dus oppas voor Fiji is wel noodzakelijk. Oh, zei ik al dat ik de uitslagen verwerk? :mann:
Zal ik een taart bakken :mann: En oppassen kan sowieso natuurlijk :lol1:
Mag ik dan ook een stukje :engel:
Tuurlijk!

Ik zal wel een Limburgse vlaai meenemen. Viel op de rasloze hondenshow ook wel in de smaak :tongue:
Ga je daar ook heen dit keer? :engel: :engel:
Afbeelding
Gebruikersavatar
veertje
Zeer actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: 28 dec 2005 11:38
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Locatie: Noord-Limburg

Re: Finn *oliebollenwedstrijd 7-1-2017*

Ongelezen bericht door veertje »

Judith schreef:
veertje schreef:Ik zal wel een Limburgse vlaai meenemen. Viel op de rasloze hondenshow ook wel in de smaak :tongue:
Ga je daar ook heen dit keer? :engel: :engel:
Ja :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”