Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goes stopt ermee

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: Goes stopt ermee

Ongelezen bericht door crutz »

Zou me niks verbazen als het inderdaad bovenop alles wat al speelde de doodssteek is voor shows
Gebruikersavatar
Doyaquba
Zeer actief
Berichten: 2041
Lid geworden op: 03 jul 2019 20:30
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Goes stopt ermee

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Als 15000 euro de druppel is heb je als stichting ook niet echt veel reserve hoor. Maar goed, het zal niet het laatste faillisement zijn door deze crisis.
Jammer, maar die dingen gebeuren, daarna komen er waarschijnlijk weer andere dingen op gang. Economie is nu eenmaal niet statisch.
De culturele sector heeft hetzelfde probleem, maar dan nog met veel meer mensen die werkeloos zijn daardoor. Ik moet vanavond vergaderen over een concert in februari 2021 en dat vind ik al best spannend... er gaan heel veel evenementen en festivals verloren tijdens deze crisis naar verwachting :cry:

Maar ja het is wel triest voor de hondenshows, maar er speelde daar al meer. Misschien komt er hierdoor juist iets omhoog aan alternatieven?
jome
Zeer actief
Berichten: 1027
Lid geworden op: 22 feb 2014 10:51
Mijn ras(sen): Labrador

Re: Goes stopt ermee

Ongelezen bericht door jome »

Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Goes stopt ermee

Ongelezen bericht door malinois »

Nanna schreef:KLIK

Kijk, gezellig. Pandemie kan nog twee jaar duren Afbeelding1:
En ik denk dat de scholen en het werk zoetjesaan wel weer aan de slag kunnen, op een gegeven moment. Maar leutigheid zoals festivals, concerten en...shows, dat zal nog heel lang nemen, denk ik.
Toch denk ik ergens van niet, mensen laten zich geen anderhalf jaar opsluiten. Dat gaat ook gewoon niet werken hier. Het zal dan zijn dat er weer mensen ziek wordenben overlijden dat wordt ingecalculeerd.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
HillieS
Zeer actief
Berichten: 22553
Lid geworden op: 15 sep 2010 10:46
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Re: Goes stopt ermee

Ongelezen bericht door HillieS »

Dit staat daar:
We hebben kennisgenomen van het feit dat de Stichting Dogshow Goes is opgeheven. Zij organiseerde dit jaar de internationale hondententoonstelling die, in het verleden, jaarlijks in Goes werd gehouden door de KC Zeeland. Voor de duidelijkheid; dit betekent niet dat er een eind is gekomen aan Dogshow Goes zoals u dit al jaren kende van de KC Zeeland. De Stichting die nu is opgeheven had geen band met de KC Zeeland.
Edit: even geplakt hier aangezien veel mensen niet op links klikken :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
under the red sky
Zeer actief
Berichten: 2134
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:19
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Locatie: Smilde
Contacteer:

Re: Goes stopt ermee

Ongelezen bericht door under the red sky »

Goes was wel even ander verhaal. Nieuwe stichting, zou de show voor het eerst gaan organiseren en die is er nu mee opgehouden. Wel inschrijfgeld geincasseerd en betaalt niks terug. Verwacht wordt dat KC Zeeland nu de organisatie weer overneemt.
groetjes,
Gerja

www.undertheredsky.nl
Plaats reactie

Terug naar “Show”