Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Flyball time!!!

Moderator: moderatorteam

tkuijernl
Zeer actief
Berichten: 1567
Lid geworden op: 22 jul 2010 18:17
Aantal honden: 0
Locatie: wijk bij duurstede

Flyball time!!!

Ongelezen bericht door tkuijernl »

eindelijk vandaag de lesindeling binnen gekregen voor aankomend seizoen.

ik was gelukkig op tijd met inschrijven en ben daarom voor beide cursussen ingedeeld die ik wilde doen aankomend seizoen

dus zowel de gehoorzame hond (die start op 3 september) als de flyball beginners die voor ons op 4 september start

ook al duurt het wachten nog een week of 3 a 4 ben ik blij om te weten dat we mogen starten met de flyball (en de gehoorzame hond) en hoop ik dat we een hoop lol gaan beleven aan de lessen :E:

ik hoop in dit topic jullie een beetje op de hoogte te houden hoe de vorderingen gaan van ons 2tjes
Laatst gewijzigd door tkuijernl op 04 sep 2013 21:19, 2 keer totaal gewijzigd.
groetjes Tamara
Gebruikersavatar
AgilityDogs
geregistreerd lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 aug 2013 13:54
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 1

Re: 4 september beginnen we kan niet wachten!!

Ongelezen bericht door AgilityDogs »

Wat leuk!
Veel plezier en succes met z'n tweetjes! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Eilfy
Zeer actief
Berichten: 4464
Lid geworden op: 15 sep 2012 11:31
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: 4 september beginnen we kan niet wachten!!

Ongelezen bericht door Eilfy »

Wat leuk!

Ik ga ook starten in de GH maar dan op 4 september. Daarnaast doe ik nog behendigheid gevorderden (maandag) en treibball (zaterdag). Wie weet komen we elkaar nog tegen :)
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Gebruikersavatar
Plumeau
Zeer actief
Berichten: 1683
Lid geworden op: 01 sep 2011 21:04
Mijn ras(sen): 2 leen-shelties en 1 leen-collie
Locatie: Midden NL

Re: 4 september beginnen we kan niet wachten!!

Ongelezen bericht door Plumeau »

Heel veel plezier!
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne.
Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Afbeelding
Gebruikersavatar
mireille
Zeer actief
Berichten: 300
Lid geworden op: 23 mar 2013 14:22
Mijn ras(sen): galgo, greyhound, podenco, australian shepherd, dwergpoedel
Aantal honden: 7
Locatie: Nieuw Weerdinge
Contacteer:

Re: 4 september beginnen we kan niet wachten!!

Ongelezen bericht door mireille »

Heel veel plezier. Ook hier start ik met djuna de 28ste met behendigheid en kijk er ook erg naar uit
Afbeelding
tkuijernl
Zeer actief
Berichten: 1567
Lid geworden op: 22 jul 2010 18:17
Aantal honden: 0
Locatie: wijk bij duurstede

Re: 4 september beginnen we kan niet wachten!!

Ongelezen bericht door tkuijernl »

nog maar een weekje wachten!!!

ik kan haast niet wachten lijk wel een klein kind haha heb er gewoon echt heel veel zin in

vandaag met alex naar de dierenwinkel geweest en de beloningssnoepjes en worst gehaald dus die zijn alvast binnen
groetjes Tamara
tkuijernl
Zeer actief
Berichten: 1567
Lid geworden op: 22 jul 2010 18:17
Aantal honden: 0
Locatie: wijk bij duurstede

Re: nog 1 weekje

Ongelezen bericht door tkuijernl »

jaja vanavond was het zover onze eerste flyball les....eindelijk kon ik zien of alex inderdaad zo gek op ballen is als dat ik dacht...en eindelijk kon ik zien of hij flyball net zo leuk vond als dat ik het vind.

eerst begon het opmeten..nou ja opmeten hij paste niet eens onder het stokje hahahaha dus hij valt onder de grote honden (dat wist ik al) daarna de boekjes controle en uiteindelijk begonnen we met kijken hoe ze reageerden op de bak, nou geen van de honden was onder de indruk van de bak dus al snel waren we bezig met de honden voor de bak en de instructeur die duwt het plankje omlaag zodat de bal vrijkomt en dan heel vrolijk en blij naar achter weglopen. alex vond het allemaal maar erg leuk. nadat we dat een paar keer gedaan hadden gingen we naar de baan. eerst samen met de hond rustig over de baan lopen, daarna de hond in de baan en de baas naast de baan (baan is afgezet met schapennet) daarna hond afgeven aan de ballendame, baas aan het einde van de baan met bal, hond roepen, hond gaat zelfstandig over de baan en als hij over de laatste horde springt gooit baas bal weg en hond rent snel achter de bal aan komt weer terug bij baas en wordt weer aangelijnd.

alex vond het allemaal maar wat leuk alleen het terugkomen bij de baas was lastig want ik was mn beloningen vergeten mee te nemen dus hij ging even een feestje bouwen daarna kwam hij gelukkig wel weer terug.

al met al een geslaagde training, alex heeft ervan genoten en ik dus ook. nu zijn we moe maar voldaan en kijken alweer uit naar volgende week
groetjes Tamara
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”