Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! [url=https://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=338121]Klik hier om te reageren


Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!


Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

#Metoo op de hondenshow

Moderator: moderatorteam

Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door crutz »

En dan ook nog de reacties....
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door crutz »

Nanna schreef:Hoor viavia de de fukkersvoorfukkerskrijswijven weer over elkaar heen vliegen om het allemaal af te keuren. Aangifte moet er gedaan worden!
Ga je om echt dierenleed druk maken, domme doos.
Niet allemaal gelukkig. Zitten ook verstandige
-Saskia-
Zeer actief
Berichten: 2891
Lid geworden op: 25 aug 2012 20:36
Aantal honden: 0

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door -Saskia- »

In Pedigree Dogs Exposed werd volgens mij uitgelegd waarom veel handlers dat doen, voornamelijk bij bullen.
Zouden ze beter van gaan staan of iets dergelijks...
Floortje
Zeer actief
Berichten: 4002
Lid geworden op: 09 dec 2004 21:59
Aantal honden: 2

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Floortje »

:80: Ieder z'n hobby.
Ik vind het best raar om je hond in het openbaar te vingeren om haar beter te laten staan.
En dan als je wint met een grote grijns de keurmeester een hand geven :mrgreen:
Gebruikersavatar
Crescent
Zeer actief
Berichten: 8549
Lid geworden op: 21 dec 2012 20:40
Aantal honden: 2
Locatie: Aan zee!

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Crescent »

Nanna schreef:domme doos.
Is dit een bewuste woordkeuze :mrgreen:
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Gebruikersavatar
wolvster
Zeer actief
Berichten: 5683
Lid geworden op: 25 sep 2014 21:07
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door wolvster »

Wtf...
gonnie
Zeer actief
Berichten: 23574
Lid geworden op: 11 jan 2011 10:51
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door gonnie »

Célie schreef:
Floortje schreef::80: Ieder z'n hobby.
Ik vind het best raar om je hond in het openbaar te vingeren om haar beter te laten staan.
En dan als je wint met een grote grijns de keurmeester een hand geven :mrgreen:
Hoezo vingeren die man houd gewoon die hond vast verder niks!
Precies, hij zit met zijn vingertoppen voorbij de vulva hoor.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Gebruikersavatar
DesireeB
Zeer actief
Berichten: 4312
Lid geworden op: 13 feb 2015 09:58
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door DesireeB »

Ik heb het ook wel eens gezien bij bullen reuen, en verbaas me er ook wel over. Het deert die honden overigens niets, maar ze blijven wel staan. Bij Droef hoef ik daar alvast niet mee aan te komen, want dan heb ik of een zaadlozende Droef of hij piest van schrik. :engel:

Ik zie hier wel iets vergelijkbaars gebeuren. Misschien doet hij het onbewust en misschien ook wel niet en blijft die hond op deze manier staan. Zelf zou ik het niet doen want het is inderdaad wel een beetje raar maar hondenmishandeling kan ik het ook niet noemen.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Gebruikersavatar
Gollum
Zeer actief
Berichten: 18076
Lid geworden op: 06 apr 2007 02:33
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1
Locatie: Okkenbroek

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Gollum »

Zinodo schreef:
Célie schreef:
Nanna schreef:Hoor viavia de de fukkersvoorfukkerskrijswijven weer over elkaar heen vliegen om het allemaal af te keuren. Aangifte moet er gedaan worden!
Ga je om echt dierenleed druk maken, domme doos.
Dat zijn van die wijven die zich laten likken door hun hond en dan ook meteen denken dat andere zo zijn :hmmm: :hmmm: :hmmm:
Wtf zeg jij nou allemaal :80: en als het allemaal zo onschuldig is wil je me dan alsjeblieft uitleggen wat er op het filmpje gebeurt en waarom dat normaal/acceptabel is?
Ik aai mijn honden ook nooit zo, maar ik loop ook geen shows :schrik: :LOL:
Gebruikersavatar
Maeve
Zeer actief
Berichten: 28879
Lid geworden op: 03 mei 2008 22:37
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Maeve »

Zinodo schreef:
Célie schreef:
Nanna schreef:Hoor viavia de de fukkersvoorfukkerskrijswijven weer over elkaar heen vliegen om het allemaal af te keuren. Aangifte moet er gedaan worden!
Ga je om echt dierenleed druk maken, domme doos.
Dat zijn van die wijven die zich laten likken door hun hond en dan ook meteen denken dat andere zo zijn :hmmm: :hmmm: :hmmm:
Wtf zeg jij nou allemaal :80: en als het allemaal zo onschuldig is wil je me dan alsjeblieft uitleggen wat er op het filmpje gebeurt en waarom dat normaal/acceptabel is?
Je kan op een relaxte manier voorkomen dat je hond gaat zitten door hem onder de achterhand te ondersteunen. Een vlakke hand in de lies had er handiger uitgezien, dat ben ik het met je eens :wink: Maar de vulva van de hond zit echt niet waar hij met z'n vingers zit te kriebelen maar meer richting z'n handpalm.
Als jij een hond bij bijvoorbeeld de dierenarts rustig op tafel moet laten staan, dan kriebel je toch ook met één hand ter geruststelling? Dat zie ik deze man ook doen, in combinatie met het in stand zetten/houden door de achterhand te ondersteunen.

Ja, ongelukkig uitgevoerd want mensen snappen dit dus niet. Maar die man zit daar echt niet ter plekke die hond te vingeren :LOL:
Gebruikersavatar
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Berichten: 15808
Lid geworden op: 30 dec 2014 16:43
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Hier eigenlijk nooit nodig om Elco of Gait op zo'n manier in stand te houden. Ik leer ze liever om gewoon zelf te blijven staan
Gebruikersavatar
Maeve
Zeer actief
Berichten: 28879
Lid geworden op: 03 mei 2008 22:37
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Maeve »

Zinodo schreef:Ja, het zal wel aan mij liggen. Ik heb nog nooit reden gehad om mijn honden tussen hun achterpoten in vast te pakken en nog minder om toevallig als ik al daar ben met mijn hand nog even lekker te kriebelen. Als ik wil dat mijn hond op tafel bij de da staat dan hou ik ze tussen hun voor- en achterpoten in. Daar zit namelijk de buik.
Maar goed hoe langer ik ernaar kijk hoe ergerlijker ik die hele showcircus vind. En dit soort “hartstikke normale” tafereeltjes “die mensen niet begrijpen” maken het niet beter inderdaad.
Als je een hond onder z'n buik vasthoudt gaat 'ie z'n rug bol houden, dat vinden ze namelijk niet prettig. En daarom doen mensen dat op show niet maar houden ze de hond tussen de liezen vast. Ik snap heus dat je dat niet kent als je nooit shows loopt, maar de wereld is echt groter dan dat en niet zo vunzig als jij denkt :wink:

En nee, ik doe het bij mijn honden ook niet. Maar we weten toch ook allemaal wel dat niet elke hond hetzelfde wordt geshowt? Het ene ras wordt zo los en natuurlijk mogelijk gepresenteerd, bij de ander wordt de staart vastgehouden en deze worden blijkbaar ondersteund omdat ze anders waarschijnlijk continu op hun kont ploffen :mrgreen:
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door crutz »

Ik kan me nog wel herinneren dat bij ringtraining (6/7 jaar geleden) uitgelegd werd de hond om goed in stand te zetten voor en achter tussen de poten op te tillen en dan neer te zetten. Zowel met de DJTs als de toen nog jonge saluki
Gebruikersavatar
malinois
Zeer actief
Berichten: 57865
Lid geworden op: 16 aug 2003 18:40
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door malinois »

Zinodo schreef:Ja, het zal wel aan mij liggen. Ik heb nog nooit reden gehad om mijn honden tussen hun achterpoten in vast te pakken en nog minder om toevallig als ik al daar ben met mijn hand nog even lekker te kriebelen. Als ik wil dat mijn hond op tafel bij de da staat dan hou ik ze tussen hun voor- en achterpoten in. Daar zit namelijk de buik.
Maar goed hoe langer ik ernaar kijk hoe ergerlijker ik die hele showcircus vind. En dit soort “hartstikke normale” tafereeltjes “die mensen niet begrijpen” maken het niet beter inderdaad.
Nou ik ook niet hoor... ik hou mn hand of arm onder hun buik als ze bij de da moeten staan. Met de dober heb ik shows gelopen maar daar zat je niet aan verder. Ze stonden gewoon zonder gefrummel.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gebruikersavatar
Maeve
Zeer actief
Berichten: 28879
Lid geworden op: 03 mei 2008 22:37
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Maeve »

malinois schreef:
Zinodo schreef:Ja, het zal wel aan mij liggen. Ik heb nog nooit reden gehad om mijn honden tussen hun achterpoten in vast te pakken en nog minder om toevallig als ik al daar ben met mijn hand nog even lekker te kriebelen. Als ik wil dat mijn hond op tafel bij de da staat dan hou ik ze tussen hun voor- en achterpoten in. Daar zit namelijk de buik.
Maar goed hoe langer ik ernaar kijk hoe ergerlijker ik die hele showcircus vind. En dit soort “hartstikke normale” tafereeltjes “die mensen niet begrijpen” maken het niet beter inderdaad.
Nou ik ook niet hoor... ik hou mn hand of arm onder hun buik als ze bij de da moeten staan. Met de dober heb ik shows gelopen maar daar zat je niet aan verder. Ze stonden gewoon zonder gefrummel.
Zoals ik zei, keek even naar wat de rug doet als je een hand onder de buik houdt. Dat maakt bij de DA niet zo veel uit maar da's dus waarom ze dat op show niet doen :wink:
Gebruikersavatar
Maeve
Zeer actief
Berichten: 28879
Lid geworden op: 03 mei 2008 22:37
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Maeve »

Zinodo schreef:Ik zei al dat ik het vast niet zal gaan begrijpen want ik loop geen shows. Maar wat ik op het filmpje zie is niet alleen doodsimpel vasthouden en het ziet er zeer ongepast uit. Op z’n zachtst uitgedrukt.

Overigens heb ik vroeger wel shows gelopen met mijn DSD en ook daar heb ik zoiets nooit gezien. Zal wel komen doordat die shows maar in een primitief landje waren. Gelukkig maar.
En omdat een DSD een totaal ander soort hond is qua formaat en bouw, en dus ook ander handling.
Tuurlijk ziet het er niet uit, maar denk je nou werkelijk dat als mensen er op kicken om hun hond te betasten, ze dat even doen op het moment dat ze in de ring staan en er tig man omheen staat te kijken? :19: Ik weet niet maar ik kan dan wel betere momenten verzinnen zeg maar, zonder dat er een camera op staat van dierenactivisten-gekkies.
Johnny Jones
Zeer actief
Berichten: 4611
Lid geworden op: 16 okt 2015 09:07
Aantal honden: 0

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

De hond zal er geen last van hebben (integendeel :wink: ), maar ik vind het de schaamte voorbij.

Als je dit bij je peuter doet om het gerust te stellen als ze een prikje krijgt, krijg je echt de zedenpolitie wel op de stoep.
Gebruikersavatar
Lothian
Zeer actief
Berichten: 10190
Lid geworden op: 23 jul 2010 22:04
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Lothian »

Ik vind het er ook echt heel raar uitzien.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pemba
Zeer actief
Berichten: 14575
Lid geworden op: 29 jul 2010 16:22
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Pemba »

Ik vind het ook heel raar om te zien, je kunt een hond toch ook gewoon van opzij onder zijn billen vasthouden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maeve
Zeer actief
Berichten: 28879
Lid geworden op: 03 mei 2008 22:37
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Maeve »

Zinodo schreef:
Maeve schreef:
Zinodo schreef:Ik zei al dat ik het vast niet zal gaan begrijpen want ik loop geen shows. Maar wat ik op het filmpje zie is niet alleen doodsimpel vasthouden en het ziet er zeer ongepast uit. Op z’n zachtst uitgedrukt.

Overigens heb ik vroeger wel shows gelopen met mijn DSD en ook daar heb ik zoiets nooit gezien. Zal wel komen doordat die shows maar in een primitief landje waren. Gelukkig maar.
En omdat een DSD een totaal ander soort hond is qua formaat en bouw, en dus ook ander handling.
Tuurlijk ziet het er niet uit, maar denk je nou werkelijk dat als mensen er op kicken om hun hond te betasten, ze dat even doen op het moment dat ze in de ring staan en er tig man omheen staat te kijken? :19: Ik weet niet maar ik kan dan wel betere momenten verzinnen zeg maar, zonder dat er een camera op staat van dierenactivisten-gekkies.
Moet je eens weten wat een plaatje het pas geeft als de overige showmensen zeggen joh stel je niet aaaaan dit is hartstikke normaal en zoiets gaan lopen verdedigen. Gadver. Sorry hoor maar dit is echt imagobrekend voor shows die sowieso al steeds minder inschrijvingen hebben (zoals ik afgelopen jaar heb begrepen van een topic hier op het forum). Vind je het gek?
Die man zit niet aan de vulva van de hond, kijk nou even goed. En dan verder dan je beeld van "tussen de benen." Of check bij je eigen honden even waar de vulva zit. Niet bij de navel zeg maar :19:
Dus nee, ik vind dit inderdaad niet zo schokkend als het gebracht wordt door activisten. Stemmingmakerij, en je trapt er inderdaad vrij makkelijk in :ok:
ALLES wat op een show gebeurt is tegenwoordig imagobrekend :wink: Een hond in een bench, een hond buiten een bench, een hond aan een lijn. Er zijn dingen op show waar ik me eerder druk om maak dan iemand die z'n hond in stand zet ja. Maar je beseft hopelijk wel dat iemand die kwaad wil op elk willekeurig hondenevenement een beeld kan schetsen waar mensen van walgen. Sterker nog, in elke tak van sport denk ik.
sbientje
Zeer actief
Berichten: 28766
Lid geworden op: 08 jun 2007 09:00
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door sbientje »

Ik denk niet dat ie zn hond staat te vingeren maar lichtelijk apart is het wel.
Gebruikersavatar
Gollum
Zeer actief
Berichten: 18076
Lid geworden op: 06 apr 2007 02:33
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1
Locatie: Okkenbroek

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Gollum »

Célie schreef:
Gollum schreef: Ik aai mijn honden ook nooit zo, maar ik loop ook geen shows :schrik: :LOL:
Hij staat gewoon die hond in positie te houden en ondertussen aait hij dat beest! Zet jij nou eens je hond in showstand en probeer hem ondertussen zo te houden wedden dat je hand dan bij kop en kont zitten! Kijk ff 5 minuten zoeken op facebook en heb er zo al tientallen !
Ik heb geen flauw idee hoe dat moet :LOL:
Ik geloof best dat die meneer zijn hond niet aan het vingeren is maar ik vind het er gewoon ontzettend raar uitzien, net als die foto's die je net plaatst. Maar ik ben ook nog nooit op een show geweest, denk ook niet dat dat wat voor mij is :mrgreen:
Gebruikersavatar
under the red sky
Zeer actief
Berichten: 2134
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:19
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Locatie: Smilde
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door under the red sky »

Het ziet er inderdaad wat bijzonder uit maar om daar nou allerlei vunzige dingen bij te bedenken? Gaat nog gezellig worden met die dierenactivisten, als je die reacties zo leest
groetjes,
Gerja

www.undertheredsky.nl
Gebruikersavatar
Marjoleine
Zeer actief
Berichten: 53089
Lid geworden op: 02 sep 2004 14:18
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Het ziet er misschien bijzonder uit voor mensen die nooit showen, niet voor mensen die dat wel doen.
Ik leer al mijn leerlingen dat ze hun hond in stand moeten zetten door hem daar te pakken en NOOIT onder de buik.
Persoonlijk vraag ik me af wat er in je hoofd gebeurt als je zoiets associeert met seks.
Dan heb je toch echt niet op zitten letten tijdens biologie. En je bent ook een beetje raar.

Ik vind eigenlijk iedereen die daaraan denkt raar. Dat je die link zelfs maar legt, gadverdamme.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
gonnie
Zeer actief
Berichten: 23574
Lid geworden op: 11 jan 2011 10:51
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door gonnie »

En dan de reacties bij dat filmpje, hahaha. Dierenmishandeling kom op zeg.


Die man kriebelt geeneens de vulva, die zit tegen zijn handpalm aan. Ik pak mijn honden ook zo op als ik ze in de bench in de auto til. Onder de buik vast houden vinden ze niet fijn. Zeker Anne niet die gilt dan.

Ik pak de honden dan bij hun borst en achterkant vast. En ja dan raak ik de vulva. Nou en.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Gebruikersavatar
Ήυs
Zeer actief
Berichten: 6020
Lid geworden op: 03 jul 2013 13:11
Aantal honden: 2

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Ήυs »

Marjoleine schreef:Het ziet er misschien bijzonder uit voor mensen die nooit showen, niet voor mensen die dat wel doen.
Ik leer al mijn leerlingen dat ze hun hond in stand moeten zetten door hem daar te pakken en NOOIT onder de buik.
Persoonlijk vraag ik me af wat er in je hoofd gebeurt als je zoiets associeert met seks.
Dan heb je toch echt niet op zitten letten tijdens biologie. En je bent ook een beetje raar.

Ik vind eigenlijk iedereen die daaraan denkt raar. Dat je die link zelfs maar legt, gadverdamme.

Kan me goed voorstellen dat dit ‘normaal’ is voor de menen die showen. Maar het is niet raar dat anderen, die hier geen verstand van hebben, dit een vreemd filmpje vinden en associëren met seks. Dan ben je niet perse meteen raar hoor. Het is op zo’n manier gefilmd dat het er ook gewoon bijzonder uitziet dus die link is snel gelegd.

En zelfs na alle uitleg hier door ervaren mensen vind ik het er nog steeds apart uit zien. Maar goed, ik vind dat ze dat hele show gebeuren mogen afschaffen :mrgreen: dus wellicht speelt dat mee. Ik vind al snel iets van situaties rondom shows.
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door crutz »

Geen idee wat er speelt trouwens maar de video zelf mag blijkbaar blijven staan alleen mensen die hem delen worden door Facebook 30 dagen geblokkeerd....
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

#Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door crutz »

Laatst gewijzigd door crutz op 05 feb 2019 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tineke
Zeer actief
Berichten: 13997
Lid geworden op: 10 jan 2014 15:21
Aantal honden: 3

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door Tineke »

Het ziet er wel raar uit hij houd de hond niet enkel vast maar loopt ook te wrijven, wellicht om de hond wat gerust te stellen en gedachteloos, maar goed dat is wel passend bij hondenshows, gedachteloos :mrgreen:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Gebruikersavatar
crutz
Zeer actief
Berichten: 35424
Lid geworden op: 22 apr 2002 00:24
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Locatie: Zegveld
Contacteer:

Re: #Metoo op de hondenshow

Ongelezen bericht door crutz »

Overigens voelen de klagers zich nu in het gelijk gesteld omdat fb het obv seksuele uitbuiting en securen geweld heeft verwijderd

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Show”